Facebookpagina op slot EDIT: WEER OPEN GEZET

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 12:17 #1386768 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ...............................
@Maarten; +10

Opgelost, case closed en dan nu iedereen weer verder met belangrijke zaken. Ga genieten van je vrije dagen en probeer(desnoods via een cursus) tot tien te tellen .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 12:30 #1386770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja...

mderijke schreef :  
Wat ik wel vervelend vind Michael is dat jij mijn uitleg welke ik BEWUST in het ledendeel van de site heb geplaatst openbaar zet voor leden en niet leden op facebook. Het betreft namelijk alleen de leden van de vereniging. Als een niet lid wil weten wat daar staat, dan zal hij lid moeten worden. De site wordt tenslotte met een deel van de door de leden betaalde contributie betaald.
Ik ga de tekst op FB niet verwijderen, dat laat ik aan jouw beleefdheid over maar ik zou het waarderen als je de tekst zou verwijderen en een verwijzing zou plaatsen.

Maarten, zoals ik eerder in deze discussie - en ook in de vorige verwijderde discussie - aangaf is bij mijn weten de facebookpagina nooit een officieel medium geweest van de vereniging. Als het dit wel is geworden, dan is dit zo geëvolueerd, zonder een duidelijk beginpunt, en zonder dit duidelijk te communiceren. Ik weet niet of je de info over de groep net aangepast hebt, of dat het er altijd al zo stond trouwens, maar mijn idee zal niet vanuit het niets opgeborreld zijn.
Verder is laatst in die andere - inmiddels verwijderde discussie (handig hè, te pas en te onpas discussies verwijderen heren moderatoren) - vermeld dat de facebook pagina bewust ook te bereiken is voor NIET verenigings leden en gewoon random geinteresseerden in de Volvo 700 en 900. Mensen die niet lid zijn van het forum dus. Aangezien ik daarom vind dat de besluitvorming rondom een openbare pagina ook openbaar gemaakt mag en moet worden, heb ik het gepost, en laat ik het staan. Ik hoop dat je mijn overweging snapt. Er zit een gedachte achter, ik heb niet domweg gekopieerd en geplakt.
Blijkbaar verschillen onze meningen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 12:37 #1386773 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was als voorbeeld
Daar hoor jij niet bij Wytze, ik doel op het feit dat als ik bijvoorbeeld een  bericht neerzet en dan bijvoorbeeld met de hond ga lopen (beest moet tenslotte ook uitgelaten worden) en ik kom een half uurtle later terug dan hebben ondertussen 10 man gereageerd (5, 8 of hoeveel dan ook).
Dat is dan geen discussie meer maar alleen maar reageren op de vele argumenten die je worden toegeworpen, daarom noemde ik dat een schotenwisseling. Op een forum werkt het helaas niet, teveel man kunnen tegelijk reageren en daar is niet tegenaan te typen (niet met mijn beperkte type vaardigheden)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:29 #1386778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oneens
Michael,

Ik heb destijds de pagina opgestart om via FB wat meer exposure te creëren voor de vereniging. De groepsomschrijving heb ik vanmorgen aangepast nadat ik de pagina weer van slot heb gehaald en deze als privé initiatief voortzet.

Verder vind ik het niet kunnen dat een uitleg welke geplaatst is in een verenigingsdeel van een forum, een besloten deel dus, openbaar gemaakt wordt. Als ik privé een pagina zou maken over (noem eens iets geks) Blauwe Brandweerauto's en ondanks alle positieve geluiden ten spijt ik er na een jaar geen zin meer in heb kan ik gewoon de boel op slot zetten, sluiten, stopzetten of wat dan ook.
Wij zijn een vereniging en als ik voor de vereniging een pagina open en het bestuur besluit dat na klachten de pagina gesloten moet worden dan zal ik dat moeten doen. Daar hebben externen (niet leden) dus niets mee te maken. In deze zie ik geen verschil met mijn (fictieve) pagina over Blauwe Brandweerautos.

Door moderatoren verwijderde discussies zijn niet weg, maar die staan op een parkeerplaats waar alleen bestuur, moderatoren en webmaster kunnen kijken. Maar als een Topicstarter besluit dat zijn "draadje" niet een gewenste kant uitgaat kan hij de discussie verwijderen en deze is dan niet meer terug te halen, we kunnen kijken naar een backup van de vorige dag maar als het langer heeft geduurd dan één dag is die back up ook al weer overschreven met een verse back up. De back ups dienen om de site te redden na een crash van de server waar de site op draait. Kortom, ik weet niet of de topicstarter de discussie heeft verwijderd of dat deze door de moderatoren is verwijderd, ik kan me de discussie niet herinneren maar dat zegt niets, ik lees ook niet altijd alles maar om nu meteen de schuld bij de moderatoren neer te leggen vind ik niet reëel om te doen tot dat je zeker weet wie de discussie heeft verwijderd.

Dus leg even uit welke discussie het was, dan kijk ik eens of ik deze op de parkeerplaats kan terugvinden en anders is het jammer, dan is hij verwijderd door de topicstarter.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:38 #1386780 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Standpunt
Ik blijf bij m'n standpunt Maarten. Ik kan dat van jou begrijpen hoor, daar gaat het niet om. Ik geef jou dan ook alle vrijheid om mijn post te verwijderen als het jou goeddunkt, maar ik laat 'm om eerder genoemde redenen staan.
En dat topic, jeetje, waar ging dat over. Facebook. Maar of dat het originele onderwerp was, en wie de topic starter was, weet ik niet meer. Ton (zowel onze voorzitter als die gebruiker met een zweedse vlag als icoon), Johnvang en Jeroen deden in elk geval mee aan de discussie.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:53 #1386783 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Topic
Heb dat topic ook gezien en gelezen Mike, maar is volgens mij later verwijderd door de topic-starter Zelf en niet door het moderatoren team.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:54 #1386784 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Klopt

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:54 #1386785 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet gevonden
Ik heb het niet gevonden Michael,
Zowiezo niet een topic met de naam Facebook maar ook niet op basis van de gegeven namen. Waarschijnlijk dus verwijderd door Topicstarter. Dat is helaas een vervelende bug in de gebruikte software waar we al eerder tegen aan zijn gelopen maar waar we helaas nog geen directe oplossing voor hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:55 #1386786 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk
Dat is dan ook weer duidelijk, bedankt voor de verheldering Gerben en Arjan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 13:59 #1386787 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk
Dat is dan duidelijk, dan neem ik mijn verwijt aan de moderatoren terug. En inderdaad, jammer dat je een post waar iemand op heeft gereageerd níet kunt bewerken om bijvoorbeeld een spelfout te verwijderen, maar dat je een heel topic wel kunt verwijderen.
Maar da's een andere discussie.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC