Groetschildjes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 10:55 #1099176 door V700 register
Groetschildjes is gemaakt door V700 register
Eerder deze week, op de N33 geloof ik, werd ik gegroet door 945-bestuurder. Geen idee wie in die donker-rode (zorry, kleuren doof!) schoonheid reed maar het is wel leuk om elkander af en toe te groeten. Deden we vroeger met de eend ook maar toch heb je af en toe het idee dat je voor xxx staat als de ander niet teruggroet :s
Als ik een 9 zie met een blauw schildje is het makkelijk!
Dus, waar blijven blauwe schildjes, high-mileage schildjes of gaan mensen blauwe kartonnetjes plaatsen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 12:16 #1395079 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zwaaien
Valt mij op dat vooral mannen tussen de 30 en de 50 terug zwaaien, jonger en ouder niet.
Vrouwen zowiezo niet, misschien dat ze te erg onder de indruk zijn van mijn voorkomen, maar, misschien ook wel niet.
Maar, tegenwoordig kijk ik eerst even of het een vrouw is, zoja, dan niet zwaaien, en 50+ tja meestal ook niet meer.
Ligt ook beetje aan de kleding van de mannelijke bestuurder heb ik het idee.
Heel zakelijke kleding, dan meestal niet terug zwaaien en is de kleding meer gemiddeld tot aan alternatief dan wordt er vaak wel terug gezwaaid :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 12:25 #1395081 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ai....
Grijze kop met klassieke schoonheid :) zit aan de verkeerde kant van de 55 en kleed me redelijk behoudend.
Daarom is een schildje zo belangrijk!
zwaai zwaai!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 14:50 #1395085 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ben 62 dus
het zwaaien ben ik wel verleerd na mijn 50ste verjaardag,waar je je allemaal druk om kan maken wel of niet zwaaien,kleine kinderen zwaaien,ouwe lullen niet meer.

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 14:51 #1395087 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou Ted, Als ik jou zie, dan
Nou Ted,
Als ik jou zie, dan zwaai ik wel hoor !!

En, als het enigsinds lukt, met 2 handen :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 15:38 #1395088 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou...ik ben een vrouw...en
Nou...ik ben een vrouw...en ik zwaai ook altijd als ik een andere 940 zie rijden..maar ja..ik ben net 50..misschien zwaait daarom niet altijd iedereen meer terug ...en soms rijdt ik in de V 70 en dan zwaai ik ook..hahaha..ff vergeten dat ik dan niet in mn eigen auto zit

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 15:44 #1395089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zwaai
Altijd leuk die kids die dan zitten te zwaaien als je in de file rijd, en op de een of andere manier zijn kinderen helemaal gek op al die verlichting die ik aan kan zetten(binnen kort meer lampjes ivm de usa lights die er op komen)
Steek altijd netjes mijn hand op zodra we oog kontakt hebben, en het leuke is als je een echt oud beesie tegen komt gaat vaak een duimpje omhoog die 9 van de 10 keer ook weer terug komt en soms bij een pomp of parkeerplaats tot veel gespreks stof lijd, maar een enkele keer komt er ook wel eens zo'n middelfinger te voor schijn.
Afgelopen vrijdag middag nog aangesproken door een meneer op leeftijd met de vraag waarom die grote MG lampen op de bumper van een volvo zaten, bij uitleg en laten zien dat ze wel heel veel op de door volvo acc verstralers leken snapte hij het wel en kreeg de melding het staat hem goed en dat voor een jaguar rijder op diesel die in zijn schuur nog een MG en een triumpf heeft staan uit de jaren 70.

Dus zwaaien tja sommige doen het wel en andere kijken je aan of je in brand staat.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 17:23 #1395090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh nee

JP Elverding schreef : Dus, waar blijven blauwe schildjes, high-mileage schildjes of gaan mensen blauwe kartonnetjes plaatsen?

Mijn auto zul je niet treffen met zo'n lelijk V700 schildje. Ben er ook niet zo op uit om gespot te worden, al heb ik wel een verenigingskentekenplaathouder.
Zwaaien doe ik wel eens naar een mede 700/900-eigenaar en heel af en toe zwaait die dan ook terug.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 19:03 #1395096 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er wordt gezwaaid en gelachen als
Ozzy op de achterbank zit.
Maar vanaf volgende week hoef ik dus niet meer terug te zwaaien, dan word ik 50.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2013 21:00 #1395110 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach, net als je baksteen..
Je bent zo oud als je wilt..

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC