V700 Vereniging op Facebook
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2012 20:35 #1376244
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Groene M
Moderators hebben een groen M schildje bij hun gebruikersnaam staan, naast het blauwe V schildje dat lidmaatschap van de vereniging aangeeft. Paarse B schildje staat bij de bestuursleden en het rode R schildje bij de regiocoördinatoren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2012 20:41 #1376248
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok.
Ik had inderdaad meerdere, twee vragen gesteld. Beide zijn beantwoord en wat de tweede betreft, ik had inderdaad niet goed genoeg gekeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 10:41 #1376277
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niets geheimzinnig
Het is niet geheimzinnig, ik wilde alleen maar aangeven dat het niet moet uitmaken wie de moderatoren zijn.
Elke moderator heeft natuurlijk een beetje zijn eigen stijl, maar net zoals bij voetbal, ondanks een eigen stijl maakt het niet uit wie dat zwarte scheidsrechter/lijnrechterspakje aantrekt.
Enne als ik echt geheimzinnig wilde wezen had ik die tip niet gegeven. Maar het staat er gewoon. Dus geheimzinnig doen heeft geen nut. Een andere manier van zoeken had Ton misschien wel in één keer op het juiste spoor gezet. Ik zoek ook wel eens verkeerd en zit dan ook te modderen om te vinden wat ik zoek........
Elke moderator heeft natuurlijk een beetje zijn eigen stijl, maar net zoals bij voetbal, ondanks een eigen stijl maakt het niet uit wie dat zwarte scheidsrechter/lijnrechterspakje aantrekt.
Enne als ik echt geheimzinnig wilde wezen had ik die tip niet gegeven. Maar het staat er gewoon. Dus geheimzinnig doen heeft geen nut. Een andere manier van zoeken had Ton misschien wel in één keer op het juiste spoor gezet. Ik zoek ook wel eens verkeerd en zit dan ook te modderen om te vinden wat ik zoek........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 12:02 #1376290
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk! De 700-piepels op
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 16:11 #1376298
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Ieder zijn meug
Prima V700 op facebook, mijn hele gezin hangt op dat smoelenboek, maar ik lekker niet, is mij iets te openbaar en al die cookies word ik ook niet vrolijk van. En ook niet op linkedin want daar wilden ineens allemaal nare mensen mijn vriend worden
en vielen natuurlijk door de mand want ik heb natuurlijk geen vrienden.
Nee zonder gekheid goede ontwikkeling en Jeroen veel succes als beheerder (kan je zo veel slotjes plaatsen als je wil )
Nee zonder gekheid goede ontwikkeling en Jeroen veel succes als beheerder (kan je zo veel slotjes plaatsen als je wil )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 20:02 #1376328
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hard
t gaat hard op dit moment. Al 75 leden in een paar dagen.
en das mooi. Beetje ouwehoeren daar. En de "Kennis "dingen hier En mocht je een leuke foto hebben van je 7/9 : plaats m er bij. een betere reclame kan je niet hebben.
en das mooi. Beetje ouwehoeren daar. En de "Kennis "dingen hier En mocht je een leuke foto hebben van je 7/9 : plaats m er bij. een betere reclame kan je niet hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 20:36 #1376333
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk hoor de groep op
Leuk hoor de groep op Facebook! Net wat foto's geplaatst alleen moet wachten op goedkeuring beheerder
Dus nog strakker gemodereerd als hier op de site ?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 22:05 #1376343
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerste plaatsing
Een eerste plaatsiung vraagt om goedkeuring (is een soort van standaard geloof ik), daar kunnen dan de beheerders ook aageven of verdere plaatsingen zonder "ballotage" mogen.......
Dus als ik niet vergeet klik ik voor de leden van onze vereniging na de goedkeuring meteen aan dat ze voortaan direct mogen plaatsen.
Dus als ik niet vergeet klik ik voor de leden van onze vereniging na de goedkeuring meteen aan dat ze voortaan direct mogen plaatsen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 22:19 #1376346
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer een foto geplaatst en
Weer een foto geplaatst en weer goedkeuring gevraagd haha.
Sta op de zwarte lijst als potentiele lastpost
))))
Sta op de zwarte lijst als potentiele lastpost

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2012 00:07 #1376355
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker niet standaard hoor.
Zeker niet standaard hoor. Sterker nog, heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij welke groep dan ook. Is volgens mij gewoon een instelling die je zelf moet selecteren.
Moderators: Jerry Stam