Prijzen, mensen, hoofdprijzen
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.jbover.nl/index.php?option=com_conte...ontpage&Itemid=1
Bijna 15.000 euro vragen voor een 960 of 6500 euro voor een Saab 9000.
Maar ja, dat zie je in meer branches. De mond vol over "behoud" van dit of dat en vervolgens astronomische prijzen vragen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De verkoper weet wel auto's op te kopen die weinig gebruikt zijn.
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
met NAP.
wel vreemd dat bij deze wel een NAP vermeld wordt en de meeste (alle) andere niet.
maar er zitten mooie auto's tussen
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Zoek maar eens een 9 serie met zo weinig kms. Er vanuitgaande dat de auto's in topstaat verkeren en dat de historie aantoonbaar is, kun je je alleen afvragen of je het geld ervoor over hebt. De Mercedessen gaan zonder moeite voor die prijzen weg. Moet je nog snel zijn ook.
En als ik naar mijn eigen s90 kijk wat het kost om hem in topstaat te houden, ook technisch dan is het een utopie dat je voor een paar duizend euro een topauto koopt, die enkele witte raaf dan uitgesloten.
Wordt er ook een beetje moe van, van dit soort oprispingen. Laat ieder in zijn waarde. Dat bedrijf verkoopt heus. Anders was het allang failliet. Ook Carlo Schmidt verkoopt aan de lopende band topauto's voor dat soort prijzen. En heeft een hele trouwe vaste klantenkring die al jaar en dag bij hem terugkomen.
Dus om die categorie mensen nu als gek neer te zetten, ik stoor me eraan. Je hebt er er niet voor over. Je goed recht. Een ander wel. Dus???
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goed beschreven Janjsnijder schreef : Ik begrijp je verontwaardiging niet helemaal, hoor.
Zoek maar eens een 9 serie met zo weinig kms. Er vanuitgaande dat de auto's in topstaat verkeren en dat de historie aantoonbaar is, kun je je alleen afvragen of je het geld ervoor over hebt. De Mercedessen gaan zonder moeite voor die prijzen weg. Moet je nog snel zijn ook.
En als ik naar mijn eigen s90 kijk wat het kost om hem in topstaat te houden, ook technisch dan is het een utopie dat je voor een paar duizend euro een topauto koopt, die enkele witte raaf dan uitgesloten.
Wordt er ook een beetje moe van, van dit soort oprispingen. Laat ieder in zijn waarde. Dat bedrijf verkoopt heus. Anders was het allang failliet. Ook Carlo Schmidt verkoopt aan de lopende band topauto's voor dat soort prijzen. En heeft een hele trouwe vaste klantenkring die al jaar en dag bij hem terugkomen.
Dus om die categorie mensen nu als gek neer te zetten, ik stoor me eraan. Je hebt er er niet voor over. Je goed recht. Een ander wel. Dus???
Groeten, Jan.
Ben het helemaal met je eens
maar dat wist je ook al