Gezien op MP, 965 van clublid geweest?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 15:14 #1227819 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus NIET
Vandaag de auto gezien. In verband met mijn te kort aan tijd en gebrekkige ervaring in grondig sleutelen heb ik afgezien van de aanschaf. Heel mooie auto, zeker voor die mensen die verstand hebben van en het ook kunnen sleutelen aan het motorblok.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 15:21 #1227824 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerepareerd

rluigies schreef : Vandaag de auto gezien. In verband met mijn te kort aan tijd en gebrekkige ervaring in grondig sleutelen heb ik afgezien van de aanschaf. Heel mooie auto, zeker voor die mensen die verstand hebben van en het ook kunnen sleutelen aan het motorblok.

De advertentie spreekt niet van een defect, dus als hij al gerepareerd is zou je gewoon kunnen rijden.
Wat ik wel wil adviseren is om er een goede techneut naar te laten kijken om zeker te weten dat de reparatie goed is uitgevoerd.
Ik ben niet in de markt voor deze wagen, groen is niet onze kleur voor een auto.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 17:29 #1227853 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Halve waarheid

mderijke schreef : De advertentie spreekt niet van een defect, dus als hij al gerepareerd is zou je gewoon kunnen rijden.

Maarten, ik wil niet uitwijden over de details, in verband met nette internet regels. Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat de reparatie niet volledig is uitgevoerd, en dat de consequenties daarvan ernstig kunnen zijn. Bovendien, de accu was leeg, dus hij startte niet....
Een gewaarschuwd mens telt voor.... en ik zou niet willen dat iemand binnen onze club de bekende k i d z koopt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC