LPG in de UK / lijst verkooppunten Europa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kom best frequent in Frankrijk, maar die sticker heb ik echt nog nooit gezien.Wel in de UK, rond de vulnippel.Pierre van Aert schreef : In feite denk ik, dat je weinig risico loopt, als je gewoon met LPG aan komt rijden, belgen en fransen hebben achterop de auto een verplichte LPG/GPL sticker. Als je LPG tankdop verstopt zit naast je benzinedop, dan is het risico helemaal klein. Het is natuurlijk wel sneu, dat je geweigerd wordt, als ze wel opletten en je LPG vuldop spotten. Dan moet je bijna wel terug naar Duinkerken of Calais om de ferry te nemen.
Maarre, dat was eigenlijk ook de reden van mijn vraag hoe de reis zou gaan.Per boot is namelijk de enige en duurste optie.Eurotunnel kom je niet in met LPG, controleren ze inderdaad echt en stel dat het zou lukken en ergens onder het kanaal breekt de pleuris uit en er blijkt iets mis geweest te zijn in de carrier waar jouw LPG bak op stond........Dan wordt het best een duur reisje......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt wel mee, scoorde dit jaar voor 65 eur een retourtje met P&O, dat lukt bij de tunnel niet.Baseman schreef : Per boot is namelijk de enige en duurste optie.

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De nippels krijg je trouwens ook bij de ANWB.
En die nippels kun je beter van hier meenemen. Dan kom je tenminste niet op het idee om aan de dame aan de kassa van het tankstation te vragen: "Could I please borrow your nippel?"
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt best mee dacht ik.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, maar als er twee of meer soorten zijn, en je weet niet welke het moet zijn: I need to fiddle around with your nipples to connect to my filling pipeMathy schreef : Hallo Volvisti
De nippels krijg je trouwens ook bij de ANWB.
En die nippels kun je beter van hier meenemen. Dan kom je tenminste niet op het idee om aan de dame aan de kassa van het tankstation te vragen: "Could I please borrow your nippel?"
groetjes
Mathy
En dan in een zaak met een paar van die ouderwetse vrachtwagenchauffeurs met een schotse kilt aan. Wordt een memorabele tankbeurt!
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 ----Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar1-7-2010 alweer over de 823.000 km
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.legierse.com/poi.html "> www.legierse.com/poi.html
Een redelijke hulp voor op vakantie!