Vriendelijk verzoek: advertenties terug in de recente discussies
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 15:19 #1094194
door V700 register
Vriendelijk verzoek: advertenties terug in de recente discussies is gemaakt door V700 register
(Heren) Moderatoren, bestuur en overige betrokkenen.
Als a-techneut was ik meestal geboeid door de wijd uiteenlopende discussies rondom aangeboden zaken; of het nu om homokineten, complete wrakken of top-occassions ging, ik waardeerde het zien, het lezen en soms ook wel het gezeik. Om eerlijk te zijn: ik leerde er zelfs van.
Omdat we nu aan het kijken zijn naar een andere auto heb ik de advertentiepagina's bekeken. Lijkt het nu zo of heeft er een enorme kaalslag plaatsgevonden in het aanbod? Je gaat me toch niet vertellen dat er niets meer gekocht en verkocht wordt?
Daarom mijn (nog niet formele) welgemeende verzoek: als ik binnenkom op de pagina recente discussies, laat de advertenties er dan weer tussen staan! En boze leden onder elkaar, ach, de rijdende rechter bestaat al 10 jaar of zo, "Het spijt me" is ook weer terug en anders een verenigingsdiner via de EO regelen.
Ik ben benieuwd...
Als a-techneut was ik meestal geboeid door de wijd uiteenlopende discussies rondom aangeboden zaken; of het nu om homokineten, complete wrakken of top-occassions ging, ik waardeerde het zien, het lezen en soms ook wel het gezeik. Om eerlijk te zijn: ik leerde er zelfs van.
Omdat we nu aan het kijken zijn naar een andere auto heb ik de advertentiepagina's bekeken. Lijkt het nu zo of heeft er een enorme kaalslag plaatsgevonden in het aanbod? Je gaat me toch niet vertellen dat er niets meer gekocht en verkocht wordt?
Daarom mijn (nog niet formele) welgemeende verzoek: als ik binnenkom op de pagina recente discussies, laat de advertenties er dan weer tussen staan! En boze leden onder elkaar, ach, de rijdende rechter bestaat al 10 jaar of zo, "Het spijt me" is ook weer terug en anders een verenigingsdiner via de EO regelen.
Ik ben benieuwd...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 15:23 #1366443
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik ben geen moderator, maar het verzoek is tweeledig als ik het goed begrijp: De advertenties tonen onder het overzicht "recente discussies" en tevens reageren op advertenties weer mogelijk maken ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 15:30 #1366444
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat mij betreft alleen
Wat mij betreft alleen advertenties weer zichbaar bij recente discussies en het reageren standaard uitzetten met als mogelijkheid voor de adverteerder om deze bij behoefte weer aan te zetten.
Groet Paul
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 16:17 #1366445
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kan.....
Me daar ook wel in vinden.
Mag wat mij betreft ook weer zoals bv Paul zegt.
Gr.
Ton
Mag wat mij betreft ook weer zoals bv Paul zegt.
Gr.
Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 18:04 #1366450
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volledig eens
Ja dus!
RobK.
RobK.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 19:09 #1366462
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic optie
hoewel ik dit persoonlijk wel een goed systeem vind zou ik er wel vrede mee hebben met de optie van Paul, dat je het apart moet aanvinken om een discussie te kunnen starten in de advertentie.
Want eerlijk is eerlijk het is wel enorm rustig geworden de laatste maanden.
Tom.
Want eerlijk is eerlijk het is wel enorm rustig geworden de laatste maanden.
Tom.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 19:18 #1366464
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ik betrap me erook op dat ik soms dagen niet
Ik betrap me er ook op dat ik soms dagen niet naar de adds kijk.
Daarbij zie ik nu wekelijks opmerkingen als: "interessetest", "omdat een advertentie te weinig reacties opleveren maar even op deze manier onder de aandacht brengen", "Zou iemand interesse hebben in......."
Of voor een gezocht add heb ik ook al aardig wat innovatieve varianten gezien.
Als "reageren" aan en uit gezet kan worden is dat een mooi compromis.
Als mensen dan ook wat vaker tot tien tellen voor ze wat gaan tikken komt het helemaal goed.
Daarbij zie ik nu wekelijks opmerkingen als: "interessetest", "omdat een advertentie te weinig reacties opleveren maar even op deze manier onder de aandacht brengen", "Zou iemand interesse hebben in......."
Of voor een gezocht add heb ik ook al aardig wat innovatieve varianten gezien.
Als "reageren" aan en uit gezet kan worden is dat een mooi compromis.
Als mensen dan ook wat vaker tot tien tellen voor ze wat gaan tikken komt het helemaal goed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 20:05 #1366465
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of
Of komt de rust (mede) door de vakantieperiode en/of het warme weer?
De aanpassing van de advertenties is per 1 mei ingevoerd. Ik heb in juli de statistieken nog vergeleken, oa periode voor mei vs periode na mei en de periode mei-juli 2012 vs mei-juli 2011. Ik kon geen grote verschillen in de getallen vinden.
De aanpassing van de advertenties is per 1 mei ingevoerd. Ik heb in juli de statistieken nog vergeleken, oa periode voor mei vs periode na mei en de periode mei-juli 2012 vs mei-juli 2011. Ik kon geen grote verschillen in de getallen vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 20:26 #1366467
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oproep aan de mods: wie pakt
Oproep aan de mods: wie pakt dit op ?
Alvast bedankt namens velen hier denk ik -
Paul
Alvast bedankt namens velen hier denk ik -
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2012 20:52 #1366468
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor!
Ik stem ook voor. De discussies rondom advertenties waren regelmatig leerzaam. Ook voor het opstellen van een eigen advertentie.
Moderators: Jerry Stam