Inventarisatie Ferrita uitlaatmonteerdag. Gesloten. wordt 21 maart!
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Ik neem de goede delen graag van je over, ik stuur je een pb.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Ik wil ook graag de 14e mijn uitlaat gaan monteren. Dus zijn we in elk geval met twee klussers.
Ik moet nog wel even kijken hoe ik de uitlaat ga halen. Als ze vandaag (vrijdag 06/03) binnen zijn gekomen ga ik misschien proberen om ze te gaan halen. Eventueel kan ik dan ook nog voor andere personen de uitlaat meenemen (Miquel, Struis, ...)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik zet je neer voor de 14e! Fijn, ben ik in ieder geval niet alleen.
En als jij kans ziet om mijn pijpjes ook mee te nemen.... héél graag, anders moet ik er volgende week een keer extra voor naar Braboland rijden.... en da's toch best wel even pittig, 174 KM enkele reis!

GG,

- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Ik kan dan natuurlijk de uitlaat voor jou en andere "westerlingen" en/of H&M-loods-klussers meenemen.
Ik hoor het wel maar eenieder moet denken aan de maximale laadcapaciteit van een Estate. En nee, ik ga niet met een fluitende lading pijpen op mijn dak van Moergestel naar Oegstgeest rijden .
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

mocht het volgende week nog passen in je Estate, dan zou ik het bijzonder op prijs stellen wanneer je mijn (B234F 16V) uitlaatonderdelen zou willen meenemen.
En euh, een uitlaat hoort te brommen niet te fluiten, en al helemaal niet op je dak! Dus ik begrijp je standpunt helemaal!!

GG,

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien dat er ook mensen zijn (niet de sleutelaars zelf) die foto's kunnen maken en een verslag schrijven voor forum of Factor.
groetjes
Mathy (die ook al twee maanden een verslagje "in de vingers" heeft zitten, dat er maar niet uit wil)
- André Struis
- Nieuw lid
-
Jan wil m'n uitlaat meenemen.....
Ik lees dit bericht nu pas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan dan ook mooiin de factor.
Groet chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als de uitlaten vrijdag binnenkomen bij ET, dan zou de 14de gewoon door kunnen gaan wat mij betreft. De 21ste en de 28ste kan ik niet. En de zondag is geen optie, want dan ben ik al moe voor de week weer begint. De 18de april kan ik overigens ook niet.960 estate 1996 schreef : De 14e gaat niet door als ik het goed begrepen (gelezen) heb toch ?
groetjes
Mathy