2 leden minder

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 22:23 #1093543 door V700 register
2 leden minder is gemaakt door V700 register
Naar aanleiding van het laks optreden van de moderatoren hebben wij besloten ons lidmaatschap op te zeggen.
Als publiekelijk een lid belachelijk kan worden gemaakt door een ander lid(die daar behoorlijk een handje van heeft) en daar word dan niet daadkrachtig tegen opgetreden dan hoeft het van ons niet meer.
Jammer dat het zo moet, want zeker de clubaktiviteiten waren altijd erg gezellig.

Laatste groet,
Harnt en Christina

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 22:37 #1362648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb ruggegraat
kom op !
weg lopen is net als niet stemmen.
gewoon melden via pb of mail naar het bestuur.
samen maken we en breken we deze vereniging.
laten we hem mooier maken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 22:50 #1362651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tjonge laat je door een paar
tjonge laat je door een paar mensen je wegjagen?
stoort me wel dat die topics niet verwijderd wordenn , dit trekt ook geen nieuwe leden aan. Elke club heeft wel wat..

@harnt en christina , pkkk dagen blijven komen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 22:59 #1362656 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
Als we die discussies verwijderen krijgen we weer censuur verwijten.
We hebben niet veel tijd gehad om op te treden, de betreffende dagboekpagina is verwijderd voordat we goed en wel konden zien wat er aan de hand was. En we willen niet overhaast te werk gaan, waar dat toe kan leiden hebben we onlangs ook gezien.
Niettemin erg jammer dat jullie hiertoe besloten hebben.

• christina de haan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 23:02 #1362657 door christina de haan
Beantwoord door christina de haan in topic inderdaad

harm ut fryslan schreef : kom op !
weg lopen is net als niet stemmen.
gewoon melden via pb of mail naar het bestuur.
samen maken we en breken we deze vereniging.
laten we hem mooier maken

laten ze er dan ook wat aan doen!

• christina de haan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 23:05 #1362658 door christina de haan
Beantwoord door christina de haan in topic drie

henk 940LPT schreef : Als we die discussies verwijderen krijgen we weer censuur verwijten.
We hebben niet veel tijd gehad om op te treden, de betreffende dagboekpagina is verwijderd voordat we goed en wel konden zien wat er aan de hand was. En we willen niet overhaast te werk gaan, waar dat toe kan leiden hebben we onlangs ook gezien.
Niettemin erg jammer dat jullie hiertoe besloten hebben.

uren de tijd,moet toch genoeg zijn helemaal als jullie online zijn in die drie uren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 23:05 #1362659 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zie
Zie mijn voorgaande bericht, we hebben soms even tijd nodig om met een weloverwogen reactie te komen. Met even tijd bedoel ik geen dagen. Wij doen dit ook in onze vrije tijd en kunnen niet altijd a la minute overleggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 23:26 #1362667 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nu al weer gedonder ?
Ik zal me met mijn 27 jaar waarschijnlijk ( en hopelijk ) bij de jongeren mogen rekenen. Blijkbaar gaat hier op het forum het gezegde "de oudsten zullen de wijsten zijn" niet op. Een kleine groep mensen valt blijkbaar over een akkefietje wat gespeeld HEEFT tussen twee partijen, een lid aan de ene kant en een bestuurslid/het bestuur aan de andere kant. Niet alleen vallen zij er over, ook lijkt het er op dat ze aan het stoken zijn ( iets wat ik al in een eerdere post over de FACTOR 700 heb geschreven, kijk daar wellicht ook even ... ). Op dit moment wordt er enkel en alleen negativiteit uitgestraald en het bestuur te kakken gezet. De beste stuurlui staan nu eenmaal altijd aan wal. Het bestuur zit er om dat ze het leuk vinden om te doen, niet omdat ze betaald krijgen. Tuurlijk is het zo dat je een bepaalde verantwoordelijkheid dient te dragen als bestuur, maar voor een aantal leden alhier lijkt het wel alsof de wereldvrede afhankelijk is van het functioneren van het bestuur... Dus stop nu eens met moddergooien en wees eens creatief. Zet bijvoorbeeld werkgroepen op binnen de vereniging die het bestuur ondersteunen in het functioneren, net zoals commissies binnen een studievereniging. Bijvoorbeeld een werkgroep FACTOR 700 welke helpt met het aanleveren van kopij etc etc. , een werkgroep ICT, welke zich samen met de moderatoren en bestuur bezighouden met het reilen zeilen en het onderhoud dan wel verbeterintgen van het forum, een werkgroep DOCUMENTATIE ga zo maar door ga zo maar door... Op zon manier zijn mensen constructief bezig en niet alleen de lusten maar niet de lasten. Niks is verplicht, en vrijheden te over. Denk daar maar eens over na voordat je in een opwelling je lidmaaschap opzegt... een melding waarvan ik het nut overigens niet snap, wil je medestanders hierin zoeken en de vereniging zodoende ten gronde richten ?

• christina de haan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 23:42 #1362677 door christina de haan
Beantwoord door christina de haan in topic weet

volvoviking schreef : Ik zal me met mijn 27 jaar waarschijnlijk ( en hopelijk ) bij de jongeren mogen rekenen. Blijkbaar gaat hier op het forum het gezegde "de oudsten zullen de wijsten zijn" niet op. Een kleine groep mensen valt blijkbaar over een akkefietje wat gespeeld HEEFT tussen twee partijen, een lid aan de ene kant en een bestuurslid/het bestuur aan de andere kant. Niet alleen vallen zij er over, ook lijkt het er op dat ze aan het stoken zijn ( iets wat ik al in een eerdere post over de FACTOR 700 heb geschreven, kijk daar wellicht ook even ... ). Op dit moment wordt er enkel en alleen negativiteit uitgestraald en het bestuur te kakken gezet. De beste stuurlui staan nu eenmaal altijd aan wal. Het bestuur zit er om dat ze het leuk vinden om te doen, niet omdat ze betaald krijgen. Tuurlijk is het zo dat je een bepaalde verantwoordelijkheid dient te dragen als bestuur, maar voor een aantal leden alhier lijkt het wel alsof de wereldvrede afhankelijk is van het functioneren van het bestuur... Dus stop nu eens met moddergooien en wees eens creatief. Zet bijvoorbeeld werkgroepen op binnen de vereniging die het bestuur ondersteunen in het functioneren, net zoals commissies binnen een studievereniging. Bijvoorbeeld een werkgroep FACTOR 700 welke helpt met het aanleveren van kopij etc etc. , een werkgroep ICT, welke zich samen met de moderatoren en bestuur bezighouden met het reilen zeilen en het onderhoud dan wel verbeterintgen van het forum, een werkgroep DOCUMENTATIE ga zo maar door ga zo maar door... Op zon manier zijn mensen constructief bezig en niet alleen de lusten maar niet de lasten. Niks is verplicht, en vrijheden te over. Denk daar maar eens over na voordat je in een opwelling je lidmaaschap opzegt... een melding waarvan ik het nut overigens niet snap, wil je medestanders hierin zoeken en de vereniging zodoende ten gronde richten ?

je wat jij moet doen moderator worden kunnen ze wel gebruiken,dan had je geweten waar het om gaat

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2012 23:44 #1362681 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
pardon.. u insinueert hier dat ik niet weet waar het over gaat ? de afgelopen week staat het forum er bol van maar vooruit. doe vooral niks met het verhaal wat ik zojuist getypt heb.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC