Groetschildjes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 22:15 #1395115 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zwaai

A_A schreef : Valt mij op dat vooral mannen tussen de 30 en de 50 terug zwaaien, jonger en ouder niet.
Vrouwen zowiezo niet, misschien dat ze te erg onder de indruk zijn van mijn voorkomen, maar, misschien ook wel niet.
Maar, tegenwoordig kijk ik eerst even of het een vrouw is, zoja, dan niet zwaaien, en 50+ tja meestal ook niet meer.
Ligt ook beetje aan de kleding van de mannelijke bestuurder heb ik het idee.
Heel zakelijke kleding, dan meestal niet terug zwaaien en is de kleding meer gemiddeld tot aan alternatief dan wordt er vaak wel terug gezwaaid :)

Nou....ik zwaai wel terug hoor! Dus vooral wel zwaaien! Heb geen blauw schildje -niet mijn ding-, maar wel een 'made in sweden'-sticker.
Moet zeggen dat er onder de 850-baasjes veel meer werd gezwaaid.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 22:29 #1395116 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hallo
Claudia.ik heb je nog nooit zien zwaaien in je Volvo 850.

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 22:51 #1395119 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja...had je wat vaker
Tja...had je wat vaker richting Achterhoek moeten sturen, Ted!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2013 08:37 #1395136 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zwaaien
Zwaaien is toch altijd goed, maar ik val dan ook precies in de doelgroep (tussen de 30 en 50, en man)
Ik wordt er altijd een beetje blij van als ik een andere "Waltrude" zie, net als de kids.
Gewoon blijven zwaaien, als mensen niet willen reageren zwaaien ze toch niet.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2013 12:00 #1395156 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Motorrijders groeten elkaar
Motorrijders groeten elkaar ook als ze elkaar onderweg tegenkomen. We delen als motorrijder dezelfde passie, er is sprake van herkenning. een aantal jaar geleden reed ik motor, was lid van de Honda Transalp club, deed mee aan toertochten enzovoort. Ik reed toen ook een Mercedes oldtimer, was lid van de w114/115 club enzovoort. ALs je dan onderweg een andere motorrijder tegenkwam of een andere oude MB, groette je elkaar.
Het is meer hoe je in het leven staat en welke interesse je met elkaar deelt, een beetje vergelijkbaar met voetbalfans, die herkennen en groeten elkaar ook. Voetbalfans gaan daar veel verder in. Alleen fans van dezelfde club groeten elkaar, fans van een concurerende club kunnen minstens een middelvinger krijgen.
Persoonlijk vind ik het groeten van elkaar prettig, het leven is al zo zakelijk en jachtig. Een groet en eventueel een praatje bij de benzine/gaspomp kan dan net het verschil maken tussen een jachtige k*tdag en een goed gevoel. Het doorbreekt je gedachtenpatroon.
Groet,
Marcel

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2013 19:07 #1395171 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Motor groet
Ik rij al 34 jaar motor, maar het groeten neemt af.
Als je vroeger met pech stond, of je zag een andere motor rijder met pech staan, stopte je en vroeg of je kon helpen.
Dat is er ook niet meer bij.
Als ik s'zondag ochtend om een uur of 5 op m'n fiets klim, en een blokkie ga stuffen, kom je de echte fanatiekellingen tegen, die groeten altijd. ( met het gras tussen hun helmen)
Zo tegen "kerktijd" neemt het af, dan komen ook de wielrenners, VUT-maffia op E-fietsen, en de zgn motor-hufters op de weg, die dus niet groeten, en met 25Km/u over een verkeers drempel heen rijden.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC