Voorruit
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Alle tips welkom, waarvoor nu reeds mijn dank.
geejee & Co
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes morgen bij het kijken.
indien dit twijfelachtig is, het laten vermelden op de bon voor evt. nieuwe lijsten.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
let er vooral op dat voordat ze de nieuwe ruit monteren er geen enkel kaal plekje op de sponning van je ruit zit. Dit zal anders binnen een jaar tot een flinke roestplek uitgroeien waardoor je de hele operatie weer opnieuw moet uitvoeren. Daarom ga ik liever naar mijn dealer. Ik weet dat ze het daar met heel veel precisie doen. Bovendien zijn de ruiten van Carglass dunner dan de originele Volvo ruiten, ondanks de verhalen dat ze uit dezelfde fabriek(Pilkington) komen. We hebben het in de garage zelf opgemeten met een schuifmaat.
Dus niet van horen zeggen.
Succes, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Suc(V) 6 !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo ja zorg er voor dat ze in ieder geval ook deze clips bij zich hebben , die willen na verloop van tijd ook wel doormidden breken .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je had je ruit ook kunnen plaatsen door een originele bij Camiel. Heeft 'ie bij mij ook keurig gedaan.
Bij Carglass hebben ze ooit te weinig lijm gebruikt en, bij een andere auto van me, de bovenrand van deurpaneel beschadigd evenals het spijltje van een achterportier. Ondanks gelik van de medewerker, had z'n chef het beter begrepen en is alles uiteindelijk wel goed gekomen. Maar; nooit weer.
Camiel kan dit soort klusje ook wel aan hoor.
Groet, JPS
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Frits: Lakbeschadigingen zijn inderdaad funest, begreep ik, als daar verder niets mee wordt gedaan. Moet er niet aan denken over een jaartje blaasjes onder het rubber uit te zien komen.
Alexander: Lijsten kwestie is blijkbaar ook een "hot item" in deze. Ik heb hier ook ergens eens gelezen dat nieuwe lijsten niet meer leverbaar zjn. Klopt dat?
Jan: Hele goeie! Nooit aan gedacht. Ik ben a.r. verzekert. Heb je dan vrije keuze in het kiezen van een "ruiten-zetter"? Als die meneer met een niet-orginele ruit komt aanzetten, zou ik hem dan kunnen wegsturen? Ik had het inderdaad beter via "Auto&Emotie" (Camille) moeten regelen.
Henk: Ik ben in die ultra moderne garage van Carglass op Lage Weide geweest. Aangezien de ruit niet op voorraad was, bood de aardige dame mij aan om het bij mij thuis uit te voeren. Daar was ik in eerste instantie wel blij mee, immers dan kan ik er "boven op" zitten en blijven. Het schijnt anderhalf tot twee uur te duren. Overigens zit de meneer bij mij ook droog en warm. En koffie erbij, desnoods bak ik ook nog een uitsmijter voor hem.
Fred: Inderdaad, nieuwe clipjes is een vereiste. De oude gaan niet terug. Achteraf had ik niet naar Carglass moeten gaan. Zeker niet na die tip van Jan.
JPS: Klopt helemaal! Laatst heb ik bij Camille staan kijken hoe nauwkeurig hij dat deed. De "carclass actie" is niet zo slim van me. Ik weet niet in hoeverre ik van de afspraak kan afzien. Ik heb niks getekend en niks (65 euro eigen risico) betaalt.
Conclussie: ik zal er nog even goed over nadenken hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er zit een grote barst aan de passagierskant. Ik geloof niet dat ie er spontaan uit kan knallen. Dank allen voor de tips en tricks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afbellen, sorry, er kwam iets tussen, Camille bellen, of de dealer en daar laten doen.geejee schreef : Conclussie: ik zal er nog even goed over nadenken hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er zit een grote barst aan de passagierskant. Ik geloof niet dat ie er spontaan uit kan knallen. Dank allen voor de tips en tricks.
Klaar.
't Is carglass maar......
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Ik sluit me aan bij Bas. Hetzelfde heb ik <a href="/node/10681" target="_blank">aantal jaren geleden</a> ook gehad.Baseman schreef :
Afbellen, sorry, er kwam iets tussen, Camille bellen, of de dealer en daar laten doen.geejee schreef : Conclussie: ik zal er nog even goed over nadenken hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er zit een grote barst aan de passagierskant. Ik geloof niet dat ie er spontaan uit kan knallen. Dank allen voor de tips en tricks.
Klaar.
't Is carglass maar......
Netjes even bellen dat je het al anders hebt geregeld.