2 leden minder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zucht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef :
Eindelijk IEMAND die het snapt...akarremans schreef :
Gezonde discussie lijkt me prima, gaat het fout dan maar zo:
Wellicht is het een idee om het een keer te bespreken bij een ledenvergadering of iets dergelijks. Dan kan een ieder die wil zijn commentaar inbrengen en kunnen we discussieren of een andere manier van moderaten noodzakelijk zal zijn.
Met een grote
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op het forum lijkt men hier wel allemaal vrouwen(sorry voor de dames) want het is ook nooit goed!
En als je vind dat het beter kan, meld je dan aan voor die functie en laat zien dat jij(dit is niet gericht aan 1 persoon maar aan iedereen!!) het wel goed kan doen.
In mijn ogen mag er wel wat meer respect getoond worden naar de mensen die heel veel vrijetijd in hun vrijwillige functie stoppen.
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Er zijn erg veel "betweters" hier op het forum, maar ze durven zelf de rol niet op zich te nemen.
Groeten,Getben
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Andere kant is dat het onmogelijk is om het iedereen naar de zin te maken. Ik heb destijds geprobeerd om Christina en Harnt op andere gedachten te brengen en helaas is me dat kennelijk niet gelukt.
Het lidmaatschap is nu eenmaal een optelsom van plussen en minnen. Gaan de minnen de overhand nemen dan is het inderdaad logisch dat iemand afscheid neemt. Hoe spijtig ook.
Over het modereren wil ik nog iets kwijt. Ik vind dat het huidige moderatorenteam het prima doet. Er is ruimte voor (soms heftige) discussies zonder dat die gelijk weggemodereerd worden. Wat mij betreft een prima zaak. De mensen op dit forum beschikken over meer dan voldoende "zelfreinigend" vermogen om het forum netjes te houden. Een enkele keer is er een ingreep nodig. Maar het huidige beleid houdt dit forum levendig. Dat is in ieder geval mijn beleving en ik sta als voorzitter ook 100% achter het huidige moderatie-beleid.
Nu zit mijn tijd als interim- voorzitter er bijna op en mijn opvolger zal er samen met de andere bestuursleden zijn eigen koers aan geven. En zo hoort het ook. Ook zo blijft de vereniging levend en open voor veranderingen. Getuige de nog steeds gestage groei van onze vereniging weten we kennelijk bij de liefhebbers van de vierkante Volvo's de juiste snaar te raken.
En persoonlijk kijk ik met veel plezier terug op 12 jaar lidmaatschap waarvan 6 jaar als voorzitter. We zijn een fijne vereniging met leuke mensen die elkaar ter zijde staan in hun gezamenlijke hobby. En natuurlijk zijn er zaken fout gegaan. Ook daarvoor zijn we gewone mensen met alle plussen en minnen die daar bij horen. We streven naar 100% maar moeten realistisch genoeg zijn om te weten dat dat niet haalbaar is.
Hopelijk blijven de plussen voor de meeste leden meer dan de minnen zodat we onze mooie vereniging ook in de toekomst verder kunnen uitbouwen en we met elkaar nog lang onze passie kunnen delen en elkaar met raad en daad terzijde kunnen staan. Ik blijf er in ieder geval voor gaan en heb daar ook alle vertrouwen in.
Groeten, Jan.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Deze zin omschrijft exact daar waar het om gaat: delen en elkaar helpen. Ik doe dat sinds ik lid ben geworden van deze vereniging en zal dat blijven doen zolang onze bakstenen blijven rollen. Probeer bij teleurstelling en boosheid, afstand te nemen (bv verplicht terapeutisch sleutelen aan je baksteen ipv van dat gezwam op het forum ) tot 10 te tellen, slikken en weer door te gaan. En als er mensen zijn die na deze acties alsnog reden zien om op te stappen, OK, so be it.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
RVL schreef : Onze voorzitter schreef als laatste: quote- Hopelijk blijven de plussen voor de meeste leden meer dan de minnen zodat we onze mooie vereniging ook in de toekomst verder kunnen uitbouwen en we met elkaar nog lang onze passie kunnen delen en elkaar met raad en daad terzijde kunnen staan. Ik blijf er in ieder geval voor gaan en heb daar ook alle vertrouwen in- unquote
) tot 10 te tellen, slikken en weer door te gaan. En als er mensen zijn die na deze acties alsnog reden zien om op te stappen, OK, so be it.
