motorblok verwarming
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hou er wel rekening mee, dat daar nog wel eens een zelfde bedrag aan porto bij kan komen. Ik won voor ongeveer diezelfde prijs een paneeltje met deurschakelaars plus relais voor de bediening van de ramen uit een 850. Het portobedrag was net iets groter dan de kosten voor het paneel zelf.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan nog wel voor de helft, als je je best doet.Ik had er 6, met ale bijbehorende drukknoppen, kabelboom en het bekende relais, gemiddeld voor 5,80 euro.Alleen in aparte koop verkregen.Dirk342 schreef : #Mathy, die schakelaars voor de 850, 1-2-4 ramen koop je bij de juiste kanalen ook voor een 25 euro max. Daar hoef je niet voor in Zweden te kopen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ikzelf kan helaas niets met Tradera, daar ik de taal niet spreek / kan lezen en om nu iedere keer iemand lastig te vallen vind ik ook zoiets. Dus dan maar niet

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het ging mij er ook om, dat de opdruk "AUTO" in goede staat was. En die vind je, vooral bij de 850's (die je het vaakst tegen komt met "Auto-Down" funktie) niet zo snel. Ik heb al een flink aantal knoppen zonder opdruk, dus op nog meer knoppen waar ik niks mee kan (lees: wil) zit ik niet te wachten.
groetjes
Mathy
PS voor de meelezers: Nee, op dit moment zijn de overige knoppen NIET te koop. Misschien ooit, maar niet nu.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het zal niet heel veel groter zijn dan het knoppenpaneel plus relais (en bekabeling) dat ik al noemde.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Dirk
Het ging mij er ook om, dat de opdruk "AUTO" in goede staat was. En die vind je, vooral bij de 850's (die je het vaakst tegen komt met "Auto-Down" funktie) niet zo snel. Ik heb al een flink aantal knoppen zonder opdruk, dus op nog meer knoppen waar ik niks mee kan (lees: wil) zit ik niet te wachten.
groetjes
Mathy
PS voor de meelezers: Nee, op dit moment zijn de overige knoppen NIET te koop. Misschien ooit, maar niet nu.

- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Om het nu iedere keer aan te bieden vind ik ook zoiets, maar ik doe het hierbij nog maar een keer.Dirk342 schreef : Ikzelf kan helaas niets met Tradera, daar ik de taal niet spreek / kan lezen en om nu iedere keer iemand lastig te vallen vind ik ook zoiets. Dus dan maar niet
Hulp bij vertalen nodig, even een berichtje sturen.
Dit geldt natuurlijk niet alleen voor Dirk, we hebben meer leden.
Ton Visser
Lidnummer 116
945 LPT