bij clubdagen is het mogelijk om met een geschorste auto te rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2014 22:03 #1401809
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ton
O ja, jij bent ook wel bekend met NH! Ik ga je bellen!
Groet rudiger
Groet rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2014 00:23 #1401811
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Verzekeren?
Gelukkig regelt m'n vrouw al dat gedoe met schorsen enz enz voor m'n niet gebruikte voertuigen
Maar ze zet ook de verzekering "stop"
Lijkt me omslachtig om "voor één dag" even te verzekeren, onder het mom van; ik moet naar een vergadering, Raarrrr
Lijkt me omslachtig om "voor één dag" even te verzekeren, onder het mom van; ik moet naar een vergadering, Raarrrr
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2014 11:50 #1401865
door V700 register
Ik ben er momenteel nog maar enkel in geslaagd om voor mijn auto alleen een verzekering af te sluiten voor 1 dag, Er komen wel poliskosten bij en uiteraard 1 dag verzekeringsgeld.
Een groepsverzekering blijkt nogal lastig zoniet onmogelijk te zijn via de ANWB. Dus waarschijnlijk zal iedereen zijn auto persoonlijk moeten verzekeren...
Beantwoord door V700 register in topic verzekeren
struis schreef : Gelukkig regelt m'n vrouw al dat gedoe met schorsen enz enz voor m'n niet gebruikte voertuigen
Ik ben er momenteel nog maar enkel in geslaagd om voor mijn auto alleen een verzekering af te sluiten voor 1 dag, Er komen wel poliskosten bij en uiteraard 1 dag verzekeringsgeld.
Een groepsverzekering blijkt nogal lastig zoniet onmogelijk te zijn via de ANWB. Dus waarschijnlijk zal iedereen zijn auto persoonlijk moeten verzekeren...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2014 11:55 #1401866
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verzekering
Blijft natuurlijk geld, maar betaal voor de landrover (diesel) iets van €90,00 per jaar, de volvo €65,=. Beide oldtimer.
Die zet ik beide eigenlijk niet stop (landrover per juni waarschijnlijkwel).
Die zet ik beide eigenlijk niet stop (landrover per juni waarschijnlijkwel).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2014 14:19 #1401873
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic formulieren Fehac
De benodigde formulieren zijn te verkrijgen bij de Fehac kan men in persberichten lezen. Na aanvraag kreeg ik een pdf-file zodat ik de formulieren zelf kon uitprinten. tegelijkertijd werd medegedeeld dat ze nog aan een digitale versie werken en dat formulier FH 103 niet meer in gebruik is.
Zie hier en download ze eventueel: <a href=" www.belgman.nl/evenementen.pdf " target="_blank" onclick="window.open('/ www.belgman.nl/evenementen.pdf ','','');return false;"> www.belgman.nl/evenementen.pdf Het is echter beter even te wachten tot ik de originele van de belastingdienst krijg want als je de bovenstaande uitprint krijg je iets wat amper beschrijfbaar is...
wordt vervolgd...
.
Zie hier en download ze eventueel: <a href=" www.belgman.nl/evenementen.pdf " target="_blank" onclick="window.open('/ www.belgman.nl/evenementen.pdf ','','');return false;"> www.belgman.nl/evenementen.pdf Het is echter beter even te wachten tot ik de originele van de belastingdienst krijg want als je de bovenstaande uitprint krijg je iets wat amper beschrijfbaar is...
wordt vervolgd...
.
Moderators: Jerry Stam