2 leden minder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als publiekelijk een lid belachelijk kan worden gemaakt door een ander lid(die daar behoorlijk een handje van heeft) en daar word dan niet daadkrachtig tegen opgetreden dan hoeft het van ons niet meer.
Jammer dat het zo moet, want zeker de clubaktiviteiten waren altijd erg gezellig.
Laatste groet,
Harnt en Christina
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
stoort me wel dat die topics niet verwijderd wordenn , dit trekt ook geen nieuwe leden aan. Elke club heeft wel wat..
@harnt en christina , pkkk dagen blijven komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
We hebben niet veel tijd gehad om op te treden, de betreffende dagboekpagina is verwijderd voordat we goed en wel konden zien wat er aan de hand was. En we willen niet overhaast te werk gaan, waar dat toe kan leiden hebben we onlangs ook gezien.
Niettemin erg jammer dat jullie hiertoe besloten hebben.
- christina de haan
- Nieuw lid
-
- christina de haan
- Nieuw lid
-
uren de tijd,moet toch genoeg zijn helemaal als jullie online zijn in die drie uren.henk 940LPT schreef : Als we die discussies verwijderen krijgen we weer censuur verwijten.
We hebben niet veel tijd gehad om op te treden, de betreffende dagboekpagina is verwijderd voordat we goed en wel konden zien wat er aan de hand was. En we willen niet overhaast te werk gaan, waar dat toe kan leiden hebben we onlangs ook gezien.
Niettemin erg jammer dat jullie hiertoe besloten hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- christina de haan
- Nieuw lid
-
je wat jij moet doen moderator worden kunnen ze wel gebruiken,dan had je geweten waar het om gaatvolvoviking schreef : Ik zal me met mijn 27 jaar waarschijnlijk ( en hopelijk ) bij de jongeren mogen rekenen. Blijkbaar gaat hier op het forum het gezegde "de oudsten zullen de wijsten zijn" niet op. Een kleine groep mensen valt blijkbaar over een akkefietje wat gespeeld HEEFT tussen twee partijen, een lid aan de ene kant en een bestuurslid/het bestuur aan de andere kant. Niet alleen vallen zij er over, ook lijkt het er op dat ze aan het stoken zijn ( iets wat ik al in een eerdere post over de FACTOR 700 heb geschreven, kijk daar wellicht ook even ... ). Op dit moment wordt er enkel en alleen negativiteit uitgestraald en het bestuur te kakken gezet. De beste stuurlui staan nu eenmaal altijd aan wal. Het bestuur zit er om dat ze het leuk vinden om te doen, niet omdat ze betaald krijgen. Tuurlijk is het zo dat je een bepaalde verantwoordelijkheid dient te dragen als bestuur, maar voor een aantal leden alhier lijkt het wel alsof de wereldvrede afhankelijk is van het functioneren van het bestuur... Dus stop nu eens met moddergooien en wees eens creatief. Zet bijvoorbeeld werkgroepen op binnen de vereniging die het bestuur ondersteunen in het functioneren, net zoals commissies binnen een studievereniging. Bijvoorbeeld een werkgroep FACTOR 700 welke helpt met het aanleveren van kopij etc etc. , een werkgroep ICT, welke zich samen met de moderatoren en bestuur bezighouden met het reilen zeilen en het onderhoud dan wel verbeterintgen van het forum, een werkgroep DOCUMENTATIE ga zo maar door ga zo maar door... Op zon manier zijn mensen constructief bezig en niet alleen de lusten maar niet de lasten. Niks is verplicht, en vrijheden te over. Denk daar maar eens over na voordat je in een opwelling je lidmaaschap opzegt... een melding waarvan ik het nut overigens niet snap, wil je medestanders hierin zoeken en de vereniging zodoende ten gronde richten ?
- V700 register
- Nieuw lid
-