Side Skirts, nieuwe leverancier, nieuwe interesse check

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 00:26 #1310882 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Vreemd taaltje
Oef, kan er geen zak van lezen, maar goed, afhankelijk van prijs mag je mij bijschrijven voor een compleet setje, dus spoiler en sideskirts voor een 740 Estate.
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 00:34 #1310885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ow

Mathy schreef : Hallo Tom
Volgens mij kom je 30 euro duurder uit.  Heb je trouwens gezien dat je bij die set kunt kiezen welke side skirts je wilt hebben?
groetjes
Mathy

Nee dat heb ik niet gezien mijn zweeds is ook niet al te best en als je translate aan tikt van googel wordt er weinig van vertaald maar welke keuze's zo ik hebben dan?

Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 00:44 #1310888 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welke?
Hallo Gerben
Ik snap er ook niet heel veel van, maar met Google en dat "Google Taalhulpmiddelen" kom je een eind.  Al moet je je van Google's vertaalkunsten niet al te veel voorstellen.
Zoals gezegd, graag een link.  Er zijn verschillende spoilers en verschillende side skirts.
groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 00:53 #1310889 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Keuze
Hallo Tom
Dit is wat Google er van maakt:

Complete add-on kit rond 740 tot 760 84-89 en 82-87 ..De kit bestaat uit:Add-on lippen tot VO74021Side Skirts (kiezen tussen reguliere add-ons of de "dure " in het bericht veld bij de bestelling) VO74020 of VO74014Add-on achterspoiler VO74025

dus tussen deze (VO74020):

en deze (VO74014):

groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 00:58 #1310890 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uhm
Dan zou mijn voorkeur toch uitgaan naar die (VO74020) das die op de witte zit wat dan de prijs is kan ik ook zo snel niet vinden , maar moet het eerst overleggen hier voordat ik daadwerkelijk bestel anders hek hier hijbel in de tent  en dat wil ik nou ook weer niet.
Trouwens eindelijk een site waar je wat leuk spul kan krijgen voor onze bakstenen tegen een redelijk nette prijs, ik wacht trouwens nog op een mailtje van iemand die in belgie een weet die ook heel veel volvo spul heeft als ik daar wat van weet meld ik dat ook even miss is die nog goedkoper ja sorry ben en blijf een hollander.
Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 01:00 #1310891 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Rozen
Hallo Tom
Ik wil sowieso eerst weten wie er nog meer mee wil doen, hoeveel er dan van de prijs afgaat en wat de verzendkosten zijn.
En tot half april kan ik de auto zeker niet missen, dus zolang blijft de schade nog zitten.  Omdat ie dan toch bijgespoten moet worden, wil ik dan ook (o.a.) de sideskirts laten spuiten.  Dus je hebt nog even om een bosje rozen te kopen...
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 01:11 #1310892 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roosje
hahahah, een bos rozen als ik die haal word ze achterdochtig want die haal ik nooit dus dat gaat opvallen, nee meestal haal ik iets voor haar wat ze echt goed kan gebruiken wat ze alweer vergeten is dat ze het wel wilde hebben, en als ik dat soort dingen haal dan is ze nog blijer dan met een bosje rozen BTW de katten zijn ook gek op planten en bosjes bloemen want op de een of andere manier vinden ze dat water lekkerder dan vers water, maar doe ik dat planten water in een schaaltje dan moeten ze het niet dus wat ze nou willen geen idee.
Half april ongeveer nou dan heb ik nog even hahaha.

Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 01:17 #1310893 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Levertijd
Hallo Tom
Hou er wel rekening mee dat het geen bol.com of informatique.nl is.  Het is niet zo van "vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen al in huis".
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 01:38 #1310894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet
Nou ja zeg had ik toch wel verwacht hoor de sneeuw is toch bijna weg gesmolten daar, hahaha.

Maare had je een idee voor wanneer je de group dinges wil sluiten voor bestellen? miss kan ik voor die tijd nog wat aan de kant krijgen.
Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2011 02:00 #1310897 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nope
Hallo Tom
Geen flauw idee.  Misschien na de sleuteldag in Gemert.  Maar ik leg me nog niet vast qua datum.
groetjes
Mathy
PS ze zitten een km of 30 onder Trollhattan (Saab-city) dus als je je vrouw zo gek kunt krijgen daar in de buurt op vakantie te gaan, sparen we de verzendkosten... 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC