Belastingregels oldtimers, Wat ga je doen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volkert van der G. vertelde zijn vrienden ook veel met een knipoog.TGTF schreef : 764 TD uit 1983, veel kilometers per jaar die gaat gewoon op stal en trek ik hem uit elkaar om hem helemaal opnieuw op te bouwen en blok revisie dan kan hij over 9 jaar weer van stal en dan zorg ik dat ik nog een versleten blok er in heb zitten en ga ik den haag blank zetten en dan vooral het gebied waar de 2de kamer zit, en tegen die tijd weet ik ook waar weekers woont en die ga ik snachts wakker houden. Dan kan hij weer lekker genieten van de onverbrande diesel lucht door zijn nu voorgenomen plannen moet ik het 9 jaar opsparen .
P.s. geschreven met een knipoog
Persoonlijk vind ik dit soort tekst niet kunnen. Niet voor bezoekers, niet voor leden, niet voor bestuursleden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik ga gewoon betalen.
Gellukkig kan ik het betalen, eet er geen boterham minder om.
Ik leef en woon in Nederland, dat zijn blijkbaar de conseqwenties.
Wel zuur dat ik, met een aantal andere liefhebbers van oude motorfietsen, auto's en vrachtwagens, voor de keuze staan; alles opruimen voor een schijtprijs, of de hoofdprijs voor je hobby.
En maar klagen, zoals de regering doet, er zijn geen Nederlandse vaklui meer................Dat waren die jongentjes van een jaar of 8 oud, die met een ouwe brommer over het grasveld in de buurt crosten...
Zo werd sleutelen aan machines aangeleerd.
Maar goed, ik dwaal af.
Hé Rutte, wat doe je met die ouwe K*T Saab van je, zouwie ook niet es zo'n high tech elektrisch voertuig kopen met NUL procent bijtelling?
Mooie econoom!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fijne dag nog allemaal.
- V700 register
- Nieuw lid
-
TGTF schreef : @ Jee, gelukkig zit Volkert nog vast voor zijn daad, én iets zeggen wil nog niet zeggen dat het gedaan word, verder moet je de humor er van inzien, misschien een soort humor die sommige niet kunnen volgen maar gelukkig mag iedereen een mening hebben.
Fijne dag nog allemaal.
Maak je over mijn capaciteiten geen zorgen. Ik volg het allemaal prima.
Zo zie ik ook, dat je zelf ook weet dat het eigenlijk niet kan. Je voegt tenslotte zelf de opmerking toe "ps...knipoog".
Als bepaalde leden aan jou zouden schrijven "ik weet waar je woont (dankzij ledenregister) en dan zal ik je gezin eens wat verenigingsgevoel bijbrengen") dan zal je ook de toevoeging van een smiley in mindere mate op waarde schatten.
Probeer gewoon eens het algehele niveau op te schroeven -in plaats van het vriendenclubje dat het forum steeds meer wordt (mopperforum voor levensteleurstellingen) om de vereniging een fundament te bieden voor duurzaam bestaansrecht. Je afsluiting met "fijne dag allemaal", onderschrijft dit. Stoelend op een gesteund gevoel tegen de kritische buitenstaander.
Grapje of niet, kijk er nog eens naar. Als je dan oprecht meent dat je met zulke sporen serieus wordt genomen als forum(bestuur) buiten de club om, dan hoop ik niet dat als je maandag op je werk weer aandeelhoudersvergadering hebt, dezelfde waarderingen aan je gedachten geeft.
Overigens Tom, die laatste zin, dat vind ik humor.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sorry, maar ik stoor me er ook aan. Laten we nou zorgen dat we als Volvo-rijders blijven uitstralen dat we sociale en beschaafde mensen zijn.
(Volgende keer allemaal gewoon op de juiste mensen stemmen dan maar? )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil hem nu als dagelijkse auto gaan gebruiken. Dat houdt in dat mijn vrouw hem ook gebruikt. Dan vind ik die €166 per kwartaal wel acceptabel. Nu betaal ik iets van €670 per jaar en rijd ik maar 5000 km of zo. Dan vind ik het wel duur.
Probleem is echter dat eerst de Asrtra 1.8 16v uit '02 verkocht moet worden...en dat wil nog niet zo lukken. Zolang die er nog is, rijdt mijn vrouw met de Opel, want die is wel een stuk zuiniger.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor alle duidelijkheid, Tom zei dit als prive-persoon en niet namens het bestuur. Heel simpel. Als mensen dat al niet uit elkaar kunnen haen is het toch wel erg gesteld hier.
En idd begint de vereniging steeds meer op mauwende, ouwe opa's te lijken die altijd overal op commentaar moeten leveren en nergens de humor van in kunnen zien, bah !
Ga gewoon door Tom en trek je er niets van aan !
- V700 register
- Nieuw lid
-
garage bedrijf en dat er in die 18 maanden tijd geen hond is wezen kijken naar die
sublieme fantastische auto en dat nu mijn vrouw er in is gaan rijden en aangezien
wij maar met z,n tweeeen zijn was er een auto te veel bij ons,deze Volvo 740 Sedan word binnenkort te koop aangeboden,is een witte maar er moet nog wat aangedaan worden daarna gaat hij in de verkoop.(is een benzine auto,bouwjaar 1986) en straks
maar 120 euro in de wegenbelasting.
Groeten Ted.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Overigens denk ik na het optreden van de 1ste kamer van vanavond betreffende het ook zo foute pensioenplan dat het fundament van het kabinetsbeleid voor zeker 50% is weggeslagen. Waarmee de kans dat dit kabinet het einde van dit jaar haalt wel erg klein wordt.
Dus ik wacht rustig af op de dingen die komen gaan. En anders wordt het schorsen van de diesel en de 280se op LPG. Gelukkig wordt die laatste in juli 2014 40 jaar dus dat is te overzien.
Het wordt in ieder geval een hete herfst in de hofstad.........................
Groeten, Jan.