Tweewielslip = sper?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2010 18:05 #1299194
door V700 register
Ik heb hem twee keer met de genoemde kloenk vast horen slaan, een keer in de modder en een keer in een zeiknatte parkeergarage.Die laatste locatie was niet ideaal, met een vastgelagen diff, zeker niet als je de hele weg nog naar beneden moet en de auto inderdaad enkel rechtdoor wil.De enige keer overstuur, met mijn auto......
Beantwoord door V700 register in topic Afschakelen
Dat afschakelen (voor zover je bij niet electronisch daarover kan spreken) doet ie meen ik bij 40 km/h.robertm schreef : Als je sper inschakelt kun je dat horen middels een donkere klap uit de achterbrug! Een soort "kloenk". Het uitschakelen hoor je niet.
Ik heb hem twee keer met de genoemde kloenk vast horen slaan, een keer in de modder en een keer in een zeiknatte parkeergarage.Die laatste locatie was niet ideaal, met een vastgelagen diff, zeker niet als je de hele weg nog naar beneden moet en de auto inderdaad enkel rechtdoor wil.De enige keer overstuur, met mijn auto......

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2010 22:06 #1299212
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad.
als hij ingeschakeld blijft op een droog wegdek kun je nauwelijks de bocht door. Het lukt wel maar het gaat echt bonkend met de achterwielen over de straat en je kunt zo veel sturen wat je wilt maar hij wil rechtuit. Voorzichtig aan doen, misschien gaan de steekassen of tandwiel in diff kapot. Weet niet, maar doe maar rustig aan dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2010 18:01 #1299297
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt alleen in '97
Moderators: Jerry Stam