Wat heb jij vandaag jezelf of je volvo kado gedaan?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2013 00:36 #1396886
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Sweden
Is niet vergelijkbaar met NL...
4 X zo lang 2,5 X zo breed
M'n vrouw heeft ook wel es zo iets...
Tegen een vriendin; ga je ook naar Zweden, huisje gehuurd, LEUK, komen we langs met de camper..........we zijn er dan toch................
Enfin, 300 Ltr dieselolie verder, kom je op zo'n park, suffe K*T familie, geen druppel bier in huis, ruk m'n KTM voor de dag (effe pakkie sjek halen) je mag hier geen herrie maken, en ze verkopen hier ook geen Shag...)
4 X zo lang 2,5 X zo breed
M'n vrouw heeft ook wel es zo iets...
Tegen een vriendin; ga je ook naar Zweden, huisje gehuurd, LEUK, komen we langs met de camper..........we zijn er dan toch................
Enfin, 300 Ltr dieselolie verder, kom je op zo'n park, suffe K*T familie, geen druppel bier in huis, ruk m'n KTM voor de dag (effe pakkie sjek halen) je mag hier geen herrie maken, en ze verkopen hier ook geen Shag...)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2013 01:06 #1396891
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic No DIY!
Hallo Andre
Ik ga het ook echt niet zelf halen. Forum-taxi. Als dat lukt.
groetjes
Mathy
Ik ga het ook echt niet zelf halen. Forum-taxi. Als dat lukt.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2013 01:12 #1396892
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Wat ik wil zeggen
Effe omrijden in Sweden is wat anders als in NL............
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2013 01:44 #1396893
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic E4
Hallo Andre
Ik heb net even op de kaarten app van de iMac gekeken. Trosa ligt zo'n 10 km van de E4 en een dik uur van Stockholm. Maar afgeven in Stockholm zou ook geen probleem zijn.
groetjes
Mathy
Ik heb net even op de kaarten app van de iMac gekeken. Trosa ligt zo'n 10 km van de E4 en een dik uur van Stockholm. Maar afgeven in Stockholm zou ook geen probleem zijn.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2013 23:27 #1398123
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ow echt
Kom ik vandaag bij de Aldi ,
Kost hef ring ratel setje nog maar 5 euro.
Heb ik weer.
Tja
Kost hef ring ratel setje nog maar 5 euro.
Heb ik weer.
Tja
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2013 23:44 #1398127
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Hoe...
Hoe kunnen die kindertjes in de arme landen het er voor maken??
Voor het zelfde geld was het net zo duur..............
Voor het zelfde geld was het net zo duur..............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2013 07:20 #1398140
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onze nieuwe 940.
Nieuwe APK. De wagen betalen. De wagen exporteren. Nieuwe TÜV ook voor de LPG3. 4 Nieuwe winterbanden voor op de Adhara´s. Kompleet nieuwe lampen rondom. Vorige eigenaar had overal led in gezet. Hou het graag origineel. Een grote beurt en dan een nieuwe All-risk verzekering en dan een nieuwe Duitsche toelating in de stad en een stetje witte nummer platen mischien wenskenteken OL-VO-940 leuk hè! En daarna om alles te sluiten Een profesionele interieur reiniging en de buitenkant smart-repair met een mooie poets beurt. Nauw medunkt dan is het kerst cadeau voor mijn wederhelft klaar voor gebruik
.
Met vriendelijk groet,
Roelof.

Met vriendelijk groet,
Roelof.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2013 11:23 #1398153
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Achterwissertje
Gisteren bij Timen in Vaassen even een 960 vette ruitenwisserarm compleet gehaald en de groene ziet er weer beter uit! Ook een deurpaneel LA grijs verwisseld het vorige zat vol met gaten van de hockeysticks van de kids, dus dat ziet er ook weer netjes uit, winterbanden gemonteerd en een heerlijk ritje terug naar Prinsenbeek met toch nog een zonnetje onderweg. Benader ondertussen de 400.000km waarvan het meeste kms te danken aan mijn ritten naar Geleen voor het werk de afgelopen twee jaar en eigenlijk rij ik al vanaf de eerste km na aanschaf in 1998, op wat kleine vaak elektrische problemen na probleemloos met deze groene 945! Houden zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2013 12:13 #1398260
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor Amerigo
2 H4 lampjes van Philips, extreme vision en prijs en een spuitbeurt voor het achterscherm. Het is nu niet meer creme wit.. heheh...
Zo komt Sinterklaas weer goed voor de dag!
...
Zo komt Sinterklaas weer goed voor de dag!
...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2013 23:21 #1398393
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Cadeau
Hallo Volvisti
Sinds gisteren liggen hier twee sets originele verwarmde buitenspiegels en tien nieuwe rode knoppen voor de gordelvangers. Sinds een paar weken liggen hier ook twee originele mechaniekjes om de spiegels te verstellen. En sinds vandaag ligt er ook een nieuwe handremkabel klaar. Geen idee of ie past, maar ik heb het idee dat de kabel die in de auto zit, zich langzaam van onderen een weg baant door de bekleding van de tunnel.
groetjes
Mathy
Sinds gisteren liggen hier twee sets originele verwarmde buitenspiegels en tien nieuwe rode knoppen voor de gordelvangers. Sinds een paar weken liggen hier ook twee originele mechaniekjes om de spiegels te verstellen. En sinds vandaag ligt er ook een nieuwe handremkabel klaar. Geen idee of ie past, maar ik heb het idee dat de kabel die in de auto zit, zich langzaam van onderen een weg baant door de bekleding van de tunnel.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam