Prijzen, mensen, hoofdprijzen
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Deze aanbieder heeft ook vaak leuks, zoals een 850 met nog geen ton op de teller of een 960 (!) met 74.000 km. Ze hadden laatst ook een groene, helemaal top. Maar daar betaal je wel voor.
www.youngtimers.cc/aanbod/
Of deze 960 met 85.000 km voor net geen 15 mille. Tsja, je kan er ook een heerlijke jonge V70 voor kopen, maar goed zo werkt het principe niet.
www.aaben.nl/?Page=Occasion&ID=191
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Terwijl een andere Volvo 9 serie, misschien wel wat meer gereden heeft, op een andere manier mee om is gegaan maar wel de 350 K haalt.
Geef mij dan maar de Volvo met wat meer KM's waar wel goed mee omgegaan is en CORRECT is mee gereden.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je doet het, of niet!
Zo simpel is dat, en zelfs dan heb je nog geen garantie dat je een goede auto hebt!
Mijn auto heeft ook nodige extra gekost bovenop de forse prijs, maar is wel de moeite waard, en ze gaat nooit meer weg. Is in mijn ogen ook een hele bijzondere auto.
Dus ook een expert is daar geen garantie voor dat het top is, maar als je al zoveel geld over hebt voor een bijzondere auto, komt het met de rest ook wel weer goed.
Buiten een aantal slapeloze nachten ben ik nog steeds super blij met mijn rode dame, ondanks de forse prijs en problemen na aanschaf.
Voor mij nog steeds iedere euro waard geweest!!
En iets wat schaars is kost nu eenmaal geld.
Dus laat ieder in zijn waarde overzijn/haar auto en vraagprijzen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
De vraag is natuurlijk of een Volvo 960 of een Saab 9000 terecht het predikaat 'schaars' verdienen. (Los van het feit dat ik zowel 960 als Saab 9000 mooie auto's vind!). Bij 'schaars' denk ik toch meer in de richting van een Reliant Scimitar, een Lagonda of een Tatra T603.ton 760 gle schreef :
En iets wat schaars is kost nu eenmaal geld.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Ton (760gle) is ook zo'n voorbeeld die zijn auto zakelijk inzet maar er erg zuinig op is. Dhr,Hommersom, ook af en toe op dit forum, heeft nieuw een s90 gekocht in 1997 waarmee hij zakelijk al meer dan 630000 km heeft gereden. En die auto ziet er beter uit dan menig hok dat nog geen 4 ton heeft gelopen. En zo zijn er binnen de vereniging veel meer mensen op te noemen.
Over het algemeen is iemand die bewust kiest om zoveel geld voor een maagdelijke oude auto uit te geven juist iemand die er erg zuinig op is. En wat is correct omgaan met een auto? Ben benieuwd naar die definitie.
En natuurlijk zijn er altijd de uitzonderingen die de regel bevestigen.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mogelijk lopen de prijzen nog wat achter met de hedendaagse economische situatie maar er staan toch wel >15-jarige juweeltjes tussen hoor.
Nog niet heel lang geleden zag ik V90's van onze vriend uit Best voorbij komen met vraagprijzen die er niet om logen (waar ook de staat naar was - dus mij hoor je niet).
Denk dat ik er wel eens ga kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grappig, dat is het tweelingbroertje van de mijne. Ik moest echt zoeken naar de verschillen. Ja, 80.000 km minder. En ik heb niet zo veel foto's van de mijne.asatter schreef : heeft ook een nette 940 98er met 146dkm voor €6600
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die 960 stond een half jaar geleden toen ik begon te kijken naar een 9xx ook al te koop. Met zo'n (omzet)omloopsnelheid moet een auto dan ook wel wat kosten om het voor de verkoper zakelijk interessant te houden!mvloo schreef : Of deze 960 met 85.000 km voor net geen 15 mille. Tsja, je kan er ook een heerlijke jonge V70 voor kopen, maar goed zo
Feit blijft dat de auto's opleveren wat de koper er voor over heeft. De een zal meer willen betalen voor een auto in klaarblijkelijke topstaat met weinig kilometers. De ander legt wat minder neer en is zelf zeer handig. Zelf heb ik voor mijn 940 Limited Edition een redelijk bedrag neergelegd, velen zullen het te veel vinden maar voor mij was hij het waard. Helaas werd ik snel geplaagd door een lekkende radiateur die vervangen moest worden en nu een koppakking met problemen. Toch blijft het een heerlijke auto en ben ik nog steeds van plan er lang mee te gaan doen (zakelijk en privé). Dus wat is te veel, boven de 10k is m.i. erg veel mits daar de nodige zekerheden en garanties bij zitten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk