Wie weet er een goed doel voor mijn 740?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 12:38 #1269549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lintje
Edo, je verdient nu al een lintje. Die WoW rit lijkt me geweldig.
Tinus (ook op dit forum) doet autotechniek ergens in west-brabant. Misschien dat zijn opleiding er oren naar heeft. Ik zal hem een PB'tje sturen.
BTW: welke politicus was dat?
Vrgr
Victor

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 19:22 #1269586 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laat we het niet meer over politiek hebben hier
Beste Victor,
Wat mij betreft hoef ik er niet zelf mee te rijden hoor. Als die leerlingen dat leuk vinden, kan het ook. Lijkt me sowieso leuker.
Ik krijg er zo wel zin in! Weet iemand nog een tehuis dat een auto nodig heeft ergens in de buurt van de finish van Amsterdam Dakar? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2010 11:21 #1269660 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor de duidelijkheid
Misschien is het niet helemaal duidelijk, maar als men mij een vrijwaring zou geven en de verzekering dat de auto bijdraagt aan een goed doel, dan is het mij ook goed.
Toch zou ik er wel graag aan willen bijdragen dat de volgende eigenaar een zo goed mogelijke auto krijgt. We hebben ook nog wat ruilwaar. Ik heb de auto al bijna anderhalf jaar niet gezien, dus er zal vast hier en daar wat meer roest aan zitten. Maar er zit bijvoorbeeld ook een hondenrek in, misschien kunnen we het rek ruilen tegen iets wat we nodig hebben om de auto zo solide mogelijk over te dragen. Ook heb ik nog elektrische spiegels en motoren voor de raambediening. Onderdelen die alleen maar kapot kunnen gaan, en die we beter niet in de auto zetten. Maar wie weet kunnen ze als ruilmiddel dienen.
Als het allemaal niets wordt, stel ik de auto een dag ter beschikking voor de leden. Wie weet vinden ze nog onbeschadigde onderdelen. Kan het me niet voorstellen. Het is ook geen luxe uitvoering, maar daarom juist zo geschikt voor het doel.
@ Jeroen: Als we er werk van gaan maken, kan ik dan op jou rekenen voor een paar mooie filmpjes (crossmediale benadering)? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2010 22:34 #1270148 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klinkt als een mooie
Klinkt als een mooie toekomst voor je 740 .
Maarre, welke politicus betrefte het nou  ??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2010 06:59 #1270161 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zouden er hier mensen zijn die graag de WoW rijden?
Indien er hier mensen zijn die graag naar Rome (of Dakar) zouden gaan, dan wil ik dat weten. In eerste instantie bied ik de rit aan bij de eventuele school, maar ik wil even alle richtingen openhouden. Misschien dat ik er hier iemand (of meerdere mensen) een plezier mee kan doen...

@kevinspul: Laten we er maar niet meer over beginnen. 

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 02:24 #1270490 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Uitdaging

Volvo Project schreef : Indien er hier mensen zijn die graag naar Rome (of Dakar) zouden gaan, dan wil ik dat weten. In eerste instantie bied ik de rit aan bij de eventuele school, maar ik wil even alle richtingen openhouden. Misschien dat ik er hier iemand (of meerdere mensen) een plezier mee kan doen...

@kevinspul: Laten we er maar niet meer over beginnen. 

<div class="content">Hallo Edo,
Heb het er met een paar kennissen over gehad, die het erg leuk lijkt te doen.Helaas kan ik er geen 940 ABS pootjes voor je onder zetten...
Maar het is alleen dan voor de rit naar Rome.
Ik kan je op dit moment nog geen garantie geven dat het ook egt gebeuren gaat..
Groeten,Gerben</div>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC