Interessepeiling groupbuy LPG uitleeshardware
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2010 12:50 #1282208
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 5
Bij die 5 had je mij niet meegeteld, als ik het natel. Ik doe niet mee, om eerder al geschetste redenen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 11:30 #1282347
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi!
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 12:32 #1282350
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic usb kabel voor Landi LSi
Hoi Bas,
ik zoek eigenlijk voor mn Landi Lsi installatie nog een diagnose kabel USB versie zoals <a href=" www.webshop.luccio.nl/N_frame.html?http:...TORS_N_grp_23-1.html ">hier te zien is. Echter het enorme prijsverschil doet mij twijfelen of dat wel klopt 5,- tov 79,- ?? De diagnose stekker aan de 'autokant' zou vier platte smalle stekkertjes moeten hebben(male) Foto kan ik wel mailen.
Indien 'kabel 3' voor Landi LSi is, Graag 1x !
Grt Leon
Er is wel een COM kabel voorhanden maar die doet niks met een usb converter(wie heeft er tegenwoordig nog een compoort op zn laptop)
ik zoek eigenlijk voor mn Landi Lsi installatie nog een diagnose kabel USB versie zoals <a href=" www.webshop.luccio.nl/N_frame.html?http:...TORS_N_grp_23-1.html ">hier te zien is. Echter het enorme prijsverschil doet mij twijfelen of dat wel klopt 5,- tov 79,- ?? De diagnose stekker aan de 'autokant' zou vier platte smalle stekkertjes moeten hebben(male) Foto kan ik wel mailen.
Indien 'kabel 3' voor Landi LSi is, Graag 1x !
Grt Leon
Er is wel een COM kabel voorhanden maar die doet niks met een usb converter(wie heeft er tegenwoordig nog een compoort op zn laptop)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 18:47 #1282372
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1x kabel 4
1x kastje
1x lpi
1x kabel 4
1x kastje
1x lpi stekker
usb versie graag verzenden
gr jangeert
1x kastje
1x lpi stekker
usb versie graag verzenden
gr jangeert
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2011 00:14 #1313027
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic schopje
He Bas, is dit helemaal doodgebloed offuh? Ik zoek nl nog steeds een betaalbaardere diagnosekabel voor <a href="
www.webshop.luccio.nl/N_frame.html?http:...TORS_N_grp_23-1.html
">deze variant en aangezien jij de meest vreemde dingen weet te vinden op de meest uiteenlopende plaatsen. Zou er een goedkopere versie zijn dan de 79,- die ze hier vragen? Ik ben em nog niet tegen gekomen voor minder..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2011 14:29 #1326148
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog mogelijk....?
Hoi Baseman,
Met interesse bovenstaande gelezen. Heb 'm vorig jaar gemist of is me niet opgevallen, weet 't niet meer. Is het nog mogelijk eentje te bestellen? Ben wel benieuwd hoe mijn installatie wordt uitgelezen. Heb t idee dat iets niet helemaal goed is, maar kan de vinger niet op de zere plek leggen.
Met interesse bovenstaande gelezen. Heb 'm vorig jaar gemist of is me niet opgevallen, weet 't niet meer. Is het nog mogelijk eentje te bestellen? Ben wel benieuwd hoe mijn installatie wordt uitgelezen. Heb t idee dat iets niet helemaal goed is, maar kan de vinger niet op de zere plek leggen.
Moderators: Jerry Stam