Deze zin omschrijft exact daar waar het om gaat: delen en elkaar helpen. Ik doe dat sinds ik lid ben geworden van deze vereniging en zal dat blijven doen zolang onze bakstenen blijven rollen. Probeer bij teleurstelling en boosheid, afstand te nemen (bv verplicht terapeutisch sleutelen aan je baksteen ipv van dat gezwam op het forum
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik citeer mezelf niet graag...Jeroen schreef : als je een bestuur hebt dat vindt dat dooretteren moet kunnen en "iedereen een eigen verantwoording moet hebben" gaat dat jammer genoeg niet lukken ben ik bang.
Maar deze discussie zal zo blijven door gaan, omdat de wil er niet is om het te veranderen. of om het te proberen als proef. Ik proef ook een beetje onbekendheid met de andere benadering
NATUURLIJK moeten we elkaar helpen, maar als er een discussie uit de bocht vliegt laten we het hier gewoon gaan.
Gevolg: mensen boos.
gevolg dit soort discussie's
gevolg bestuur zegt we doen niks
etc etc etc.
het is een vicieuze cirkel.
Daar wil het bestuur kennelijk niet uit en daar kunnen de moderatoren weinig aan doen. Die neem ik dat dan ook niet kwalijk.
Ik vind het wel jammer, Want het is ook mijn forum en mijn lidmaatschapsgeld. En het aanzien van 'mijn" club.
Maar ik besef ook wel dat ik in mijn eentje de meerderheid niet ben.
Ik hoop alleen dat er een keer een eerlijke discussie en afweging van argumenten over ontstaat. Op of buiten dit forum.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ton schreef :
Ik vind dit wel biizonder kort door de bocht hoor, zeker voor een bestuurslid, ik proef er een zekere irritatie in.mderijke schreef :
En als je dat dan gedaan hebt, hou er dan a.u.b. over op.gerryberrie schreef :
Ik zou zeggen, Bel of PM Harnt/Christina.solexpaul schreef : Zullen we het ooit te weten komen _:)?
Groet Paul
Groeten,Gerben
De boel is verwijderd, klaar, probeer het nou niet (opnieuw) op te blazen door er opnieuw leven in te blazen.
Zeker door de toevoeging " De boel is verwijderd, klaar,"
Welke boel hier bedoeld wordt heb ik geen idee van en of het hiermee klaar is waag ik te betwijfelen.
Ton Visser
Lidnummer 116
945 LPT
Mijn bericht was van 30 juni, een reactie op 18 december is wel erg laat Ton.
En ja, natuurlijk zit er een stuk irritatie in, iedereen bemoeide zich op dat moment met zaken waar ze helemaal geen weet van hadden of niets mee te maken hadden.
Daarom mag ik als bestuurslid ingrijpen. Kort door de bocht of niet.
Daarom zei ik hou er nou eens over op. De discussie was destijds verwijderd wegens moddergooien etc en zo begint het gedoe weer opnieuw. En dat na een half jaar........
En door berichten, na een half jaar, rakelt de boel weer op. Daar baal ik van.
Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 940 Polar IC Estate & V70 TDic
745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class
- V700 register
- Nieuw lid
-
tijd voor eenmderijke schreef :
Mijn bericht was van 30 juni, een reactie op 18 december is wel erg laat Ton.
[...]
En door berichten, na een half jaar, rakelt de boel weer op. Daar baal ik van.
Maarten de Rijke, Lidnr 25, 740 TIC+++, 940 Polar IC Estate & V70 TDic
745 GLE Est Aut, 945 Polar Royal Class
?
slotje?