V700 Vereniging op Facebook
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
IS dat niet een instelling bij jou die anders staat?
Ik heb dat namelijk niet...iets dat ik neerzet in de V700V groep verschijnt NIET op mijn timeline...
(vice versa trouwens ook niet)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb me verder niet verdiept in het opene of geslotene van de groep, als de vraag er naar is kunnen we de boel best wel wat geslotener maken maar vooralsnog zijn we gewoon begonnen met open.
Enne, als mijn vrienden beginnen te zeuren over mijn hobby (de vierkante bakken) dan begin ik gewoon over hun voetbalhobby te zeuren of zo. Echte vrienden zouden interesse moeten hebben in je hobby, ook al is het niet hun hobby maar het feit dat jij ergens plezier aan beleeft zou hun moeten interesseren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Onze vereniging op Facebook, volgens mij is er sinds enige tijd een Facebookpagina opgezet door twee leden van onze vereniging.mderijke schreef : Sinds een dag of wat is onze vereniging ook te vinden op Facebook.
<a href=" www.facebook.com/groups/V700V/ " target="_blank"> www.facebook.com/groups/V700V/
Het staat nog in de kinderschoenen, maar daar kunnen jullie ons ook terugvinden.
Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 940 Polar IC Estate & V70 TDic 745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class
Daar melden zich leden en niet leden aan, en wie er als lid van de vereniging niet zo van Facebook gecharmeerd is en zich dus niet heeft aangemeld ziet daar nu posts van leden van de vereniging die niet openbaar zijn omdat men niet mee wenst te doen met Facebook.
Dus om nou te stellen dat onze vereniging op Facebook te vinden is gaat mij wat ver, zoals gezegd, twee leden van onze vereniging zijn er iets begonnen.