760 GLE
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had trouwens nog niet eerder zo'n volledig groen interieur gezien, zelfs de rubber matten groen! Wel al eens geheel rood, geheel beige (ook bovenste deel van het dashboard) en uiteraard blauw en zwart. Bruin is nooit geleverd op de 700/900 dacht ik, wel in de vroege 240 serie dacht ik.
Wie dus foto's heeft van zijn interieur in een niet alledaagse kleurcombi (of bijv. hout, gekke knopjes, mooie radios) mag ze altijd even PBén
groeten Alex
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Ik zal van de zomer eens een mooie serie foto's van de 760 maken en ook van het interieur. Die mail ik je t.z.t. dan wel.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ik ben net in de schuur geweest en ik moet bekennen dat je niet gek bent. Er zit een smal sierlijk chromen stripje. Ik ken mijn eigen rijkdom niet.
Meteen naar het oliedruklampje gekeken: dat knippert niet 3 keer, dus daar zit wel een verschil.
Zoals Hedwig onze Drs. 780 is, ben jij voor mij vanaf heden de Drs. 760 van de vereniging. Je rijdt ook al zo lang met Slurpje, daar kan niemand je meer iets wijs maken. Chapeau!
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Slurpje is van 5 Aug. 1982 en komt ook uit Duitsland ook hij had geen elktr. ramen en ook geen airco.Schuifdak kende ze toen ook nog niet in Duitsland.Hij heeft trouw dienst gedaan als "dierenartsauto"
Wel heeft hij "oppompbare "schokbrekers zijn dashboard was helemaal beige maar had zoveel scheuren dit deze vervangen moest worden Ik heb hem nog wel bewaard voor als,.....En de chrome srtip zat er ook niet in ik dacht dat ze deze pas in 1983 zijn gaan gebruiken.
Het oliedruklampje knippert alleen als je een hele vroege 82er hebt ( tot chassisnummer:001483)volgens mijn boekje....jij hebt 001440....raar....
Zo,genoeg wijsheid voor vandaag.Tot ziens !
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Er is ergens iets mis want Jan schreef ergens:hdalhuisen schreef : Het oliedruklampje knippert alleen als je een hele vroege 82er hebt ( tot chassisnummer:001483)
Wat het chassisnummer betreft: ik denk dat ik het win qua leeftijd, de mijne eindigt op 001440.
Dus? Ik vrees dat Jan een ander cijfer voor de 1 heeft i.p.v. de 0 die er nu staat, een 3?
Maar met het volgende dat Jan ook schreef ben ik het meer dan 100% eens:
Ben jij voor mij vanaf heden de Drs. 760 van de vereniging. Je rijdt ook al zo lang met Slurpje, daar kan niemand je meer iets wijs maken. Chapeau!
Hartelijke groeten,Hedwig
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Pennenbakje staat netjes, nietwaar Hedwig? Mooie plaats voor de V700 pen. Nu nog een officieel verzoek voor een groene indienen bij het bestuur.
Groeten, Jan.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-

- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Staat inderdaad erg mooi!Ik vind het toch wel wat hebben zo'n groen interieur, prachtig.Blij dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren aan het verfijnen van je 760. Het zijn die kleine dingen , zoals het muntbakje van Lieme Huib, die een interieur afwerken.Succes met de groene pen.jsnijder schreef : Pennenbakje staat netjes, nietwaar Hedwig? Mooie plaats voor de V700 pen. Nu nog een officieel verzoek voor een groene indienen bij het bestuur.
Groeten,Hedwig