komt de factor700 nog voor de VKB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2013 17:36 #1394468
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meneer de Vice voorzitter
Ik lees de reacties nog eens en twee keer "meneer de vice voorzitter" vind ik niet chic. "Geacht bestuur" o.i.d. zou beter en aardiger zijn.
Men vergeet kennelijk snel dat men met goedwillende vrijwilligers te maken heeft en bovendien weet ik dat zeker Tom niet hecht aan de titel, die "doet" het gewoon voor onze club.
Ook in clubs als de onze heerst een zekere consumenten-geest. Maar waar niet tegenwoordig?
Men vergeet kennelijk snel dat men met goedwillende vrijwilligers te maken heeft en bovendien weet ik dat zeker Tom niet hecht aan de titel, die "doet" het gewoon voor onze club.
Ook in clubs als de onze heerst een zekere consumenten-geest. Maar waar niet tegenwoordig?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2013 17:48 #1394470
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Netjes
gezegd Ton en ik ben het geheel met je eens ! Mensen / consumenten vergeten voor het gemak dat het allemaal: liefdewerk-oud papier is.... De mensen daarnaast nog een full-time functie, vrouw/gezin en ik weet niet wat meer hebben. En dan moeten ze ook nog extra tijd vrij maken voor de club. En krijgen als 'dank je wel'een hoop genuil te horen.
Aan al die nuilerds, wees blij dat er zoveel mensen zijn die achter de schermen zoveel doen waar je niet eens een flauw idee van hebt. En dat alles voor noppes, uit liefde voor of de club of de auto.
Soms duurt iets wat langer als gepland, maar geef het gewoon de tijd en kijk hoe het zich gaat ontwikkelen !
Aan al die nuilerds, wees blij dat er zoveel mensen zijn die achter de schermen zoveel doen waar je niet eens een flauw idee van hebt. En dat alles voor noppes, uit liefde voor of de club of de auto.
Soms duurt iets wat langer als gepland, maar geef het gewoon de tijd en kijk hoe het zich gaat ontwikkelen !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2013 23:22 #1394489
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb
op bovenstaand verhaal niets om toe te voegen,helemaal mee eens.
Groeten Ted en allen veel plezier op de VKB ,kom zelf niet dit jaar.
Groeten Ted en allen veel plezier op de VKB ,kom zelf niet dit jaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2013 10:27 #1394496
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zomaar 14 dagen vakantie!
En je bent nog maar zo kort voorzitter? Nou nou, dat doet maar 
Hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad, dat alle accu's zijn opgeladen en dat je naast je gewone werk kunt scoren met de club. Want daar schijnt het tegenwoordig om te moeten gaan: Scoren! Wat wel weer past in een land met 16 miljoen bondscoaches. (Ben ik niet, boeit me allemaal niet zo!)
Maar die vuurdoop heb je mooi doorstaan! Succes man!
JP

Hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad, dat alle accu's zijn opgeladen en dat je naast je gewone werk kunt scoren met de club. Want daar schijnt het tegenwoordig om te moeten gaan: Scoren! Wat wel weer past in een land met 16 miljoen bondscoaches. (Ben ik niet, boeit me allemaal niet zo!)
Maar die vuurdoop heb je mooi doorstaan! Succes man!
JP
Moderators: Jerry Stam