15 jaar Volvo 700 vereniging 1996-2011
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Maarten,mderijke schreef : Degenen die zich hadden aangemeld voor het lustrumfeest en onverhoopt toch verhinderd waren krijgen vandaag hun exemplaar van de Lustrum Factor nagestuurd.
Deze zou dan, als het goed is, donderdag in de bus moeten vallen.
Ik had me dan wel op het allerlaatste moment afgemeld en mijn plekje 'doorverkocht' aan Wytze maar ik heb tot op heden nog geen lustrum-factor ontvangen. Heb hier een paar dagen geleden ook al een mailtje over gestuurd naar de secretaris maar nog geen berichtje terug gehad.
Zou ik hem alsnog kunnen ontvangen?
Groetjes Harnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Harnt,Harnt schreef :
Hallo Maarten,mderijke schreef : Degenen die zich hadden aangemeld voor het lustrumfeest en onverhoopt toch verhinderd waren krijgen vandaag hun exemplaar van de Lustrum Factor nagestuurd.
Deze zou dan, als het goed is, donderdag in de bus moeten vallen.
Ik had me dan wel op het allerlaatste moment afgemeld en mijn plekje 'doorverkocht' aan Wytze maar ik heb tot op heden nog geen lustrum-factor ontvangen. Heb hier een paar dagen geleden ook al een mailtje over gestuurd naar de secretaris maar nog geen berichtje terug gehad.
Zou ik hem alsnog kunnen ontvangen?
Groetjes Harnt
Mea Culpa !
Zal er voor zorgen dat deze zo spoedig mogelijk jouw kant uit komt !
@Edit - Zit in de enveloppe, 6 postzegels erop en gaat morgenochtend op de bus - End Edit
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik heb de Lustrum Factor al een week ofzo in huis?
We zitten maar 4 KM van elkaar vandaan,dus, waar komt dit magnifieke "verschil" vandaan?
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Door omstandigheden is het exemplaar van Harnt over het hoofd gezien in de nazending (er zijn meerdere personen ondanks aanmelding niet geweest) van de overgbelevn exemplaren van het lustrum.
Dit is nu hersteld en harnt's exemplaar gaat morgen op de bus, zoals Willem al beschreef.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Hartelijk dank, allereerst aan de fotografen, en daarbij in het bijzonder Kim de Rijke en Monique Veneboer, die hun vrije zaterdag hebben opgeofferd om ons feest vast te leggen op de geheugenkaart (gevoelige platen worden tegenwoordig bijna niet meer gebruikt, vandaar), aan alle anderen die ook fotos hebben ingestuurd en die ik vergeten ben, en aan Tamas voor het plaatsen. Ze zijn erg leuk, alleen die dikke vent met dat grijze pak staat er wel vaak op .tkornman schreef : En bij deze de link. De map wordt beetje bij beetje aangevuld naarmate de foto's binnengekomen en vergroot, verkleind, opgerekt, uitgesneden, etc. zijn.
<a href=" fotos.volvo700vereniging.nl/gallery/20110903-3e-Lustrum-2011/ " target="_blank" title="Foto's lustrum">Foto's lustrum
Groet,
Támas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een Nieuwe Laptop Intel Core i5 vPro met 4GB geheugen en een snelle verbiding , maar de foto's laden bijzonder langzaam.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit op een bijna 3 jaar oude laptop gewoon via google chroom(met windows Vista) en heb nergen geen problemen mee.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
gewoon genieten geblazen die dag!!