Klaar met Aftermarket AB(het werkt nu weer goed)
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2012 18:22 #1367955
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic @ Mathy, spontane A.B.
Hallo Mathy,
Maar hoe kan de A.B. zomaar, ongevraagd, zonder opdracht, op een willekeurig tijdstip de boel vergrendelen terwijl de sleutels in het contact zitten en de a.b. 65 km. verder ergens in een kliko ligt...?
Maar hoe kan de A.B. zomaar, ongevraagd, zonder opdracht, op een willekeurig tijdstip de boel vergrendelen terwijl de sleutels in het contact zitten en de a.b. 65 km. verder ergens in een kliko ligt...?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2012 19:45 #1367958
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Grijs gebied
Hallo Gerrit-Jan
Het kastje dat de zaak op het slot of van het slot moet doen, zou maar twee toestanden mogen kennen. "Deur op slot" en "deur van het slot". Maar helaas werkt het niet zoals een lichtschakelaar, waarbij de knop of op "uit" of op "aan" staat. Het genoemde kastje heeft nog een gebiedje tussen "deur op slot" en "deur van het slot". Stel je de stangetjes niet goed af, dan blijft de schakelaar in dat grijze gebiedje zitten. En dan kan het kastje onmiddellijk of bijvoorbeeld nadat je over een hobbeltje gaat, terug schieten. En dan kan de zaak dus ongewild van het slot of op het slot gaan.
groetjes
Mathy
Het kastje dat de zaak op het slot of van het slot moet doen, zou maar twee toestanden mogen kennen. "Deur op slot" en "deur van het slot". Maar helaas werkt het niet zoals een lichtschakelaar, waarbij de knop of op "uit" of op "aan" staat. Het genoemde kastje heeft nog een gebiedje tussen "deur op slot" en "deur van het slot". Stel je de stangetjes niet goed af, dan blijft de schakelaar in dat grijze gebiedje zitten. En dan kan het kastje onmiddellijk of bijvoorbeeld nadat je over een hobbeltje gaat, terug schieten. En dan kan de zaak dus ongewild van het slot of op het slot gaan.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2012 21:51 #1367964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan die stuurdraad
Niet los, bij andere setjes kan dat zie eerder berichtje van mij los gekoppeld worden. Nazie ook eerder genoemd nadeel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2013 18:16 #1383801
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oplossing
Het is inmiddels opgelost maar had de oplossing nog niet gemeld in dit draadje,
Ik heb zoals Gerben eerder in het draadje aangaf een originele bestuurder's deur afstands bedienings motor geplaatst die je in de uitsparing plaatst onder in de deur(dus de originele plek waar Volvo de VDO motor plaatst) en sinds dien heb ik het deur paneel er niet meer af gehad en werkt het nog steeds naar alle tevredenheid.
Dus de aftermarket afstands bediening werkt heel goed mits je er de VDO motor mee aanstuurt en dan is het een heel betrouwbaar geheel.
Tom.
Ik heb zoals Gerben eerder in het draadje aangaf een originele bestuurder's deur afstands bedienings motor geplaatst die je in de uitsparing plaatst onder in de deur(dus de originele plek waar Volvo de VDO motor plaatst) en sinds dien heb ik het deur paneel er niet meer af gehad en werkt het nog steeds naar alle tevredenheid.
Dus de aftermarket afstands bediening werkt heel goed mits je er de VDO motor mee aanstuurt en dan is het een heel betrouwbaar geheel.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2013 22:02 #1383821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel eenvoudig
Eenvoudige oplossing:
Niets van waarde in de auto laten liggen, niets op slot gooien.
En/of zoals ik een keer in Amsterdam deed: recht voor een bordeel met raamprostitutie parkeren. Houden de dames in hun ´vrije tijd´ wel een oogje in het zeil. Bovendien was dat de enige parkeerplek in Amsterdam die nog vrij was.
Niet toevallig volgens mij, geen man die daar gesignaleerd durfde te worden.
Want je sta natuurlijk er (rood) gekleurd op als je buurman daar net naar buiten komt lopen.
Jaap
Niets van waarde in de auto laten liggen, niets op slot gooien.
En/of zoals ik een keer in Amsterdam deed: recht voor een bordeel met raamprostitutie parkeren. Houden de dames in hun ´vrije tijd´ wel een oogje in het zeil. Bovendien was dat de enige parkeerplek in Amsterdam die nog vrij was.
Niet toevallig volgens mij, geen man die daar gesignaleerd durfde te worden.
Want je sta natuurlijk er (rood) gekleurd op als je buurman daar net naar buiten komt lopen.
Jaap
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2013 02:23 #1383825
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Muntjes
Hallo Jaap
groetjes
Mathy
Die heeft natuurlijk aan de bar even geld gewisseld voor de parkeerautomaat.Jaap_Zijpe schreef : ... als je buurman daar net naar buiten komt lopen.
groetjes
Mathy
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2013 07:16 #1383830
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic After market setje
Na onze mislukte actie bij Nordicar de boel samen met Frits bij Carlo Dordrecht goed ingebouwd in de zilvere en hij werkt perfect ! Die Hawk set van de groupsbuy hiervoor zit nu al 4 jaar op de groene en ik ik heb onlangs het batterijtje gewisseld maar dat is dan ook alles.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2013 09:40 #1383841
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic After
Ook ik heb al enige jaren geleden zo n after market setje met groupbuy gekocht.
Zit al jaren in mijn 740 en werkt nog steeds perfect.
Ries mooi dat het nog steeds goed werkt.
Zit al jaren in mijn 740 en werkt nog steeds perfect.
Ries mooi dat het nog steeds goed werkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2013 12:09 #1383844
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opzich
Het aftermarket systeem kan prima werken, de grootste reden dat het bij niet werkte is dat het motortje open scheurde en dat de borgings schroefjes steeds los gingen, daar heb ik nu geen last meer van door de originele VDO motor die hem dmv een knie beweging van en op slot haalt/zet, verder ben ik nu dus al een tijdje een gelukkig man dat het werkt zoals Volvo en de makers van het ab set het bedoelt hebben.
Tom.
Tom.
Moderators: Jerry Stam