Mercedes, BMW of Volvo 4x4
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 14:27 #1373286
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ongedurig
Tja Tom,
Ik hinkte op drie gedachten. Das een lastige spagaat (probeer maar). Eigenlijk heb ik geregeld iets nodig wat niet alleen de modder in, maar ook weer uit komt. Maar ik moet ook iets representatiefs hebben. Dus geen Nissan Marktkoopman of iets dergelijks. BMW en Mercedes zijn leuk als je havenbaron of aannemer bent.
Helaas is zo'n vier keer vier nogal dorstig wat tijdens de vele asfaltkilometers niet in verhouding staat tot het modderhappen dat af en toe gebeurt.
En dan ben ik ook nog zo eigenwijs dat ik geen nieuwe auto of leaseauto wil, omdat ik vind dat een auto ook nog gerepareerd moet kunnen worden door een monteur en niet alleen maar door ICT'ers.
Dus maar een Saab 9-5 met heel veel leer, hout en knopjes gekocht. Maar wel een heeeeeeele nette.
Zo zat-ie.
Ik hinkte op drie gedachten. Das een lastige spagaat (probeer maar). Eigenlijk heb ik geregeld iets nodig wat niet alleen de modder in, maar ook weer uit komt. Maar ik moet ook iets representatiefs hebben. Dus geen Nissan Marktkoopman of iets dergelijks. BMW en Mercedes zijn leuk als je havenbaron of aannemer bent.
Helaas is zo'n vier keer vier nogal dorstig wat tijdens de vele asfaltkilometers niet in verhouding staat tot het modderhappen dat af en toe gebeurt.
En dan ben ik ook nog zo eigenwijs dat ik geen nieuwe auto of leaseauto wil, omdat ik vind dat een auto ook nog gerepareerd moet kunnen worden door een monteur en niet alleen maar door ICT'ers.
Dus maar een Saab 9-5 met heel veel leer, hout en knopjes gekocht. Maar wel een heeeeeeele nette.
Zo zat-ie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 15:15 #1373292
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic plotje
Maar we moeten natuurlijk wel een plaatje van de SAAB!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 17:24 #1373307
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Bestelwagen
Dat zijn dus de redenen waarom ik voor een VW Caddy gekozen heb.
En dat de volgende weer een Caddy wordt. (wellswaar een 4-motion)
-Je kan hem zo luxe kopen als je wil, alles dr'op en dr'an.
-je kan redelijk wat spullen mee nemen.
-als je bij een klant komt voorrijden; ziet er niet te patserig uit, maar wel van alle luxe voorzien.
- je kan er de hele dag in rijden, zonder er s'avonds gebroken uit te stappen.
- grijs kenteken, geen BTW, geen BPM en als je een km registratie bijhoud; geen bijtelling
En dat de volgende weer een Caddy wordt. (wellswaar een 4-motion)
-Je kan hem zo luxe kopen als je wil, alles dr'op en dr'an.
-je kan redelijk wat spullen mee nemen.
-als je bij een klant komt voorrijden; ziet er niet te patserig uit, maar wel van alle luxe voorzien.
- je kan er de hele dag in rijden, zonder er s'avonds gebroken uit te stappen.
- grijs kenteken, geen BTW, geen BPM en als je een km registratie bijhoud; geen bijtelling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 20:36 #1373333
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Caddy
Caddy. De naam zegt het al: das iemand die de golfspullen van iemand anders draagt. In de media-branche kun je daar echt niet mee aan komen. Word je op afgerekend.
Foto's maak ik morgen, eerst door de wasstraat want de auto zit al weer onder de opgedroogde zeeklei: bietencampagne.
Foto's maak ik morgen, eerst door de wasstraat want de auto zit al weer onder de opgedroogde zeeklei: bietencampagne.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 20:39 #1373335
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic caddy krijg je last van rug
caddy krijg je last van rug en kont van , wat een rotstoelen... en overgewaardeerd..
rijd sinds kort ook weer saab
9-3 2.2 TiD van 2002...
rijd sinds kort ook weer saab
9-3 2.2 TiD van 2002...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 20:43 #1373336
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Stoelen
Ik heb er dan ook een paar fatsoenlijke leren stoelen in zitten............
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 20:55 #1373339
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Media branche
Echte `kouwe kak` dus, Mercedes, BMW, mag niet, Caddy ook niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 20:56 #1373340
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pfff
Je in de mediabranche houden aan conventies spreekt niet echt voor je. In de media branche rijd je in whatever the fuck you want.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2012 23:15 #1373359
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geen VW!
Hallo Volvisti
Nadat een dikke maand geleden ook de tweede T5 niet meer wilde starten en bij starthulp (net als bij de eerste T5) rook onder de motorkap uit kwam, hebben nu beide binnen een paar dagen een scheurtje in het slangetje dat de ruitensproeiervloeistof naar de ruitensproeiers brengt. Op exact dezelfde plaats. Alle andere gebreken die we aan vertegenwoordigers van "Das Auto" gehad hebben zijn al eens langs gekomen op dit forum. "Das Auto? Nie wieder!"
groetjes
Mathy
Nadat een dikke maand geleden ook de tweede T5 niet meer wilde starten en bij starthulp (net als bij de eerste T5) rook onder de motorkap uit kwam, hebben nu beide binnen een paar dagen een scheurtje in het slangetje dat de ruitensproeiervloeistof naar de ruitensproeiers brengt. Op exact dezelfde plaats. Alle andere gebreken die we aan vertegenwoordigers van "Das Auto" gehad hebben zijn al eens langs gekomen op dit forum. "Das Auto? Nie wieder!"
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam