Groetschildjes
- V700 register
- Nieuw lid
-

Als ik een 9 zie met een blauw schildje is het makkelijk!
Dus, waar blijven blauwe schildjes, high-mileage schildjes of gaan mensen blauwe kartonnetjes plaatsen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vrouwen zowiezo niet, misschien dat ze te erg onder de indruk zijn van mijn voorkomen, maar, misschien ook wel niet.
Maar, tegenwoordig kijk ik eerst even of het een vrouw is, zoja, dan niet zwaaien, en 50+ tja meestal ook niet meer.
Ligt ook beetje aan de kleding van de mannelijke bestuurder heb ik het idee.
Heel zakelijke kleding, dan meestal niet terug zwaaien en is de kleding meer gemiddeld tot aan alternatief dan wordt er vaak wel terug gezwaaid

- V700 register
- Nieuw lid
-

Daarom is een schildje zo belangrijk!
zwaai zwaai!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik jou zie, dan zwaai ik wel hoor !!
En, als het enigsinds lukt, met 2 handen

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Steek altijd netjes mijn hand op zodra we oog kontakt hebben, en het leuke is als je een echt oud beesie tegen komt gaat vaak een duimpje omhoog die 9 van de 10 keer ook weer terug komt en soms bij een pomp of parkeerplaats tot veel gespreks stof lijd, maar een enkele keer komt er ook wel eens zo'n middelfinger te voor schijn.
Afgelopen vrijdag middag nog aangesproken door een meneer op leeftijd met de vraag waarom die grote MG lampen op de bumper van een volvo zaten, bij uitleg en laten zien dat ze wel heel veel op de door volvo acc verstralers leken snapte hij het wel en kreeg de melding het staat hem goed en dat voor een jaguar rijder op diesel die in zijn schuur nog een MG en een triumpf heeft staan uit de jaren 70.
Dus zwaaien tja sommige doen het wel en andere kijken je aan of je in brand staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn auto zul je niet treffen met zo'n lelijk V700 schildje. Ben er ook niet zo op uit om gespot te worden, al heb ik wel een verenigingskentekenplaathouder.JP Elverding schreef : Dus, waar blijven blauwe schildjes, high-mileage schildjes of gaan mensen blauwe kartonnetjes plaatsen?
Zwaaien doe ik wel eens naar een mede 700/900-eigenaar en heel af en toe zwaait die dan ook terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar vanaf volgende week hoef ik dus niet meer terug te zwaaien, dan word ik 50.
- V700 register
- Nieuw lid
-