Vriendelijk verzoek: advertenties terug in de recente discussies

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 22:17 #1366473 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vroeger was alles beter.. ;-)
Mijn stem heb je.

Zie eerdere discussie: www.volvo700vereniging.nl/node/44702

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 22:49 #1366476 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geduld
Persoonlijk vind ik het prima zoals het nu is, maar mijn stem telt ook maar voor één.
Als moderator zeg ik: Toen het reageren nog aan stond kregen we met regelmaat het verzoek om de reacties uit te zetten. Dat hebben we uiteindelijk gedaan, zie <a href="/node/44007" target="_blank">dit</a> en <a href="/node/44127" target="_blank">dit</a> topic.
Ik voel er weinig voor om nu, nog geen vier maanden na dato, die beslissing alweer te herzien, volgens mij zijn er n.l. net zoveel voor- als tegenstanders. Misschien moeten we het eens ter stemming brengen op de één of andere manier (ALV bijv.).
Technisch is het bij mijn weten niet mogelijk om een sitegebruiker de reacties aan of uit te laten zetten zonder hem ook de 'macht' te geven om reacties van anderen aan te passen of te verwijderen, wat natuurlijk niet wenselijk is. Dus op korte termijn zal dat niet lukken, als we het zouden willen.
Het andere punt, de advertenties terug in de recente discussielijst, is wat mij betreft best, als een duidelijke meerderheid daar voor is. Maar ook hier spreek ik alleen voor mezelf, dit is nog niet overlegd in het team.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 22:55 #1366477 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo laten
Ik vind het zelf wel fijn zo en voor mij mag het zo wel blijven. Ik kijk regelmatig even wat er te koop staat en kijk daarna even op de site discussie.

Ik vind vooral fijn dat er niet meer gerageerd kan worden op de advertenties.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 23:01 #1366479 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Deels?
Wellicht een idee om alleen nu bij de gezocht advertenties de reacties weer aan te zetten, want daar kan men elkaar nog steeds ondersteunen met vragen/tips over onderdelen.
Ik ben trouwens wel voorstander om de reacties weer aan te zetten, mits er een format komt voor de advertentieplaatsers om halve/incomplete advertenties te voorkomen en dus onnodige vragen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 23:55 #1366485 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met JP eens
Ik ben het met JP eens
geloof ik of met solexpaul eigenlijk.
Comments uit, maar wel in de recente discussies.
Zoals het nu is, is het een echte "developers" oplossing.
 En zoals iedereen weet hebben ontrwikkelaars wel verstand van ontwikkelen....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 07:46 #1366494 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een
Een (dwingend) format verzinnen om te voorkomen dat belangrijke zaken in een advertentie vergeten worden is nog niet zo gemakkelijk. Wat belangrijk is verschilt per item waar een advertentie voor wordt gemaakt. Je wilt bij een aangeboden auto andere dingen weten dan bij een setje velgen + banden, of een accessoire als een buitentemperatuurmeter. Voor 2 zaken is nu een (niet verplicht veld), locatie en prijs, en je moet het type aangeven (meerdere mogelijk).
MP timmert ook niet alles dicht met verplichte velden. Ze hebben een paar zaken bij elke categorie die je in moet vullen. De gegevens die je in moet vullen zijn van toepassing op alles wat in die categorie wordt aangeboden omdat MP een behoorlijk groot aantal categorien heeft. Zoveel categorien kan bij MP omdat ze zoveel advertenties heeft. Teug naar deze site: Hier hebben we een handjevol advertenties. Het aantal categorieen fors uitbreiden heeft niet zoveel zin want dan heb je straks in elke categorie een of twee advertenties.
Reden voor het uitzetten van reacties was volgens mij ook niet zozeer dat er om aanvullende gegevens werd gevraagd maar vooral dat sommige figuren meenden adverteerders bot, grof of beledigend meenden te moeten behandelen. Voor de adverteerder natuurlijk niet leuk en voor de sfeer op de site ook niet bevorderlijk. Als het uit de hand loopt moet het site team ingrijpen dat ook niet op dat soort acties zit te wachten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 09:07 #1366505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed
omschreven Henk en geheel mee eens.  Toch zou het makkelijker leesbaar zijn als de advertenties meteen in zicht kwamen als je de recente discussies aanklikt.
Ben er zelf een groot voorstander van om dan de reactiemogelijk van mede-gebruikers uit te zetten.  Als iemand nadere info wenst, kan deze beter rechtstreeks met de verkoper contact opnemen.  Zo voorkom je ook beledigingen, oeverloos gel*l, en allerlei niet gewenste randzaken.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC