VKB 2012 - Originele / aparte Volvo 700 modellen gezocht voor op de stand - we zijn compleet !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2012 15:27 #1368952 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OF een volledig originele
OF een volledig originele maar kale standaard blauwe 940 met 165k op de teller -:)
Twee jaar terug tweede mooiste van het jaar geloof ik
Groet Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2012 23:12 #1368991 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic VKB
@ Wytze
Jammer Wytze, dat je deze keuze maakt om hier op deze manier w.w. te reageren op mijn mening aangaande het beschikbaar stellen van een 7- serie voor de a.s V.K.B. vanwege het voorval vorig jaar. 
Bewust heb ik je naam en je "object" in mijn reactie er niet bij betrokken. De context van het verhaal is ook heel anders en absoluut niet persoonlijk bedoeld. Ook dat heb ik inmiddels uitgebreid met Frits besproken. We hebben te maken met een vereniging. Nu gaan er, voor het merendeel "niet" leden en geen bezoekers van de VKB vorig jaar, zich een heel andere mening in deze discussie vormen.
De oproep/discussie is/was "het beschikbaar stellen van en tegen een vergoeding", waarbij ik enige aantekeningen bij heb geplaatst. Het beweerde in deze is in het verleden m.i. niet correct gehanteert. Tevens het feit dat er op het laatste moment, zonder overleg, nog een "extra" automobiel (met m.i. andere "bedoelingen") wordt toegevoegd, heeft mij gestoord. En dit heb ik je die zondag op de beurs ook in een leuk en vriendschappelijk gesprek duidelijk gemaakt. Dat hierbij duidelijk jou belangen speelden, heb je immers ook toegegeven.  
Het feit dat "velen" het "delict" op de 2 VKB dagen geconstateerd hebben, en het met mij volledig eens zijn, bewijst wèl dat de "voorzorgs maatregelen", die de komende V.K.B. genomen gaan worden, wel aan de regels gaan voldoen. Dat zegt mij al voldoende.
Het is absoluut niet als een persoonlijke opmerking richting jou bedoeld en zo ook niet geschreven. Maar als je als vereniging deelneemt aan een evenement, maak dan "strakke en duidelijke" afspraken. Dit was alleen een signaal naar het bestuur. En ja, of je, hier op het forum (en een enkeling ook zonodig per p.b.) op reageert, is niet relevant. Het er niet mee eens zijn..., prima! Bezoek dan de  jaarlijkse ledenvergadering, daar kan iedereen zijn zegje en mening, tegen het volledige bestuur, doen. Helaas weet nu hier op het forum 99 % niet waar het in dit geval exact om gaat. Jammer, deze reactie op deze manier.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2012 22:08 #1369041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
je het hele topic even naleest Willem, zie je dat er zat mensen zijn die de auto er wel neer willen zetten.....
Snap je laatste opmerking dan ook niet zo goed helaas..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2012 22:57 #1369045 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ook niet
ik ook niet

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
27-09-2012 23:03 #1369046 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Denk dat Willem aan het puzzelen is
om een mooie mix te krijgen die misschien ook aansluit op een thema?
Dat zou zo maar kunnen niet?
En dan passen de aangeboden wagens daar niet bij misschien.
Er wordt immers goed over nagedacht voor er wagens worden toegelaten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 08:41 #1369054 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sjonge
Heren, er staat op de site van de VKB het volgende:
"Thematentoonstelling: 30 jaar Volvo V700.
Ter gelegenheid van dit jubileum organiseert de Volvo V700 Vereniging een tentoonstelling in de vide. Het horecaterras op de verdieping hierop een mooi uitzicht!"
Ik denk dus dat:
1.  de opzet dus niet die van vorig jaar is.
2. We er als V700 een modderfiguur slaan als er niets interessants staat..
Dus misschien is het handig om met goede aanbiedingen te komen aan Willem en dan tevens met hem afspraken te maken over hoe en wat??
Trouwens: een beetje vreemd dat ons niet verteld wordt dat het bovenstaande de bedoeling is?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 08:44 #1369055 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh
Oh wacht. 't Moet dus per se een 700 zijn. Dan heb ik niets in te brengen. Doei.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 11:16 #1369065 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat staat er natuurlijk niet!
Er staat dat we een Thematentoonstelling: 30 jaar Volvo V700 verzorgen. Daar kan toch ook een 9 serie staan? Ik zou het zelfs een gemiste kans vinden om de club te promoten als er geen 9 tussen zou staan!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 11:54 #1369066 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Openingspost
En toch geeft Willem in z`n openingspost expliciet aan dat het om de 700 serie gaat;
"Voor de stand op de VKB van de Volvo 700 Vereniging, zijn we nog op zoek naar enige modellen uit de 700-serie. Let wel, dus geen miniatuurtjes, maar met schaal 1 op 1. Mag dus 740, 760 of 780 zijn."

Inderdaad jammer als er geen mooie 9 serie zou kunnen staan. Anderzijds, de 900 viert nog niet z`n 30 jarig bestaan, de 700 wél.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2012 12:00 #1369067 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 740 Turbo
Ik heb nog wel een 740 Estate Turbo intercooler + staan, maar die is niet superstrak, EN mag niet rijden, want geschorst.
Maar je kunt m wel op komen halen met een autotrailer.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC