komt de factor700 nog voor de VKB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2013 20:13 #1098980 door V700 register
komt de factor700 nog voor de VKB is gemaakt door V700 register
Staat de aankondiging van de VKB.
In de zomer editie van de factor700?
ik vind dit wel weer erg hoor, de herfst is al begonnen en de zomer editie is er nog niet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2013 21:31 #1394070 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Denk het wel
Lijkt me wel...
Groeten,Gerben

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2013 19:42 #1394073 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Voor de VKB.
Ik heb vandaag het herfst nummer Volvologisch ontvangen dat is het blad van de Volvo 240-260 Register waar ik overigens ook lid van ben met de VKB info van de aankomende beurs.
Het zou wel mooi zijn als wij nog voor de beurs het huidige zomer nummer in de bus krijgen.

Groet, Henk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2013 22:44 #1394401 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schrijver
Onze huis schrijver is nog druk bezig met de laatste hand aan de factor te leggen,
Dus dat gaat hij niet redden en met het klagen dat het lang duurt gaat het niet sneller van worden.
De oproep voor hulp is geplaatst dus hoop ik ook dat daar aanmeldingen op komen zodat Maarten bij gestaan word zodat niet alles op Maarten niet meer alleen de kar blijft trekken qua Factor, dit is tijdens de laatste bestuur vergadering besproken en hebben we afgesproken dat er 1 of 2 personen bij moeten.
Tot die tijd vraag ik jullie om dit te laten rusten en begrip te tonen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2013 22:56 #1394446 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic begrip voor drie maanden te
begrip voor drie maanden te laat!!
mag ik ook drie maanden later betalen?
kijk de mensen die op het forum zitten lezen dit.
er zijn ook BETALENDE LEDEN die niet op het forum zitten.
ga die mensen bellen vice voorzitter.
en laat het rusten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2013 23:20 #1394449 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als ik ergens mee kan helpen
Als ik ergens mee kan helpen meneer de vice voorzitter laat maar horen hoor. Stel mij voor dat voor de internet loze leden het blad wat toevoegt.

Dus , als ik iets kan doen hoor ik het wel.

Op de beurs een pc neerzetten met een digitale versie een idee?

Of daar onze adverteerders op een computer scherm laten zien?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2013 23:47 #1394453 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Het bestuur...
Ik denk dat je voor dergelijke zaken het bestuur moet aanspreken en niet een bestuurslid. Het gehele bestuur van onze vereniging is in deze verantwoordelijk. De gang van zaken binnen de vereniging gaat immers het bestuur aan. En dan moet je niet persoonlijk worden. Denk ik..., nee dat vind ik ! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2013 15:57 #1394465 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Principe
In principe heb je gelijk, maar ik denk dat Tom toch reageert vanuit het bestuur? Dan praat je hier toch via hem tegen het bestuur?
En verder weet ik dat een aantal mensen zich hebben aangeboden, maar nog steeds niets hebben gehoord. Ik vermoed eigenlijk dat Maarten het nog lastig kan loslaten omdat hij zijn kindje dan door anderen moet laten verzorgen?. Ik kan me dat goed voorastellen want hij heeft het heel lang alleen gedaan. Het blad is echter erg belangrijk voor de club en de uitstraling en het is een gemis dat er geen nieuwe editie op de beurs is.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2013 16:36 #1394466 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Juist weergegeven
@ Tom S.
Dat heb je netjes en goed verwoordt, ben het helemaal met je eens. Erg jammer vind ik dat aangeboden hulp, vanuit alle kanten binnen onze vereniging, niet wordt geaccepteerdt. En dan moet niet één enkel persoon op zijn donder krijgen, c.q. ter verantwoording worden geroepen.
Dat het een groot gemis is (wel of niet digitaal naar keuze/aanmelding van de leden), dat blijft nu nog even buiten kijf!  . 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2013 17:36 #1394469 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelfs ik...
Ga wel eens met vakantie. Ben nu net terug van 2 weekjes lekkere temperaturen in een mooi land.

Ik heb direkt na de bestuurs vergadering een oproep geplaatst om voor Maarten ondersteuning te vinden.
Daar is wat reaktie op gekomen, en de mensen heb ik netjes bedankt voor hun interesse en verteld dat we er zsm op terug zullen komen.

Dus dat mensen zich aanbieden en niets horen, sorry, snap ik niet.

Iedereen die zich bij mij gemeld heeft, heeft reaktie gehad.

Voorts is het zo, dat nu ik het stokje van Jan Snijder heb over genomen direkt geconfronteerd wordt met een aantal problemen binnen de club. Hier kan overigens Jan uiteraard niets aan doen, en is voor mj nog altijd een vertrouwde steun pilaar als ik hem nodig heb, dus dat dit ook maar gelijk duidelijk is. Ik ben samen met het bestuur momenteel bezig om de oplossingen te zoeken, zodat onze club weer jaren vooruit kan.

Dat dit niet altijd even snel gaat, ja sorry, buiten de club werk ik ook nog, en heb ik ook nog eens 14 hele dagen vakantie per jaar.

Prioriteit nummer 1 was/is de website. Daar hebben we nu voor ons gevoel
Met Kirsten een goede oplossing voor.

Prioriteit nummer 2 is de faktor, en ook dat komt goed. Geloof ons maar.

Prioriteit nummer 3 zijn de moderatoren.
Welnu, ook daar volgt binnen kort meer nieuws over. Ook dat gaat helemaal goed komen.

Dan heb ik mijn vuur doop wel gehad gelijk het 1ste jaar als voorzitter denk ik.
Soms vraagt Jan wel eens aan mij, en? Vind je het nog leuk. Ja! Ik vind het nog enorm leuk!

Als bestuur doen we ons best om de vereniging in stand te houden, met uiteraard zo min mogelijk kosten, het is tenslotte ook uw geld.

Dus ook al gaat in de ogen van sommig leden e.e.a. niet snel genoeg, toch wordt er hard gewerkt achter de schermen.

Gun ons als bestuur nu eens even dit jaar, en vertrouw ons.

Ook wij kunnen geen ijzer met handen breken.

Tot ziens op de VKB hoop ik.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC