Voorruit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Afbellen, sorry, er kwam iets tussen, Camille bellen, of de dealer en daar laten doen.geejee schreef : Conclussie: ik zal er nog even goed over nadenken hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er zit een grote barst aan de passagierskant. Ik geloof niet dat ie er spontaan uit kan knallen. Dank allen voor de tips en tricks.
Klaar.
't Is carglass maar......
Zo is het maar net.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ik heb in 2008 de voorruit laten vernieuwen. Bij de dealer. Het eigen risico van € 150 ( ik wilde niet naar Carglass) heb ik samen met ze gedeeld. Ik heb toen meteen ook de lijsten vernieuwd. De 3 strippen kostten toen incl. de BTW € 83,90.
Gewoon een leugentje om bestwil dat er wat tussen is gekomen en gewoon naar je eigen adres of een goede dealer. I.i.g. een originele Volvo voorruit monteren. Deze maakt integraal onderdeel uit van de kooiconstructie. En je wilt voor jezelf en de "truttenbol" toch ook alleen maar het beste? En ondanks die barst zal de ruit er echt niet zomaar spontaan uitvallen. Dus neem je tijd en maak op het juiste adres een afspraak.
Succes, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij scoort Carglass zeer hoog, misschien wel het allerhoogst?, op de lijst van meest irritante TVreclames momenteel. Waarom zou je dit nog in stand houden?
Denk daarom eens na als je een nieuwe ruit zoekt.
Groet, JPS
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb dit zelf zo gedaan. Was geen probleem, echter moest ik het bedrag wel voorschieten, een kleine € 600,-, en een tijdje wachten voordat het bedrag door de verzekering is vergoed.
Camiel heeft toen speciaal tape (M3?) gebruikt, zo zei 'ie, en de oude lijsten gewoon teruggeplaatst.
Misschien heb je hier wat aan.
Groet, JPS
onlangs laten doen door de dealer idd rond de 600 euro incl. klemmetjes en 4 nieuwe lijsten.JohnPlayerSpecial schreef : Ik heb dit zelf zo gedaan. Was geen probleem, echter moest ik het bedrag wel voorschieten, een kleine € 600,-, en een tijdje wachten voordat het bedrag door de verzekering is vergoed.
ik heb een glasverzekering bij centraalbeheer en mocht ook de garage/dealer waar ik de auto in onderhoud heb (de onderdelen haal).
kreeg de rekening binnen en meteen centraalbeheer gebeld hoe ik de rekening naar hun moest sturen.
de vriendelijke dame aan de lijn vroeg het schadenummer wat ik rees eerder had gehad bij het melden van de ruitschade en het bedrag.
o zegt ze dit ga ik direct regelen mat dit telefoontje, omdat het bedrag mee viel zei ze.
zelf vind ik het nog een stevig bedrag vertelde ik haar.
toen vertelde ze wat ruiten vervangingen van nieuwere auto's kosten, 1200 tot1400 euro is niet vreemd zei ze.
2 dagen later stond het geld op mijn rekening.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm