Inventarisatie Ferrita uitlaatmonteerdag. Gesloten. wordt 21 maart!

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 09:51 #1073029 door Miquel Engelen (GAST)
(update 19-03) De pijpen zijn binnen!! Yeah! as. zaterdag 21 maart gaan in ieder geval Hein en ik in de H&M loods de uitlaten monteren. Heb je de onqweerstaanbare drang daar bij te willen zijn, stuur dan hét eigen risicoformulier van de lodds naar Hans, en vanaf 12 uur ben je dan welkom. Laat wel even weten dat je komt!

update 8-03 21:16) Er even vanuitgaande dat de uitlaten deze week binnen zijn ga ik samen met Hein, Mathy en Frits as. zaterdag de 14e onze pijpjes monteren. Vanaf 12 uur kunnen eventuele belangstellenden daar ook terecht, maar laat dat wel even van te voren weten.
(update 8-03) Vanavond om 8 uur ga ik de knoop spreekwoordelijk doorhakken. Dan ga ik met de heren van de loods afspreken dat ik (als de uitlaten binnen zijn natuurljk) regelen dat ik de 14e in de loods kan om mijn pijpjes te monteren. Als een ander (naast Hein) dit op deze datum ook zou willen dan kan je tot vanavond 8 uur dat kenbaar maken, anders sluit ik dit draadje en ga ik er vanuit dat ieder een eigen mogenlijkheid heeft of regeld om zijn uitlaat te monteren.
Ik had het leuk gevonden dit gezamelijk te doen.......
(Update 6-3) Beste uitlaters, zo groot als het animo tijdens de groupbuy was, zo klein is het nu. Ik heb 2 weekenden beschikbaar gemaakt om de uitlaten gezamelijk te monteren in de H&M loods maar helaas kan niemand een plekje in zijn agenda vrij maken....
Aangezien ik de heren van de loods ook niet al te lang wil laten wachten op een definitieve datum wil ik bij deze voorstellen dat we uiterlijk a.s zondagavond kenbaar maken of en wanneer een ieder gebruik zou willen maken van de loods. Is er dan geen of te weinig animo (laten we zeggen minimaal 4 man) dan blaas ik het af en ga ik alleen wat voor mezelf regelen, en dat zal op 14 maart zijn.
Ik hoop op jullie begrip hiervoor.
Doordat ik in het andere draadje het schema niet meer kon bewerken heb ik een nieuwe topic gestart......
Dus graag jullie wensen in dit draadje kenbaar maken. Graag alleen de dag aangeven die je graag zou willen komen, en niet het hele tabel overnemen.... ik werk het tabel regelmatig bij!
Beste mede uitlaatfreaks,
Ik heb Hans van de H&M loods gesproken en in principe kan het aankomend weekend (7 & 8 Maart) of het weekend daarna (14 & 15 Maart).
Wel wil hij graag weten hoeveel mensen er welke dag willen komen, dit ivm het doorgeven aan de beveiliging.
Daarnaast moet een ieder die in de loods wil gaan sleutelen een 'eigen risico verklaring' ondertekenen. Deze hangen aan dit draadje en kunnen na invullen naar Hans (hans.liefrink@planet.nl) worden gemailt.
[Edit Baseman] Helaas kan ik ze even niet aan de forumposting hangen, en heb ik ze op mijn webserver gezet.Zodra het weer aan deze draad kan worden toegevoegd, zal ik dat doen.De formulieren zijn dus >> HIER << te vinden.[End edit]
Ik denk dat het eerst handig is om eens te kijken wie wanneer zou willen, en vervolgens een planning te maken.... dus brand maar los!
NAAM   21 maart   Miquelangelo1969   x   Hein Wolda   x                                                                                                                                           
Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 10:14 #1230950 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Miquelangelo1969

Miquelangelo1969 schreef : Dus graag jullie wensen in dit draadje kenbaar maken.

Voorkeur 14 maart.
[aangepast door moderator]Graag vermelden welke dag de voorkeur heeft, het citeren van een complete tabel is niet practisch en is geen verbetering tbv de leesbaarheid. Het draadje wordt tevens onnodig lang.[end edit]

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 13:55 #1230972 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic gebruikte goede turbo uitlaat
Wie gaat er een recente turbo uitlaat vervangen?
Stuur me een pb. De achterpot van mijn lpt moet voor 18 april vervangen zijn voor de apk.
Uitlaat moet op een of andere manier richting Amsterdam komen.

• Hein Wolda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 18:41 #1230994 door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Yep
Adrian,
Ik ga een Ferrita monteren en je kan mijn achterpot krijgen.  Dat is geen originele Volvo maar een Bosal maar het voordeel is weer dat die nog redelijk nieuw is.  Bij mijn APK in november bleek de achterpot ook lek te zijn.  Mijn wagen moest snel klaar zijn en ik had geen tijd om e.e.a. zelf te doen (jammer, jammer, jammer..). Het is een achterpot plus een nieuwe eind"slang"
Laat maar even weten of je hem wilt hebben, m.b.t vervoer komen we er wel uit

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 20:46 #1231014 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic H&M

Hein Wolda schreef : Adrian,
Ik ga een Ferrita monteren en je kan mijn achterpot krijgen.  Dat is geen originele Volvo maar een Bosal maar het voordeel is weer dat die nog redelijk nieuw is.  Bij mijn APK in november bleek de achterpot ook lek te zijn.  Mijn wagen moest snel klaar zijn en ik had geen tijd om e.e.a. zelf te doen (jammer, jammer, jammer..). Het is een achterpot plus een nieuwe eind"slang"
Laat maar even weten of je hem wilt hebben, m.b.t vervoer komen we er wel uit

Hoi Hein,

ga jij die nieuwe pot ook in de H&M loods monteren??

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 22:04 #1231036 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wijziging
Miquel,
ik had me ingeschreven voor de 14e, maar na overleg moet ik dit wijzigen in de 7e.
Wil jij dit aanpassen op de lijst.
Groet,

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 23:10 #1231044 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vol schema
Helaas kan ik de genoemde datum's niet.
(hooguit 8 maart, maar ik ben die man die s'zondags het vleesch snijd.......)
Ik heb echter wel van meet af aan mijn medewerking toegezegd.
Als ik dan ook kan helpen, dmv het ter beschiking stellen van gereedschap oid
Wil diegene die dit coördineerd, contact met me opnemen?
Ik woon om de hoek, kleine, moeite.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2009 00:17 #1231059 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Planning is veranderd.
Beste Miquel,
het blijkt dat de twee weekenden zoals hierboven genoemd, mij toch niet zo goed passen. Ik haak dus even af en zal mijn uitlaat op een later tijdstip gaan monteren.

Groeten, Jan.

• Hein Wolda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2009 07:56 #1231066 door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Dat ben ik zeker van plan!
Moet nog even kijken wanneer maar ik hoop zeker gebruik te gaan maken van de loods

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2009 08:41 #1231071 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic meer data?
Beste heren uitlaat monteerders,

als ik het allemaal zo lees lijkt het mij niet geheel onverstandig om er nog een optie weekend bij te voegen.
En dan is 21 en 22 maart de eerste keuze denk ik.
Dus, bij deze twee extra mogelijkheden toegevoegd!

GG,

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC