Ergernis graag nu actie of antwoord.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 00:05 #1378342 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zucht

TGTF schreef : Het is goed mogelijk om zo'n topic te starten, maar als we alles gaan melden waar over na gedacht word of waar aan gewerkt word achter de schermen maken we jullie misschien zo blij als een kind in een snoep winkel maar dan toch geen snoepje krijgt,
De volgende fase om buiten drupal te kijken zit in de kinder schoenen, en dat houd in dat er goed naar gekeken word of dit iets is wat de juiste beslissing is,
En met alle respect dat andere fora wel goed werken en wel overzichtelijk zijn en helemaal in de hemel geprezen worden en dat die van ons niet werkt zoals de meeste willen.
Mischien is het een idee om jullie werkgever eens te vragen wat er allemaal gaande is binnen het bedrijf, daar gebeurt veel meer dan men weet en worden er ook naar dingen gekeken of het iets is voor hun en dat gaan ze echt niet elke dag melden aan het personeel zo moet je momenteel deze situatie ook zien, alle wegen liggen momenteel open en er word kieskeurig gekeken wat willen we.
Tom.

Laat maar, heb ook al "tig" keer hulp aangeboden om in de code te duiken of de interface aan te passen maar daar is nog nooit op gereageerd.We hebben potdomme een dedicated server tot onze beschikking, daar kun je de hele wereld mee aan.Afijn... ik stop er mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 00:10 #1378345 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Kort door de bocht.
@ Chilm,
Ik vind je stelling te kort door de bocht. Dat het niet goed loopt op dit moment, daar heb je gelijk in. Dat het te lang duurt dat zaken opgelost worden is ook juist. Maar het is mensenwerk en er zijn  (menselijke) omstandigheden die hiertoe aanleiding waren en die hier niet en plein public besproken hoeven te worden.
Een beetje begrip voor goedwillende vrijwilligers die even andere zaken aan hun hoofd hebben zou wel aardig zijn. Dat heeft niets met archaïsche toestanden te maken. Maar kennelijk leven we in een tijd waarin iedereen moord en brand gaat schreeuwen als zaken niet helemaal gaan zoals ze moeten. Maar dit is geen bedrijf, hoor. Deze vereniging wordt door louter hobbyisten op de been gehouden die er met alle liefde heel veel tijd en moeite insteken. En om even op je opmerking over de ALV terug te komen: inderdaad triest dat er van de ruim 600 leden die deze vereniging telt, nog geen 10% de moeite neemt om de ALV te bezoeken. Toch het moment waarop alle beslissingen die de koers van de vereniging bepalen, genomen worden door de leden. En op diezelfde vergaderingen is altijd met overgrote meerderheid steun geweest van de aanwezige leden voor het gevoerde beleid. Wil je dat zaken anders geregeld worden, laat je stem dan horen op deze belangrijkste vergadering van het jaar. Dan kunnen we er wat mee.
Voor alle duidelijkheid: ik praat niets goed, ik erken dat de site problemen heeft. Maar de benadering die ik nu ervaar, vind ik niet prettig en daartegen neem ik als voorzitter de betrokkenen in bescherming. Er zijn gegronde (menselijke) redenen dat zaken niet zo voortvarend zijn aangepakt als gewenst en gehoopt. En daar wordt nu hard aan gewerkt om dat recht te trekken en op te lossen. Het enige dat ik vraag is even de tijd tot de ALV. Want daar worden de essentiele beslissingen voor de vereniging genomen. Door de leden. Of je dat nu leuk vindt of niet.
En ik nodig bij deze nogmaals een ieder uit die STRUCTUREEL iets kan en wil betekenen zich te melden bij het bestuur.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 00:47 #1378347 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Structuur
Dan ga ik mij NU aanmelden bij het bestuur, je hebt een pb.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 09:00 #1378353 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg Jan

jsnijder schreef : Wil je dat zaken anders geregeld worden, laat je stem dan horen op deze belangrijkste vergadering van het jaar. Dan kunnen we er wat mee.

Betekent dit dat je buiten de ALV je stem eigenlijk niet kan laten gelden binnen de vereniging?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 09:24 #1378354 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zijlijngeleuter

Michael Oud schreef : Betekent dit dat je buiten de ALV je stem eigenlijk niet kan laten gelden binnen de vereniging?

<div class="JP Zijlijngeleuter"> Ik kom bewust het veld niet op en zul je weinig kritiek van me lezen. Gewoon omdat ik weet hoe complex dupal is maar ook dat een migratie naar een andere CMS minstens zo complex is en je een hoop extra werk hebt. Als vanaf nu alleen mensen die echt verstand hebben van een onderwerp hun commentaar plempen, en beter nog de handen uit de mouwen willen steken binnen hetgeen afgesproken is in de ALV en subsequente afspraken dan zou het misschien sneller en gezelliger zijn </div>
Dat is wel een beetje kort door de bocht maar MO heeft wel een puntje. Aan de andere kant: Soms kost het wat tijd om een voorstel af te ronden en dan is een ALV een mooie dead line.Mooi onderwerp voor de ALV: referendum!
De belangrijkste reden voor mij om niet te komen is niet dat ik geen betrokkenheid heb bij de club maar het nut van een uur of 5 autorijden, en een kleine 70euro LPG voor mij te beperkt is. Ik heb weliswaar een bedrijfsauto maar zoals de zonnekoning al zei: L'organisation? C'est moi. En weinig zon op dit moment :(
Kortom, maak het beste wat je gezien middelen en mogelijkheden hebt maar wat de site betreft: Sanoma heeft met heel veel mensen en miljoenen hun weblogs overgezet naar wordpress. Dat duurde geenn 3 maar 13 maanden en nog steeds is het af en toe problematisch, ontbreken informatie en functionaliteiten! En dan is het aantal blogs weliswaar veel groter maar de basis problematiek zeker niet. Dus wees voorzichtig met wat je wenst!
Enfin, ik ben met een ander webverhaal bezig dus wens de mannen onder de motorkap c.q. de voor de beeldschermen sterkte.
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar875.000 en alweer meer.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 10:17 #1378356 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic ALV
Een vereniging neemt de principebesluiten over de te varen koers inderdaad op de ALV. En een principebesluit over grote veranderingen van bv. de website neemt men alleen daar. Tenslotte geeft het bestuur een voorstel maar hebben de leden het laatste woord. In de marge kan er tussentijds bijgestuurd worden en zijn suggesties welkom.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 10:42 #1378359 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Anders
Dus alle op het forum geuitte suggesties over het gebrekkig werkende Drupal zijn niet meegenomen op de ALV? Of zie ik dat verkeerd?
Misschien moet er af en toe een stemming/referendum op het forum gehouden kunnen worden. We hebben dat online platform, dus waarom dat niet ook gebruiken voor dit soort dingen? En de ALV heb ik nog nooit bijgewoond. Soms omdat ik in het weekend moest werken, soms omdat ik nog financieel gezien de ruimte niet had. Ik kan me voorstellen dat er meer leden zijn die dezelfde overwegingen moeten maken als ik. Om ze daarom monddood te maken, is not done, in deze digitale wereld, waarin we een online platform tot onze beschikking hebben. Bovendien vindt de ALV maar één keer per jaar plaats. Een online stemming/referendum per kwartaal lijkt me ook geen kwaad kunnen. In een jaar kan veel gebeuren.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 16:42 #1378400 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Nee,
de meeste aanwezigen waren het destijds eens met de beslissing, na uitvoerige uitleg van de webmaster, om verder met Drupal te gaan.
Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 16:50 #1378403 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist
Juist, de aanwezigen. Dat is mijn punt, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2013 17:05 #1378407 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jaha!
Maaar, ik denk dan, dan moet je er bij zijn en mee beslissen!
En inderdaad, vaak komt er maar een klein gedeelte van de leden op dit soort vergaderingen.

Dus, komen en mee beslissen denk ik dan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC