Gezien op MP, 965 van clublid geweest?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 20:53 #1072385 door V700 register
Gezien op MP, 965 van clublid geweest? is gemaakt door V700 register
Tijdens het speuren kom je toch wat tegen <a href=" link.marktplaats.nl/224891060 " target="_blank">(KLIKKERDEKLIK). Prijs lijkt me niet verkeerd, is tevens van clublid geweest volgens omschrijving. Kennen we deze auto? Wellicht een interessante optie voor iemand? Vind de kleur erg mooi, de velgen (mercurius) iets minder.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 21:12 #1227263 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laten staan
Ik weet van wie deze is geweest.
Is weggegaan omdat de zuigers de kleppen hebben gekopt na een gebroken distributie.
Vandaar een heleboel nieuw spul op de motor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 21:19 #1227264 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hey...
een soort  "no-go" topic, gelijk als bij de 850 club. Erg handig voor (aspirant)kopers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 21:42 #1227267 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet zo snel
Als het deugdelijk gerepareerd is hoeft het natuurlijk geen no-go te zijn. Dat is meteen ook het nadeel van "no go" topics, het zijn momentopnames.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 22:45 #1227287 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Lijkt mij ook niet.
Waarom zo geheimzinnig? Lijkt mij niet nodig daar het lid in kwestie geen eigenaar meer is van de auto. Maar goed, wie ben ik.
En ik denk ook voor 99% zeker te weten van wie de auto is geweest en dan koop je als die motor deugdelijk is gerepareerd echt een hele goeie. Want voor de rest was er veel aan gerepareerd en opgeknapt, door de breuk van de distributie was er behoorlijke motorschade en het lid in kwestie wilde geen reviseerde motor in zijn auto. En dat was de reden van verkoop cq. inruil.
En als je een oudere auto koopt, moet je sowieso je ogen goed open houden. Of je nu bij een dealer koopt of een handelaar of een particulier.

Groeten, Jan.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 07:25 #1227315 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Beste allen, Da's mijn
Beste allen,
Da's mijn 'oude' 965! Na een vastgelopen spanrol is de distributie overleden. Voor de rest is de auto in uitstekende staat (in de categorie: nieuwe banden (10.000 km mee gereden!! Check ff of ze er nog op zitten), remmen, stuurhuis, kruiskoppeling van stuur, aircopomp (Delta Mill), accu, lekvrij schuifdak). Inderdaad altijd dealeronderhouden. Interieur is prima (leer is goed, nauwelijks vouwen op de portieren) en verder zat er volgens mij ook geen roest. Alle boekjes zitten erbij, inclusief het boekie van de nieuwe radio. Ook voorzien van originele matten, origineel roldinges en origineel hondenhek.
Hoe de motor is gerepareerd weet ik niet dus. Ik heb de 965 met overleden motor ingeruild op een andere Volvo (iets met voorwielaandrijving). Het is aan de nieuwe eigenaar om te bepalen hoe het nu met de motor is. Kortom, voor de rest inderdaad een goede auto maar je moet natuurlijk wel je ogen openhouden. Hopelijk komt de auto goed terecht en het zou mooi zijn als 'ie in de vereniging bleef. Ik houd me aanbevolen voor ritje!
Groeten,
Lex

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 10:11 #1227336 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic airco?????
<strike>Wat ik heel raar vind, is dat het airco aan/uit-knopje ontbreekt terwijl er gesproken wordt over onderhoud aan de airco.</strike>
Excuus: het airco-knopje zit er wel op maar aan de linkerkant. Ik zie nu dat het geen automatische airco is maar een handmatige (wat ik geen drama vind als er wel een open-dak in zit, zoals in deze)

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 18:58 #1227416 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Nu weet ik het 100%
Nu ben ik er zeker van dat het jouw auto was, Lex. Die 1% twijfel maakte dat ik me nog even op de vlakte hield. Ik hoop ook dat de 960 voor de vereniging behouden blijft. Lees er nog maar eens een Factor van een paar jaar geleden op na in een vergelijk met andere Volvo's en het merk met de Ster.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 19:30 #1227420 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hand op knip
Oeps, als LEx er in gereden heeft, en ik zie die plaatjes, dan moet ik echt stijf de hand op de knip houden. Aj, aj, wat zou ik die graag kopen.... Laat ik maar verstandig zijn! Zoveel zijn er toch niet van in Nederland?

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 20:31 #1227432 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Je leeft maar één keer.
Waarde René,
nu moet ik je eens ernstig toespreken, zoals jij mij dat ook weleens doet .
Je leeft maar één keer en zo'n mooie 960 estate MET schuifdak ( is voor ons cigarenrokers toch een erg fijn accessoire, oeps, ik bedoel voor onze passagiers) kom je niet vaak meer tegen. Lex kennende, is de auto in technisch welhaast perfecte staat. Je begint al een echte zuunige Betuwer te worden.  
Groeten uit huize influenza ( ja, Teuni heeft het nu ook te pakken dus de kreupele leidt (of lijdt ) de blinde).

Jan. Lidnr.145

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC