S90 sloper op MP, achterschade

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2008 08:26 #1215423 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuws ?
Richard, heb je al wat nieuws ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2008 08:40 #1215424 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stil aan de overkant
Helaas Henk, het is stil aan de overkant. Ik ga de verkoper vandaag maar weer eens bellen....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2008 14:23 #1215554 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Henk (en andere
Hé Henk (en andere geinteresseerden) ik heb contact gehad met de verkoper en foto`s ontvangen. Wat mij betreft is het interessant genoeg, dus ik ga een afspraak maken om het interieur op te halen. Ik houd je (jullie) op de hoogte.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2008 15:09 #1215556 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic idee?
Is het een idee dat we jou een booschappenlijstje meegeven, of heb je dat liever niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2008 15:55 #1215565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Martijn, ik heb met de
Hoi Martijn,
ik heb met de verkoper de afspraak dat ik voor een vast bedrag het gehele interieur krijg. Inclusief dashboard, deurpanelen, vloerbedekking, stijlbekleding etc. etc. Dat ga ik dus sowieso ophalen. Daar ga ik zelf wel aardig wat van gebruiken zoals lederen bekleding, deurpanelen en nog wat andere interieurdeeltjes zoals afdekkapjes etc. Wat daar van over blijft, dat zal ik aanbieden op de site.
Ik heb geen contact gehad over iets anders dan het interieur en weet dus ook niet hoe dat er aan toe is, wat er nog beschikbaar is of wat de kosten daarvoor zouden moeten zijn. Op zich vind ik het geen punt onderdelen voor mensen mee te nemen, er zitten echter wat haken en ogen aan; ik heb een sedan, dus de ruimte in mijn auto zelf is beperkt. Ik ga er heen met onze 2-paards trailer, waar denk ik, het hele interieur wel in gaat passen. Naast het interieur zal er vast ook nog wel meer in kunnen, maar grote zaken als complete motoren, deuren en andere plaatwerkdelen gaat denk ik krap worden. Daar komt bij dat alle onderdelen ter plaatse gedemonteerd moeten worden door de koper. Het derde, en misschien wel belangrijkste punt als ik een boodschappenlijstje mee zou krijgen, is dat ik bijzonder weinig technische kennis heb, dus ik durf niet te beoordelen of gewenste onderdelen goed zijn. En dat kan natuurlijk een heleboel teleurstelling opleveren...
Ik heb inmiddels wel een vraagje uitgezet bij de verkoper hoe de auto is verder en of hij compleet is en wat hij voor de gehele auto wil hebben. Misschien dat ik hem in z`n geheel kan kopen en dan kunnen we natuurlijk wel een sloopdagje organiseren of zo? Ik kan "het wrak" bij mij thuis namelijk wel kwijt, al heb ik geen brug, motortakel of meer zwaar gereedschap. E.e.a. hangt natuurlijk af van het prijskaartje enzo.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2008 15:59 #1215566 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Werk
Niet om jouw met werk op te zadelen Richard, maar is het een idee als mensen die iets willen hebben een omschrijving + prijs posten ? Wellicht is dan vooraf eea met de verkoper af te stemmen of het wel/niet akkoord is met de prijs. Is het akkoord, dan zou je het mee kunnen nemen. Het is voor jou denk ik niet handig om heen en weer te gaan rijden. Met vermelding dat het risico geheel bij de koper ligt, en jij alleen als transporteur fungeert ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2008 16:10 #1215567 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Henk, daarmee wordt wel
Hé Henk,
daarmee wordt wel een belangrijk potentieel probleem afgedekt, blijft wel over dat ik op voorhand niet durf in te schatten of ik alles meekrijg en dat ik niet zo gigantisch technisch ben, dus ik weet niet of ik alle onderdelen wel gedemonteerd krijg. Ik kan m`n voorhamer, sleg, kloofbijl en koevoet wel meenemen natuurlijk, maar of de onderdelen dan in bruikbare staat meekomen, dat waag ik te betwijfelen
Mochten er nou veel mensen zijn die onderdelen van deze auto willen kopen (en ik koop hem niet in z`n geheel) dan moeten we misschien een gezamenlijke actie op touw zetten? Valt vast wel iets af te spreken met iemand die iets technischer en handiger is dan ik....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2008 22:06 #1215619 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels weer kontakt
Inmiddels weer kontakt gehad met de verkoper.
Auto is niet meer compleet. Zaken als LM-velgen, aircoradiator, radiator, G3 installatie etc. zijn al vergeven. Ik laat het dus bij het interieur en ga niet proberen de gehele auto te kopen.
Zoals gezegd, als ik het interieur heb en ik weet wat ik over heb, dan zal ik dat plaatsen.
Als er mensen zijn die onderdelen van de verkoper kopen, ik wil best proberen die mee te nemen, maar alle risico dus voor de koper en in dat geval af te halen in Emst, of via via ergens anders in NL.
Groeten,
Richard

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC