15 jaar Volvo 700 vereniging 1996-2011

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2011 21:18 #1330053 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog niks ontvangen

mderijke schreef : Degenen die zich hadden aangemeld voor het lustrumfeest en onverhoopt toch verhinderd waren krijgen vandaag hun exemplaar van de Lustrum Factor nagestuurd.
Deze zou dan, als het goed is, donderdag in de bus moeten vallen.

Hallo Maarten,
Ik had me dan wel op het allerlaatste moment afgemeld en mijn plekje 'doorverkocht' aan Wytze maar ik heb tot op heden nog geen lustrum-factor ontvangen. Heb hier een paar dagen geleden ook al een mailtje over gestuurd naar de secretaris maar nog geen berichtje terug gehad.
Zou ik hem alsnog kunnen ontvangen?
Groetjes Harnt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2011 21:31 #1330056 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Loop iets achter

Harnt schreef :

mderijke schreef : Degenen die zich hadden aangemeld voor het lustrumfeest en onverhoopt toch verhinderd waren krijgen vandaag hun exemplaar van de Lustrum Factor nagestuurd.
Deze zou dan, als het goed is, donderdag in de bus moeten vallen.

Hallo Maarten,
Ik had me dan wel op het allerlaatste moment afgemeld en mijn plekje 'doorverkocht' aan Wytze maar ik heb tot op heden nog geen lustrum-factor ontvangen. Heb hier een paar dagen geleden ook al een mailtje over gestuurd naar de secretaris maar nog geen berichtje terug gehad.
Zou ik hem alsnog kunnen ontvangen?
Groetjes Harnt

Harnt,
Mea Culpa !
Zal er voor zorgen dat deze zo spoedig mogelijk jouw kant uit komt !
@Edit - Zit in de enveloppe, 6 postzegels erop en gaat morgenochtend op de bus - End Edit

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2011 23:46 #1330079 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Oke?
Hey Harnt,
Ik heb de Lustrum Factor al een week ofzo in huis?
We zitten maar 4 KM van elkaar vandaan,dus, waar komt dit magnifieke "verschil" vandaan?
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2011 00:00 #1330082 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afgemeld
Harnt's exemplaar lag voor hem klaar op het lustrumfeest maar harnt had zijn plek aan Wytze "verkocht". Dus is zijn exemplaar ook naar Wytze gegaan.

Door omstandigheden is het exemplaar van Harnt over het hoofd gezien in de nazending (er zijn meerdere personen ondanks aanmelding niet geweest) van de overgbelevn exemplaren van het lustrum.
Dit is nu hersteld en harnt's exemplaar gaat morgen op de bus, zoals Willem al beschreef.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2011 13:16 #1330262 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Tusind tak

tkornman schreef : En bij deze de link. De map wordt beetje bij beetje aangevuld naarmate de foto's binnengekomen en vergroot, verkleind, opgerekt, uitgesneden, etc. zijn.
<a href=" fotos.volvo700vereniging.nl/gallery/20110903-3e-Lustrum-2011/ " target="_blank" title="Foto's lustrum">Foto's lustrum
Groet,
Támas

Hartelijk dank, allereerst aan de fotografen, en daarbij in het bijzonder Kim de Rijke en Monique Veneboer, die hun vrije zaterdag hebben opgeofferd om ons feest vast te leggen op de geheugenkaart (gevoelige platen worden tegenwoordig bijna niet meer gebruikt, vandaar), aan alle anderen die ook fotos hebben ingestuurd en die ik vergeten ben, en aan Tamas voor het plaatsen. Ze zijn erg leuk, alleen die dikke vent met dat grijze pak staat er wel vaak op .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2011 13:33 #1330266 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Speed I want speed
Hebben jullie er ook last van of ben ik dat?
 Ik heb een Nieuwe Laptop Intel Core i5 vPro  met 4GB geheugen en een snelle verbiding , maar de foto's laden bijzonder langzaam.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2011 14:52 #1330277 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen
Problemen met laden, gebruik je internet explorer??? dan zou ik die snel in een hoekje schuiven en een ander format gaan gebruiken.
Ik zit op een bijna 3 jaar oude laptop gewoon via google chroom(met windows Vista) en heb nergen geen problemen mee.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2011 15:07 #1330280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat hebben...
we toch een leuke club, met niet alleen een hoop mooie auto's, maar ook een hoop mooie mensen. Blijf erbij, wat een topdag hebben we gehad.
gewoon genieten geblazen die dag!!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC