Garagekrik te leen gevraagd voor komende zaterdag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2008 18:58 #1221770
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achter ook al.
En aan de achterkant heb je ook al niets aan oprijbokken, want aan de rechterkant blijft de uitlaatpijp in de 'helling' hangen.De lip van de voorspoiler eraf, was bij mij voldoende, maar na een meter vooruitschuiven, ben ik gestopt met gasgeven. Toen ik ze tegen de stoeprand legde, ging het wel goed.Mijn sedan heb ik zonder de laatste S aan de pijp, achteruit op de bokken kunnen rijden, maar eraf, moet je echt heel voorzichtig doen.Oplossing zou kunnen zijn, drie stoeptegels trapsgewijs (twee onder, 1 erop) zodat ie om te beginnen al hoger staat.Sowieso zijn grindtegels bijvoorbeeld, een stuk of 5 per kant, ook handig.....henk 940LPT schreef : De oprijbokken van mijn broertje pasten niet, gelukkig had ik even getest. Ik kon ze nl niet voor de auto leggen en dan met het begin van de helling tegen mijn wiel schuiven. De helling bleef steken tegen mijn onderste spoiler. Als ik m er zo op had gereden had ik wel schade gehad...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2008 22:30 #1221799
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen probleem
Heb met de achterkant op de bokken krijgen nooit een probleem ervaren met beide estates.
Voorkant gaat met de 940 inderdaad niet zonder slag of stoot, dat was bij de 740 wel anders, die kon je er gewoon zo op "knallen"
Mocht je overigens geen krik en assteunen kunnen regelen, moet zaterdag naar rdam en dord dus ommetje via H&M loods moet ook te fixxen zijn.
Voorkant gaat met de 940 inderdaad niet zonder slag of stoot, dat was bij de 740 wel anders, die kon je er gewoon zo op "knallen"
Mocht je overigens geen krik en assteunen kunnen regelen, moet zaterdag naar rdam en dord dus ommetje via H&M loods moet ook te fixxen zijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2008 23:08 #1221804
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Andre
Hallo Volvisti
Bedankt voor jullie aanbiedingen. Ik mag de spullen van Andre Struis lenen. Bedankt Andre!
groetjes
Mathy
Bedankt voor jullie aanbiedingen. Ik mag de spullen van Andre Struis lenen. Bedankt Andre!
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam