Facebookpagina op slot EDIT: WEER OPEN GEZET

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 09:14 #1386738 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Daarom....

johnvang schreef : Als er een een scheet laat staat het er op.
Van mij mag het hoor.
Groet John

Daarom had ik de boel nog niet "gelikt"............

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 09:42 #1386741 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Klachten
Iets dergelijks was natuurlijk te verwachten gelet op de reacties van een aantal gebruikers op het moment dat er spontaan een V700 Facebook pagina in de lucht kwam, welke direct gelieerd is aan de Volvo 700 Vereniging.
De klachten zullen waarschijnlijk, blijft natuurlijk speculeren, betrekking hebben op de wijze waarop dit opgestart is. Er is geen vooropgezet plan geweest vanuit het bestuur. Daarnaast is het meerdere malen voorgekomen dat er een verenigings gerelateerd item eerder op de Facebook pagina stond dan op de eigen website.
Wellicht inderdaad handig dat we wat meer inzicht in de klachten zouden kunnen krijgen en mee kunnen/mogen denken om een "oplossing" te vinden.

Of we doen gewoon helemaal niets en volgen de link in een van de eerdere berichten en gaan daar verder............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 09:45 #1386744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Openheid
Ok. Dan is het nu tijd voor openheid over die klachten zodat er gediscussieerd kan worden. En neen, níét door louter het bestuur, maar juist door de leden. Kan dat niet, dan zeg ik nog vandaag mijn lidmaatschap op. Laat ik nog maar even wachten alvorens het woord archaïsch in een context te plaatsen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 10:18 #1386746 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Openheid
We hebben klachten ontvangen dat gedeelde informatie niet te bereiken was voor leden van de vereniging, er werden politieke uitspraken gedaan welke op het forum (hier dus) direct weggemodereerd zouden worden.

Dit waren wel de twee belangrijkste.

Het niet kunnen terugvinden van gedeelde info heb ik terug kunnen beredeneren naar het feit dat als iemand iets deelt op FB en je ontvangt hierover een mail (omdat je dat zo in je instellingen hebt staan) en deze informatie is weer verwijderd of de link is dood voordat je kijkt dan krijg je waarschijnlijk het bericht dat de informatie die gedeeld is niet voor jou bestemd is. Iets anders kan ik er ook ook niet van maken.

Politieke uitspraken (uitgezonderd degene over de MRB vrijstelling voor oldtimers) of andere onwelvoeglijke uitspraken kan ik me niet herinneren, maar ik heb ook niet zulke lange tenen met eksterogen.

We hebben woensdagavond tijden de bestuursvergadering een besluit genomen en dat heb ik uitgevoerd. We zien ook wel dat de FB pagina in een bepaalde behoefte voorziet maar we proberen er nu een gestructureerde FB pagina van te maken waar we de naam van de vereniging aan kunnen verbinden.

Omdat ik, en alleen ik, die pagina heb opgestart was ik ook degene die hem op slot heb gezet. Jeroen Haring heeft mij met het beheer (het goedkeuren van lidmaatschaps aanvragen van de pagina, goedkeuren van de eerste berichten van leden) perfect geholpen, daar ligt het allemaal niet aan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 10:47 #1386750 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Twee non-argumenten dus.
Edit: Ik kom zo terug met meer nuance. En bij dezen alvast het verzoek om dit topic niet te sluiten, en nu gewoon eens een discussie aan te durven op deze website.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 11:21 #1386751 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verbaasd
Ik ben hooglijk verbaasd over het feit dat de facebookpagina op slot moet omdat er blijkbaar meningen zijn dat er  " politieke uitspraken " gedaan worden en dat mensen zijn die "Niet bij informatie kunnen"
Het eerste kan opgelost worden door een block en verwijderen. Het tweede lijkt met tamelijk overdreven. Hebben die leden die bezwaar maakten ook duidelijk gemaakt WELKE informatie zo belangrijk is dat die niet gemist kan worden en die zo cruciaal is dat dat voor iedereen beschikbaar moet zijn.
Bovendien zijn er ook mensen die geen internet hebben en bezwaar maken tegen het feit dat er iets op deze site staat? en worden hier geen politieke uitspraken gedaan?
Dan moet deze site -voorlopig- ook op slot. Op basis van dezelfde argumenten. Ik heb vermoeden dan het koudwatervrees is of gewoon de zin doordrijven van een klein clubje. Dit vraagt om een bijzondere ledenvergadering met een stemming ben ik bang.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 11:28 #1386752 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gaat leden kosten
Dit gedoe gaat leden kosten.
HEb laatst al eens geroepen wat doen de 700en900 liefhebbers nou zo tezien dit gat wat jullie maken opvullen.
Als ze de naam ook nog claimen bij mijn domein dan is er een clubje
OOk nog gratis ik zeg goed bezig laat staan op FB.
HAal alleeen de link en het logo weg.
WIe is nu zo bekrompen om regels uit het jaar nul te hanteren.
STem CDA PVDA SGP PVV ECT ECT

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 11:36 #1386753 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ey...
Ey, volgens mij mogen we weer!
En Jeroen z'n beargumentatie lijkt erg op wat ik wilde schrijven, en komt overeen met wat ik al eerder schreef in de verwijderde discussie.
Edit: Verder wil ik aan het gehele bestuur duidelijk maken dat dit soort beslissingen, samen met het dreigen met een ban omdat ik milde scheldwoorden als (X)verdomme en kut gebruik mij ernstig doen twijfelen aan mijn vorig jaar genomen besluit om lid te blijven van de vereniging. We leven in 2013, Calvijn is al een aantal jaren dood, en het braafste jongetje van de klas is ook vaak het minst gezellige jongetje.
Tot zover de stemmingmakerij van mijn kant.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 11:37 #1386754 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien even een andere
Misschien even een andere invalshoek: waarom moet de FB pagina officieel bij de vereniging behoren ? Als er leden zijn die op eigen initiatief een V700 fb willen aanmaken dan staat dit toch los van de vereniging ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 11:41 #1386755 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja! Juist!
Paul, voor zover ik weet was dat vanaf het begin ook het geval! Daarom snapte ik al de consternatie laatst ook niet. De facebookpagina is nooit een officieel medium van de vereniging geweest.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC