Action koelvloeistof: degenereert binnen de kortste tijd
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Beetje KVS afgetapt en in een flesje gedaan en een dag en een nacht laten staan, uitkomst is dat het nog steeds net zo waterig is. De kvs van mijn auto is van januari dit jaar, check www.volvo700vereniging.nl/node/42389 In hoeverre het bijmengen van ander merk geholpen heeft weet ik niet.
Heb daarna flesje gevuld met verse Action kvs, zelfde resultaat.
Heb ook voor en na foto's, helaas alleen niet bij de hand op dit moment. Zal die overmorgen even posten.
groeten, Chris
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Kom op JP. Je hebt toch wel een vriezertje? En de mogelijkheid wat uit je reservoir te halen?
We wachten er allemaal op!!!
Ik kan er niet meer van slapen.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Maar:
Ik duik een dezer dagen een automaterialenwinkel winkel, koop een simpele tester en doe het nog een keer. En anders Wytze, kom ik een dezer maanden naar je toe, zodat je zelf je nachtrust veilig kunt stellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is er 16-6 een Pkkkkkkk en BBQ dag in Emmeloord! Was ik van plan naar toe te gaan.Was trouwens ook een leuk ding om te doen op de sleuteldag in EesJP Elverding schreef : Ik duik een dezer dagen een automaterialenwinkel winkel, koop een simpele tester en doe het nog een keer. En anders Wytze, kom ik een dezer maanden naar je toe, zodat je zelf je nachtrust veilig kunt stellen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht je er 1 willen hebben en weten waar die komen moet, ik heb hier nog een enorme vrieskist staan waar ik van af wil. Zelf dragen, geheel gratis. Voor andere lezers ook trouwens. Er gaan een paar honderd flesjes KVS in.JP Elverding schreef : Maar wij hebben (nog steeds) geen vriezer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jurgen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor je aanbod maar.. www.blikopnieuws.nl/bericht/145090/Overv..._brand_Oirlo.htmlDie oude kasten en kisten trekken soms waanzinnig veel stroom; de besparing bij mijn dochters bleek achteraf al bijna genoeg om meteen een nieuwe te kopen, meer dan 2 Kwh per dag meer dan de nieuwe van 200 euro of zo. Ouderkom komt daar met gebreken en vernieuwende technieken. Zet er anders maar eens een Kwh meterje tussen, helemaal na een paar maanden niet gebruik.Jee schreef : Mocht je er 1 willen hebben en weten waar die komen moet, ik heb hier nog een enorme vrieskist staan waar ik van af wil. Zelf dragen, geheel gratis. Voor andere lezers ook trouwens. Er gaan een paar honderd flesjes KVS in.
En een kist is nog groter dan een vrieskastje!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik koop het altijd in vaatjes van 60 Ltr.
Vorig jaar had ik blauw, toen rose, het vaatje waar ik nu mee bezig ben is groen.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben