signatuur en documentatie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 18:12 #1073168 door V700 register
signatuur en documentatie is gemaakt door V700 register
Beste Moderatoren en of Webmaster,
Uw aandacht voor het volgende;
Graag wilde ik mijn nieuwe aanwinst een 960 sedan "Blaue Engel" (von Kopf bis Fuß auf Liebe eingestellt)aan mijn signatuur toevoegen maar telkens als ik dat probeer komt het er, of geheel verkreukeld, of helemaal niet te staan.
Nu kunt u natuurlijk vinden; Het staat allemaal wat opschepperig, zo'n lange lijst van auto's, je hebt thans ruimte genoeg. Dan rest mij niets dan deemoedig het hoofd te buigen, hoewel ik mijzelf toch geenszinds een snoever vind.
Eveneens was ik geïnteresseerd in enige documentatie over de 960 daar deze niet bij de auto aanwezig was. Helaas trof ik in het documenatie hoekje meermaals slechts een wit vierkantje met een rood kruisje aan, ter duiding dat het gevraagde document niet meer aan de link verbonden was. Wellicht staat het thans op een andere plek in de digitale bibliotheek en is de link niet aangepast, of wellicht vergen mijn computerinstellingen aanpassing.
Graag uw gewaardeerde advies terzake.
Bij voorbaat dank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 18:26 #1231863 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Probleem
Beste Valentijn,
Natuurlijk allereerst mijn gelukwensen met de uitbreiding van je vloot! Je wordt een echte Captain of the Volvo Fleet! Die pet past jou wel.
Wij hebben op dit moment een tweetal problemen geconstateerd. Ten eerste is het niet mogelijk om een heel groot profiel aan te maken. Zie ook mijn profiel, dat gedeeltelijk is afgekapt. Het heeft onze aandacht.
Ten tweede is er iets mis met de bijlagen. Ook dat heeft onze volle aandacht.
Helaas is Tamas, onze webmaster op dit moment niet in het land. Hij is nodig bij het oplossen van deze problemen, en wij hopen snel met een oplossing te komen. Waar het mee te maken heeft is nog onbekend. Wellicht iets met de server. Opvallend is namelijk dat de site sinds de aanpassingen bij de provider veel sneller is geworden. Lekker snel, maar met wat problemen. Tamas onderhoudt die contacten. We moeten dus 'even geduld aub" in beeld brengen!
Geniet van je auto's! Hoe doe je dat? Gooi je een muntje op elke dag, om te tossen wie er mee mag??
En tenslotte, niks snoevends of zo hoor! Wij zijn alleen maar heel trots op mensen die zoals jij veel mooie bakken verzamelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 19:39 #1231871 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic signatuur
Ook ik heb ernstige problemen met het aanpassen van mijn signatuur, ik heb er een maar kan deze met geen mogelijkheid aanpassen, sterker nog ik zie hem niet eens!!

Groet Nick 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 19:49 #1231874 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Kleine handreiking

nickgrootendorst schreef : Ook ik heb ernstige problemen met het aanpassen van mijn signatuur, ik heb er een maar kan deze met geen mogelijkheid aanpassen, sterker nog ik zie hem niet eens!!

Groet Nick 

Nick,
Aan de linkerzijde staat een menu, met daarin "Mijn profiel en instellingen" . Kies vervolgens het "tabblad" BEWERKEN (direct onder jouw naam) en dan staat de "handtekening" onder aan de pagina

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 20:02 #1231875 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hartelijk dank
Ha beste René,
Hartelijk dank voor de sympathieke felicitaties.
Wat een gedoe de problemen met de site, hoewel; als men slechts 2 problemen heeft in het leven valt het ook wel weer mee nietwaar?
Wel wil ik voorstellen om op de volgende ALV in stemming te brengen of het de webmaster toegestaan is het vaderland te verlaten. Dit is geen doen zo. Dat de signatuur van een eenvoudig lid zoals ik in de soep draait, soit, dat is tot daar aan toe, maar op het moment dat zelfs signaturen van prominente regiocoördinatoren en moderatoren afgekapt worden is het einde zoek. Zegt u nou zelf.......
Tja,... sneller geworden maar met problemen..mmmm, zelf wordt ik niet geremd door enige kennis van zaken, wel schat ik in dat als ik met mijn nieuwe 960 een aantal niet vitale onderdelen niet hoef te vervoeren ik ook een stuk sneller zou zijn....
Neen, geen muntje, "der Blaue Engel" is het werkpaard dat mij elke werkdag van en naar mijn plaats van werk vervoerd, mijn vrouw blijft dan thuis om op de andere te passen zodat ze zich niet zo eenzaam voelen. Zo nu en dan laat ze ze ook uit. Sjiek hè zo'n mooie als werkpaard?
Een webmaster die naar het buitenland gaat, toe maar! Tsssjonge, jonge, jonge........

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 20:11 #1231876 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Voorstel
Hallo Valentijn,
Wellicht als tussenoplossing de eerste doorgestreepte auto uit de signatuur verwijderen en dan onderaan de 960 toevoegen ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 20:16 #1231878 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic max 255
het veld in de database die de signature opslaat is 255 char groot. Daar moeten ook alle HTML tags in passen en vormt daarmee de beperking.
Heb Tamas een betere module voorgesteld.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 20:25 #1231879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben er weer hoor...
Hoi allemaal,
Ik ben weer in het land hoor. Het is alleen even een inhaalrace om alle mail, priveberichten, etc. af te handelen. Vandaar dat ik ietsje stiller ben dan normaal.
Ja, de huidige signature module is inderdaad ietwat beperkt. Er lopen meerdere draadjes over op de drupal-site.
Ik zal de module die is aangereikt door Johan met de rest van het webteam bespreken en plannen maken om deze spoedig in te gaan zetten.
@Valentijn: er kan niet genoeg opgeschept worden over de bolides die we rijden. Ik noem dat showen. Dat doen we bij clubevenementen ook en zo moet het ook op de website zijn toch?
Het kwijt zijn van de documentatie heb ik nog in onderzoek. Dank voor het melden.
Groet,
Támas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 20:27 #1231880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Compromis

Willem V. schreef : Hallo Valentijn,
Wellicht als tussenoplossing de eerste doorgestreepte auto uit de signatuur verwijderen en dan onderaan de 960 toevoegen ?

Bedankt voor de suggestie, maar nee, dat zou net zo'n soort compromis zijn als je Volvo verkopen en dan in zo'n Primus of hoe heet zo'n scootmobiel ook alweer gaan rijden......  Moet er niet aan denken.......

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2009 23:03 #1231912 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic EH,...............
heel even dan.   Nog even wachten op mijn overdekte brommer.
Groeten, Jan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC