15 jaar Volvo 700 vereniging 1996-2011
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb Támas gevraagd of wij ook niet iets van een Mass-Upload functie hebben die we daarvoor kunnen gebruiken.
Maar ik moet nog uitzoeken, dan een mass convert doen naar 1024 X ..... en dan uploaden.
Lukt het op onze site niet ga ik maar een Pacassa account aanmaken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het toen eens met de afbeeldingen van die 50 jaar Volvo pagina en de radiofoto's gedaan.Opgestuurd in een zip, volgens mij, de bestandsnamen waren mij bekend, en dan is het een kwestie van HTML schrijven, die ze laat zien.mderijke schreef : Ik heb Támas gevraagd of wij ook niet iets van een Mass-Upload functie hebben die we daarvoor kunnen gebruiken.
Als jij ze bij Tamas kan krijgen en Tamas de link naar de eerste en de laatste foto stuurt, doe ik de rest.Liever op deze site, dan weer extern, is ook weer zo.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Probleem met de meeste foto-sites is, dat als ze niet op tijd bekeken worden, de foto's automatisch gewist worden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb de instructies ontavngen hoe de dingen te plaatsen.
Heb nu 700 foto's nagekeken, morgen de laatste 300.
Dan verkleinen en uploaden die hap.
Daarna komt de link.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze zou dan, als het goed is, donderdag in de bus moeten vallen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
nou was mijn 1ste keer bij een club treffen en het was anders als gedacht :}
ik dacht daar staan kraampjes met onderdelen en boekjes alles over volvo 7-9 serie.
maar nee hoor een leeg parkeer terrein viel me ten deel :}
kreeg wel een warm welkom van de congierge (hehehehhehe) die me vertelde parkeer maar daar .
en wel toen even rondneuzen en tom en zijn vriendin weer een keertje gezien (was het leukste tot dan toe ).
en tom ik hoop dat je het probleem hebt gevonden na je lange thuis rit :{
en daarna kennis opgedaan bij martijn (blabla) en zijn broer (hopelijk alles goed zag je omgaan ??}
dank jullie wel ervoor en kom het onderdeel een dezer dagen zeker halen .
en toen het klapstuk een beregezellige avond met pracht gezelschap aan tafel dank jullie wel ervoor :}
kortom mooie dag dank je wel
groet will
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
mderijke schreef : Degenen die zich hadden aangemeld voor het lustrumfeest en onverhoopt toch verhinderd waren krijgen vandaag hun exemplaar van de Lustrum Factor nagestuurd.
Deze zou dan, als het goed is, donderdag in de bus moeten vallen.
Betekent dit dat diegenen die zich niet vooraf hebben aangemeld en ook niet zijn gekomen dus geen Lustrum Factor ontvangen?
Ton Visser
Lidnummer 116
945 LPT
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is dan wel de Lustrum factor maar het is ook gewoon de derde Factor van 2011, die ieder lid krijgt er één.
Alleen degenen die NIET op het lustrum waren missen de Pouch (tas) waar hij in verpakt zat samen met de V700 sleutelhanger.
maar dit pakket is op de VKB nog te koop voor degene die dat zou willen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En bij deze de link. De map wordt beetje bij beetje aangevuld naarmate de foto's binnengekomen en vergroot, verkleind, opgerekt, uitgesneden, etc. zijn.mderijke schreef : Probleem is opgelost, we hebben onze "eigen" fotosite.
Heb de instructies ontavngen hoe de dingen te plaatsen.
Heb nu 700 foto's nagekeken, morgen de laatste 300.
Dan verkleinen en uploaden die hap.
Daarna komt de link.
<a href=" fotos.volvo700vereniging.nl/gallery/20110903-3e-Lustrum-2011/ " target="_blank" title="Foto's lustrum">Foto's lustrum
Groet,
Támas