Wat heb jij vandaag jezelf of je volvo kado gedaan?
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2014 23:24 #1399853
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Heb mijn 940 bij de garage
Heb mijn 940 bij de garage gezet voor beurt, apk, d-riem, keerring, remslang, remolie,automaatolie, stay, airco schakelaar (Deltamill), nieuwe motorbeschermplaat, enz. Vertroetelen voor z'n 22e verjaardag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2014 23:26 #1399855
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed bezig
Goed bezig Mark, zo houden we ze mooi voor als ze dadelijk over 18 jaar bel vrij zijn

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2014 08:28 #1399864
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic DbvB
Die heeft mede dank zij Paul A ( die het meeste werk heeft gedaan) nieuwe distributie, oliefilter ,olie,vsnaar, remblokken en een andere viscofan, nieuwe waterpomp en nieuwe bougies. Dank zij Gerben heeft ie een startonderbreker minder en zijn de radiodraden gefatsoeneerd! Verder een beter stuur, andere instapverlichting met leeslampjes en een Volvoradio ipv de pioneer
heheh..dat is lekker allemaal...
heheh..dat is lekker allemaal...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2014 10:13 #1399866
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderhousbeurtje
Vandaag worden bij mijn Witte Reus de kleppen gesteld, en nog wat andere kleine dingetjes worden nagekeken. Dat zal hem veel goed doen. Want sinds kort hobbelde hij een beetje stationair op benzine en op gas. Dus hopelijk kan ik vanmiddag weer een blije smoothrijdende 945 ophalen, bij een glunderende monteur

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2014 16:51 #1399876
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic grill
Heb Pake vandaag een blokjes gril aangemeten, even de chrome rand er omheen gewerkt en dat ziet er weer fris uit.
Afgelopen weekend Pake ook voorzien van nieuw hart, Waarbij wel het nodige niet direct goed ging maar dat is vandaag ook opgelost dus ik kan weer lekker tokkelen met pake het kanon want wat een power heb het nieuwe blok zeg..... zie de fanmail van het cjib al komen.
Afgelopen weekend Pake ook voorzien van nieuw hart, Waarbij wel het nodige niet direct goed ging maar dat is vandaag ook opgelost dus ik kan weer lekker tokkelen met pake het kanon want wat een power heb het nieuwe blok zeg..... zie de fanmail van het cjib al komen.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2014 19:55 #1399883
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic voor 10 weken.
Een APK afspraak voor Rudolph the Red Nose! Ondanks dat ie nog maar 10 weekjes op de mooie Utrechtse wegen mag gaan genieten. Daarna gaat het administatieve deel van het Rendier (wellicht) naar het college van B&W van Utrecht à raison van € 750,- (de digitale aanvraag met alle geldige formulieren zijn ook al de deur uit) Uiteraard zullen er dan eerst nog vele donors gebruik van mogen maken. (wat de exacte voorwaarden van de subsidie aanvraag m.b.t. de oudere diesels hierover zijn weet ik nog niet exact). Ik wacht af, een reactie zou binnen 10 werkbare dagen te verwachten zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 17:47 #1400834
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic APK
Ik ging vandaag naar de garage om een afspraak te maken voor een APK, kon de Volvo meteen naar binnen.
Na de keuring kreeg ik van de keurmeester te horen dat ik een mooie auto had gekocht, de onderkant is heel netjes en zonder roest,
de uitlaatgassen zijn heel keurig. Alles was prima!
Dat maakt een mens blij!
Groet Harry.
Na de keuring kreeg ik van de keurmeester te horen dat ik een mooie auto had gekocht, de onderkant is heel netjes en zonder roest,
de uitlaatgassen zijn heel keurig. Alles was prima!
Dat maakt een mens blij!
Groet Harry.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 23:11 #1400851
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed bezig!
Kijk das goed werk!
18 jaar en zo er door!
18 jaar en zo er door!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 23:27 #1400853
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een electrieke slagmoer sleutel :)
Jawel
www.ts24.nl/product_info.php/info/122532...roefmachine-GES-900/
Vorige week deze gekocht. Vast minder bruikbaar dan een lucht sleutel. Maar een stuk goedkoper als je geen serieuze compressor hebt maar wel in het gezin 5 auto's met winterbanden aanwezig zijn. Werd wat flauw van al die moeren en bouten. Vast zetten met 100 nm past best goed bij een Volvo. Net iets te strak, dat wel. Maar ben er blij mee
www.ts24.nl/product_info.php/info/122532...roefmachine-GES-900/
Vorige week deze gekocht. Vast minder bruikbaar dan een lucht sleutel. Maar een stuk goedkoper als je geen serieuze compressor hebt maar wel in het gezin 5 auto's met winterbanden aanwezig zijn. Werd wat flauw van al die moeren en bouten. Vast zetten met 100 nm past best goed bij een Volvo. Net iets te strak, dat wel. Maar ben er blij mee

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2014 00:46 #1400856
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Omvormer
Nou nog een omvormer van 12 Volt DC naar 230 Volt AC. En je hebt niemand meer nodig...............
Kan je altijd en overal wielen wisselen.
Electrisch tov lucht; bij een lucht machine kan je de druk/flow opschroeven, bij een elektrische machine niet.
Zelf heb ik er geen problemen mee om de druk op de draaien naar 12 Bar.
Maar ik weet van een geval, in de pompkamer van een bagger/boot, daar klapte een splinter nieuwe AtlasCopco luchtsleutel (1,5 duim) volledig uitelkaar, bij het losdraaien van de waaier.
Luchtdruk stond op 12 Bar ipv 6 Bar. Geen garantie dus.....
Kan je altijd en overal wielen wisselen.
Electrisch tov lucht; bij een lucht machine kan je de druk/flow opschroeven, bij een elektrische machine niet.
Zelf heb ik er geen problemen mee om de druk op de draaien naar 12 Bar.
Maar ik weet van een geval, in de pompkamer van een bagger/boot, daar klapte een splinter nieuwe AtlasCopco luchtsleutel (1,5 duim) volledig uitelkaar, bij het losdraaien van de waaier.
Luchtdruk stond op 12 Bar ipv 6 Bar. Geen garantie dus.....
Moderators: Jerry Stam