Wie weet er een goed doel voor mijn 740?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2010 20:44 #1079793 door V700 register
Wie weet er een goed doel voor mijn 740? is gemaakt door V700 register
Beste allemaal,

Sinds ik hier een keer een opmerking maakte over een politicus en dat niet mocht, voelde ik me niet meer thuis bij de 700 Vereniging. De 740 is aan de kant gegaan toen we een Amazon kochten en heeft sindsdien niet meer gereden.
Ik wil de 740 laten opknijpen of weggeven aan een goed doel.
Problemen:

1. het is een diesel. Ik kan hem dus niet aan een arme sloeber geven, want in mijn tijd kostte de Blauwe Engel al 93 euro wegenbelasting per maand
  2. het is niet bepaald een milieudiesel
<div>Op <a href="#mce_temp_url#">mijn Twitter</a> meldde zich vandaag <a href="#mce_temp_url#">@wondersofwaste</a> aan. Ik heb naar <a href="#mce_temp_url#">de website van Wonders of Waste 2010</a> gekeken. Wonders of Waste is een race van Rotterdam naar Rome op slaolie. De eerste tank krijg je gratis van Bram Ladage in Rotterdam, de rest van de rit moet je bij elkaar bedelen bij frituurkramen en restaurants. Echt heel leuk. Door je te laten sponsoren, draag je bij aan een goed doel.</div><div> </div><div>Toch vraag ik me af, of de 740 een nog beter doel kan dienen. Iemand suggesties?</div>&#160;

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2010 20:50 #1269380 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan altijd hierheen
Je 740 mag zich altijd bij mij melden als hij weg moet  , kan hij bij een ander broertje staan in Berkel Rodenrijs
Die andere Estate staat vanaf zondag alleen op het erf , andere 2 estate's gaan dan weg  en hij vindt het niet leuk dat hij alleen moet staan.
Dus bij deze al een goed doel voor je te doneren 740 Estate
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2010 21:02 #1269387 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Amsterdam -Dakar misschien
&#160;
Nog wel effe wachten is pas in November 2010 geloof ik ...
&#160;
<a href=" www.amsterdamdakar.com/ "> www.amsterdamdakar.com/
&#160;
gRoet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 00:00 #1269425 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke politicus ??
Welke politicus ??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 10:05 #1269455 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic link dood?
Die link doet het niet..

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 10:10 #1269457 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic recycling
Misschien is recycling een optie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 11:28 #1269467 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wonders of waste 2010
Ja hallo, slaapkoppen. Meldt zich hier iemand met een prachtige diesel voor de WoW 2010 rit naar Rome. Ik zou zo zeggen: kom maar op met die wagen, maar wie doet er mee?
Ik heb twee jaar lang een VW transporter turbodiesel (T3 was dat geloof ik) op 50% slaolie gereden, totdat de slaolie in de supermarkt duurder werd dan diesel bij de pomp. Lekker geurtje ook. De WoW-rit lijkt me een prachtig avontuur.
Dus Edo, maak die laatste weergaloze rit met je Volvo op afgewerkte frietolie naar Rome. Ik wil wel mee.
Victor

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 19:30 #1269499 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Jammer om te horen dat jij
Jammer om te horen dat jij door een stelletje slappe zakken op dit forum een fijne auto als 700 serie aan de kant heb gezet. 
Maar in een Amazone rijden is zeker ook geen straf en de techniek en onderhoudskosten is peanuts dat merk ik nu al met mijn 144 met B20
Je kan ook overwegen gewoon schijt aan die mensen hier te hebben en lekker met de mensen die wel leuk zijn je hobby delen en gewoon door te dieselen :D 
Wat je ook doet veel succes ermee en geniet van de leuke dingen die verenigingen te bieden hebben of het nou de V700 of de V44 is (daar valt de amazone onder meen ik?) 

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 21:08 #1269502 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Uitdagend

jeex schreef : Ja hallo, slaapkoppen. Meldt zich hier iemand met een prachtige diesel voor de WoW 2010 rit naar Rome. Ik zou zo zeggen: kom maar op met die wagen, maar wie doet er mee?
Ik heb twee jaar lang een VW transporter turbodiesel (T3 was dat geloof ik) op 50% slaolie gereden, totdat de slaolie in de supermarkt duurder werd dan diesel bij de pomp. Lekker geurtje ook. De WoW-rit lijkt me een prachtig avontuur.
Dus Edo, maak die laatste weergaloze rit met je Volvo op afgewerkte frietolie naar Rome. Ik wil wel mee.
Victor

<div class="content">Een hele uitdaging.
Ik  heb zeker zin om mee te dieselen.
Lijkt me een hele beleving.
Groeten,Gerben</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 21:31 #1269508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die WoW is erg leuk
Wat ik zat te denken:
Ik heb voor de 740 nog veerpoten van een 940 turbo en de stabilisatorstangen (en de abs) van een 940 liggen. Vroeger organiseerde ik weleens projectjes voor een MTS autotechniek in Rotterdam. Maar die zijn niet zo enthousiast meer. Zomaar een fantasietje:
&#160;
  1. Ik vind een groep scholieren die de nieuwe veerpoten e.d. willen monteren.
  2. APK erop
  3. WoW als testrit
  4. Ik zoek een weeshuis oid in Afrika, of waar ze ook in november naartoe rijden
  5. Amsterdam Dakar in november, maar dan wel een goede auto wegbrengen naar een eigenaar die ik van te voren heb uitgezocht
&#160;
Twee keer een goed doel. 740 een nieuwe goede bestemming. Die onderdelen kan ik vast wel regelen. Ik heb in mijn werk veel met de media te maken. (Overigens een compliment aan de WoW-mensen voor de crossmediale aanpak)
Het hangt of staat bij het vinden van een school. Zelf heb ik geen tijd om te sleutelen. Twee linkerhanden ook trouwens. Het kost wel veel meer dan die 50 euro die ik de sloper moet geven voor een vrijwaring, maar het idee is wel een stuk aardiger. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC