struis schreef : Chilm, de oude carterpan van John ziet er mooier uit als die van jouw, hij licht bij mij en ga hem toch niet gebruiken.
NB; gelijk een draadbusje erin lassen voor een olie-temperatuur sensor.............
Dank voor je aanbod André, maar de carterpan is al weer als nieuw (lijkt gedeukt e.d. op de foto maar is dat niet). Die tempsensor ga ik natuurlijk doen, maar ik kan er ook meteen een dubbele tempsensor inzetten i.p.v. de enkele, en op de originele plaats. En het olieretourkanaal voor de turbo, daar maak ik gelijk een flexibele aansluiting met knelfittingen op. De tip van de krimphoezen is ook een goeie mocht het nodig zijn.Verder meteen een nette afdekplaat voor de oude ontsteking er op i.v.m. de wasted spark die ook klaar ligt. Dat wil ik eens heel netjes gaan doen want alles wat ik daar tot nog toe van gezien heb vind ik vrij "houtje touwtje" opgelost, wil het echt netjes hebben allemaal.Zal mijn draadje over de 531 kop ook even aan gaan aanvullen, dat schiet ook al lekker op namelijk.@Henk, sorry dat wist ik niet, my bad =P