Volvo Klassieker Onderdelen Magazijn
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zoals jullie misschien al meegekregen hebben, zijn Jan Snijder en Marc Jarmuszewski namens het bestuur gaan praten met de Volvo Klassieker Vereniging over de mogelijkheid voor de Volvo 700 vereniging om mee te doen in het Volvo Klassieker Onderdelen Magazijn. Dit heeft ertoe geleid, dat we vanaf nu onderdelen kunnen bestellen bij het VKO. Het aanbod voor de 700/900 is, zoals te verwachten, nog redelijk klein, maar we verwachten dat dit in de toekomst gaat veranderen.
Via <a href="/node/52066" target="_blank">deze weblinkpagina</a> kom je op de site van het VKO.
groetjes
Mathy
<a href="/?q=v700ledenlijst/toonlid/43"></a>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar hoe checken ze dan op V700 lidmaatschap? Of mag iedereen daar gewoon bestellen?mderijke schreef : Je password van deze site werkt niet, dus mogelijk separaat registreren.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb ze een mail gestuurd hoe dit op te lossen, wordt vervolgd.
Groeten,
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Zoals ik op de ALV van hem begrepen heb is het lidnummer van de V700vereniging genoeg om toegang te krijgen. Hij heeft recent met Wilbert Verhoeven van de VKO contact hierover gehad.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar er staat maar weinig op , hoop bouten ,moeren . klemringen etc , maar verder nog niet veel bijzonders voor de 700-900 serie ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dito, zie ook zo niet direct de meerwaarde, alles wat er op staat kan ik ook bij Skandix, Wytze of Timen etc. bestellen, en dan vaak nog goedkoper. Of zie ik iets totaal over het hoofd?Bovendien is het vreeeeselijk traag, echt niet te doen, en als er dan al onderdelen op staan staat er echt 0.0 info bij, een slechte zaak hoor dit. Dat moeten ze echt gaan verbeteren, het leek zo'n goed initiatief.Besef dat het allemaal een beetje zuur klinkt maar ben teleurgesteld.Fred 740 schreef : Kan er gewoon opkomen via de link die er staat.
Maar er staat maar weinig op , hoop bouten ,moeren . klemringen etc , maar verder nog niet veel bijzonders voor de 700-900 serie ?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Navraag bij de VKV leverde de volgende reactie op:
"Dag Ton,Als je lid bent van onze Volvo klassieker Vereniging kun je met je lidnummer en pincode (beiden staan op je lidmaatschapkaartje inloggen. Lukt het dan nog niet wend je dan tot ''webmaster@volvokv.nl"succes, VKV-info,Arnold van der Meulen"
Eerst lid worden dus, maar dat kan niet want mijn Volvo is volgens de maatstaven van de VKV niet oud genoeg en dat geldt voor de meesten van ons.
Overigens ben ik het met eerdere sprekers eens dat het aanbod voor onze modellen mager is.
Groeten,
Ton.