signatuur en documentatie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 09:59 #1231924 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niets te zien daar
Beste willem,
het is mij bekend dat je daar je handtekening kan plaatsen en veranderen, echter zie ik daar niets staan en kan ik met geen mogelijkheid eea aanpassen.
en dat terwijl ik wel een signatuur heb en deze graag zou willen aanpassen.
Vriendelijke groet Nick 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 10:06 #1231925 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergeten

Willem V. schreef :

nickgrootendorst schreef : Ook ik heb ernstige problemen met het aanpassen van mijn signatuur, ik heb er een maar kan deze met geen mogelijkheid aanpassen, sterker nog ik zie hem niet eens!!

Nick,
Aan de linkerzijde staat een menu, met daarin "Mijn profiel en instellingen" . Kies vervolgens het "tabblad" BEWERKEN (direct onder jouw naam) en dan staat de "handtekening" onder aan de pagina

Volgens mij is Willem nog één stap vergeten. Na "bewerken" op "account settings" bovenin klikken, op de pagina die je dan krijgt staat de signature helemaal onderaan de pagina.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 10:28 #1231928 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic handtekening
Hallo Henk,
Bij handtekening heb ik niets staan, kan er ook niets aanpassen of invoegen terwijl ik wel een handtekening heb.
Wellicht omdat ik met een apple werk?
Maar goed eerst kon ik wel eea aanpassen (zie signatuur) maar nu dus helemaal niets.

raar maar waar  Groet Nick 

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 10:47 #1231929 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Nog een keer

nickgrootendorst schreef : Bij handtekening heb ik niets staan, kan er ook niets aanpassen of invoegen terwijl ik wel een handtekening heb.

Hoi Nick,
Ik heb even gekeken, maar alles ziet er normaal uit in je profiel, inclusief je signatuur.
Probeer het eens als volgt:
Klik op je eigen naam (bij een bericht), en kies daarna het tabje 'bewerken'.
Dit is de pagina waarop je bijvoorbeeld ook het thema kiest. Zie je dat wel? Daaronder is het vak 'signatuur'. Zie je dat vak wel, en zo ja, is het dan leeg bij jou?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 11:21 #1231930 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Signatuur
Hallo Eric,
Ik heb zojuist gekeken bij mijn signatuur, vak is leeg en ik kan geen enkele bewerking doen.
Kan dus totaal geen text invoegen!
ik heb dus wel een signatuur, deze is wel zichtbaar in mijn replies op het forum maar dus niet in profiel en instellingen.
raar probleem.

Groet Nick 

• Hein Wolda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 13:21 #1231937 door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Safari?
Nick,
Mijn zus gebruikte een Apple met Safari en kon op een bepaalde site ook sommige dingen niet.  Ik heb toen voorgesteld om Firefox ook op de machine te zetten en voila: wat ze wilde doen werkte met Firefox opeens wel.
Moraal van het verhaal: soms kunnen browsers problemen veroorzaken die niet direct met de site zelf te maken hebben maar vooral door de browser zelf (of het omgaan van die browser met webstandaarden) veroorzaakt wordt. Er is overigens ook een kansje dat een site niet helemaal conform de standaarden opereert en dat de ene browser dat aankan maar een andere browser daarvan in de war raakt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 13:35 #1231939 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad
Hallo Hein, ik gebruik inderdaad safari, zou dat het probleem zijn?
Zal binnenkort mijn windhoos machine is onder het stof vandaan halen en kijken of ik het daar dan wel kan veranderen.
Nu wil ik wel mededelen dat ik al enige jaren safari gebruik en dat ik destijds mijn signatuur ook in safari heb geplaatst.
ik hou jullie op de hoogte.

Probleem opgelost!!! heb firefox geïnstalleerd, pagina geopend en kon eea weer aanpassen.

Groeten uit een zonnig Amsterdam, Nick 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 13:37 #1231940 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic twee voor de prijs van één....

jsnijder schreef : heel even dan.

Nog even wachten op mijn overdekte brommer.
Groeten, Jan

Haha Jan, eigenlijk wilde ik Willem V een gemeen plaagstootje geven omdat hij z'n Volvo verkoopt omdat ie in zo'n electrische auto gaat rijden (electrisch net als een scootmobiel vandaar). Later had ik daar spijt van, want dat gegeven is op zich is al zuur genoeg. Sorry Willem, kon wel effe hè, toch?
Maar nu jij je ook aangesproken voelt door mijn plaagstootje, plaag ik er eigenlijk twee voor de prijs van één, kijk en da's toch een mooie meevaller in deze tijden van crisis, zo'n onverwacht voordeeltje........
Tot genoegen....

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 14:36 #1231942 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Er is wel meer voor nodig

achnaton schreef :

jsnijder schreef : heel even dan.

Nog even wachten op mijn overdekte brommer.
Groeten, Jan

Haha Jan, eigenlijk wilde ik Willem V een gemeen plaagstootje geven omdat hij z'n Volvo verkoopt omdat ie in zo'n electrische auto gaat rijden (electrisch net als een scootmobiel vandaar). Later had ik daar spijt van, want dat gegeven is op zich is al zuur genoeg. Sorry Willem, kon wel effe hè, toch?
Maar nu jij je ook aangesproken voelt door mijn plaagstootje, plaag ik er eigenlijk twee voor de prijs van één, kijk en da's toch een mooie meevaller in deze tijden van crisis, zo'n onverwacht voordeeltje........
Tot genoegen....

Hallo  Valentijn,
Ik heb je ondertussen een paar een keer mogen ontmoeten en weet de gedane opmerking op waarde in te schatten. Daarnaast is het niet zo dat ik mijn Volvo verkoop omdat ik in een electrische auto ga rijden, maar erbij is gewoon geen optie, maar dat was wel duidelijk.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2009 19:24 #1231958 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Zelfspot
Hallo Valentijn,
af en toe even om jezelf kunnen lachen is een hele heilzame eigenschap. Ook ik ken je goed genoeg om je opmerking op waarde te kunnen schatten. En inderdaad sloeg je hiermee twee vliegen in één klap.
Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC