Planning taxatiedag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vrienden,
Ik heb de planning als volgt gemaakt, zoveel mogelijk rekening houdend met jullie wensen.
Budo9:00Eric Bakker9:30Marco10:00Vliegende Hollander11:00Dimitri van Dongen11:30Leidschekade12:00Jjager13:00gj13:30Jan de Geus14:00jsnijder14:30mderijke15:00
Willen diegenen die mij nog geen mail met soort en kenteken auto hebben gestuurd dit alsnog doen?
Alvast bedankt!
Groet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ze het enthousiasme zien weet je nooit wat er gebeurd..........
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar en wanneer is het?solexpaul schreef : Overigens is iedereen welkom voor een praatje / koffie / meeting etc. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Groet,
Paul
[edit JW] Staat in agenda: 18 april, Verkerk Utrecht [end edit]
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verkerk Utrecht B.V. Hudsondreef 543565 AV Utrecht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot morgen aan de deelnemers en de koffieleuters -

Groet,
Paul

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Maar hij staat nu spic en span in de schuur, klaar om door onze autodoctorandus gewikt en gewogen te worden.
Tot morgen!
Groeten, Jan.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
We hadden besloten een sliertje te vormen, meer vermicelli eigenlijk, want we waren met twee auto's vanuit Alkmaar naar Utrecht gegaan. Leuk was dat we van auto geruild hadden, dus ik mocht de heenweg rijden in de mooie 960 Type II van Bart. Een heerlijke auto, en een unieke ervaring om 11 jaar nadat de laatste V90 van de band rolde nog in zo'n auto te kunnen rijden met een (bijna) nieuwe motor! Jemig, wat loopt dat stil, trillingsvrij en soepel, ongekend. Dan realiseer je je weer dat het destijds hele luxe automobielen waren.
De Sneeuwkoningin mocht eerst, om negen uur, en stipt half tien was het de beurt van Bor. Harry werd bijgestaan door Paul bij het taxeren. Dat bestond o.m. uit foto's maken, goed kijken, op de brug de onderzijde inspecteren, en een proefrit maken.
Uiteindelijk was het oordeel voor Bor € 6.500 euro, een taxatiewaarde waar ik goed mee kan leven. Tenslotte staan er al weer 386.000 kilometertjes op. Bart's kwam natuurlijk veel hoger uit, mede door haar nieuwe motor en LPG G3.
Paul, bedankt voor het organiseren. De firma Verkerk bedankt voor de gastvrijheid, koffie en cake. En Harry natuurlijk voor de plezierige en deskundige taxatie.