Side Skirts, nieuwe leverancier, nieuwe interesse check
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou ik verneem het wel wanneer hij sluit.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan ben je opgelicht.TGTF schreef : voor de 740 oude neus vind ik reuze mee vallen, heb eens contact met een in engeland was ik inc verz €543,38 en dan kwamen er nog douane kosten bij
Als het artikel in de UK ligt en je zelf woonachtig bent in Nederland, komen er GEEN douanekosten bij.Douane kosten heb je alleen, als je iets koopt, waarvan de objectlocatie (dus afzenderadres) buiten de EU ligt.
@Mathy:Gebruik de optie Contact Seller om je vragen te stellen, via eBay.co.uk.Ik heb er een uitstekend mailcontact mee gehad, een half jaartje terug.Prijs die hij toen aangaf, was trouwens 79 GBP voor een skirt-SET, en 15 GBP shipping.Reductie was ie wel voor in.Frontkit was hetzelfde, hij kan hem in zijn shop zetten, als je wil, maar de foto van die grijze, toont al hoe het er uit ziet.
Voor de volledigheid, dan ben je dus voor 158GBP plus verzending klaar voor zijkant en voorkant.Da's dus de helft volgens mij, niet?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wie is Kathy?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die zijskirts komen die overeen met die ook op de latere 960/v90 standaard zitten ?
Als laatste,
Liggen deze skirts aan de buitenzijde over de dorpel ?
Ik vraag dit, omdat de mij bekende dealerrprijs (ga dat toch voor de zekerheid nog even nabellen) voor de v90 skirts, aanmerkelijk minder was/is.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Nee, die van de 960-II/V90 zijn anders. Die heeft Michael Oud op z'n auto zitten, terwijl de side skirts op de bovenste foto eigenlijk bij Michael's bumperkit horen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Typo, dyslectisch of noem het iets, schrijffoutje.Mathy schreef : Wie is Kathy?
Excuses, was aan jou gericht.....maar dat had je vast al wel door.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb zeker interesse. Ook in het tankdopje zonder de uitstulping die ik op hun site zag. Overigens ga ik de komende twee maanden een keer of drie naar Bangkok en zal ik kijken of ik daar het bedrijfje kan vinden dat ook van die sets voor onze Volvo's maakt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het wordt toch LMR en niet de firma in Engeland waar Bas het over had. Die laatste kan niet vertellen van welke kunststof de side skirts die ze aanbieden, gemaakt worden en hun side skirts worden geplakt. Iedere goede lijm voldoet volgens hen. Ik kies dus voor de vakman en in dit geval dus voor LMR.
Dus als je interesse hebt en je nog niet gemeld hebt, doe dat dan alsnog.
groetjes
Mathy
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Op hun site (<a href=" smk-tuning.com/?id=7&prodID=990 "> smk-tuning.com/?id=7&prodID=990 ) staat dat ze, net als de voorste spoiler, van ABS plastic zijn (en 79GBP/paar kosten).Mathy schreef : Het wordt toch LMR en niet de firma in Engeland waar Bas het over had. Die laatste kan niet vertellen van welke kunststof de side skirts die ze aanbieden, gemaakt worden en hun side skirts worden geplakt.
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Da's dan nog een reden om niet bij hun te kopen. Als het op je site staat, maar je zelf niet weet hoe en wat, dan kom je in mijn ogen niet echt professioneel over.
groetjes
Mathy