Interessepeiling groupbuy LPG uitleeshardware
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Ik weet dat er nog een bougie en kabel groupbuy loopt, daar ben ik nog mee bezig, maar de communicatie loopt op zijn zachtst gezegd, nogal stroef.)
Anyway, ik heb van de week <a href="/node/33105" target="_blank">deze binnen gekregen.</a>Je kunt er je gasinstallatie mee uitlezen, wijzigingen in de Vialle LPi variant heb ik nog niet kunnen maken.Ik denk daarom, dat de functie van uitlezen, de in eerste instantie de aanleiding moet zijn voor aanschaf.
Ik heb de verkoper een offerte gevraagd en dit was zijn antwoord:
Per stuk kosten de uitleeskastjes 55 euro.De connectors hieronder in de tabel kosten allen 5 euro per stuk, behalve de Prins VSI en Vialle LPI variant, die zijn 9 euro.Samen kost een werkend diagnose systeem, inclusief software dus 60 of 64 euro
Bij aankoop van 10 stuks, komen ze respectievelijk (verzendkosten naar mij inbegrepen) op 56 of 58,40 euro.Bij aankoop van 20 stuks, komt ie op resp. 50 of 52,20 euro.
Voor dit bedrag worden ze bij mij op de mat geleverd, maar voor 7,50 meer via TNT verzonden. Ergo:Krijgen we 10 geinteresseerden, ligt ie op je deurmat voor 63,50 of 65,90 euro.Krijgen we 20 geinteresseerden, ligt ie op je deurmat voor 57,50 of 59,90 euro.
Indien interesse, heb je ook nog een keuse tussen USB en RS232 (oftewel, een platte USB stekkert voor in de laptop, of een seriele, 9 pins. Ik heb zelf enkel ervaring met de USB variant en die zou ik ook aanraden.
Indien interesse, graag het volgende opgeven
- Aantal- USB/RS232 variant - welke uitleeskabel (zie tabel, rechter kolom)- afhaal/verzending
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, niet door mij, wel door de verkoper.henk 940LPT schreef : Is er ook (al) getest met een VSI installatie ?
Dat geldt voor een Vialle LPi omdat de verkoper niet aan de juiste contrastekker kan komen, maar de rest van de contrastekkers zijn gewoon leverbaar.henk 940LPT schreef : Je meldde in het vorige draadje dat je de contrastekker als aan de plug zat maar dat de pennen er nog in moesten.
Voor LPi en VSi kosten ze9 euro en voor de rest van de installaties 5 euro.In de berekening hierboven, ziet ie in de prijs inbegrepen.henk 940LPT schreef : Lever je die erbij of zitten die al bij de set ?
Neuh. maar het kan wel, heb ik gemerkt. Liever niet nee, klopt.henk 940LPT schreef : Als de pennen aan de contrastekker zitten wil je niet rondrijden met de kabel er nog aan.
Niet nodig, de pennen kun je er gewoon uithalen, originele dopje weer terug (bij Vialle dan) en het zit weer dicht.Bij een VSI zit er gewoon een contrastekker aan de uitleeskabel. De afdichting die er nu op zit haal je er af, de uitlees stekker erin uitlezen, stekker eruit, dopje erop, klaar.henk 940LPT schreef : Is de stekker een beetje fatsoenlijk af te dichten ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb interesse voor een Diagnose tool Vialle LPi,
Groet Mart, lidnr.:950
Volvo 940 Estate, 1998, Lpg-G3, M90,B230FK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn keuze:
- 1 stuk
- USB
- Vialle
- verzenden
Groeten uit Zuid-Limburg,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zet mij er ook maar bij!
groet chris
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn auto gegevens zijn Vialle LPI met een dus kabel LPI met verzending.
Ik neem aan vooraf geld overmaken
groeten
Anno
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat alles?
Eenmaal..................(zaterdag afsluiten?)