S90 sloper op MP, achterschade
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 12:25 #1070406
door V700 register
S90 sloper op MP, achterschade is gemaakt door V700 register
Allen,
op MP zag ik <a href=" link.marktplaats.nl/201042404 ">deze advertentie voor een S90 met achterschade. Auto wordt gesloopt, wellicht past eea ook op de 960 II (dit voor eigen risico!!). Advertentie staat op groningen. Heb de auto niet gezien en ken de verkoper ook niet, puur om potentieel geintereseerden op de hoogte te stellen. PS: heb de vraag naar een handmatig, in hoogte verstelbaar stoelframe voor de passagiersstoel uitstaan (alleen het frame). Mocht iemand van hier het hele interieur (incl. de stoelframes) overnemen en het frame niet nodig hebben dan houd ik me aanbevolen. Succes !
op MP zag ik <a href=" link.marktplaats.nl/201042404 ">deze advertentie voor een S90 met achterschade. Auto wordt gesloopt, wellicht past eea ook op de 960 II (dit voor eigen risico!!). Advertentie staat op groningen. Heb de auto niet gezien en ken de verkoper ook niet, puur om potentieel geintereseerden op de hoogte te stellen. PS: heb de vraag naar een handmatig, in hoogte verstelbaar stoelframe voor de passagiersstoel uitstaan (alleen het frame). Mocht iemand van hier het hele interieur (incl. de stoelframes) overnemen en het frame niet nodig hebben dan houd ik me aanbevolen. Succes !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:19 #1214959
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Henk,
zoals het er nu
Hé Henk,
zoals het er nu naar uit ziet moet je maar even kontakt met mij houden dan. Ik neem, als alles in de door mij gewenste staat is, het gehele interieur over. (Stoelen, bank, bekleding van a, b en c stijl, dashboard etc.etc.)
Is er iemand die kan bevestigen of deurpanelen uitwisselbaar zijn?
Groeten,
Richard
zoals het er nu naar uit ziet moet je maar even kontakt met mij houden dan. Ik neem, als alles in de door mij gewenste staat is, het gehele interieur over. (Stoelen, bank, bekleding van a, b en c stijl, dashboard etc.etc.)
Is er iemand die kan bevestigen of deurpanelen uitwisselbaar zijn?
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:28 #1214960
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Richard,
Als het de
Richard,
Als het de bedoeling is dat wij onderdelen van het interieur bij jou kunnen kopen dan heb ik interesse in;
afdekkapjes stoelrails voor
deurpanelen mits gaaf en niet gerimpeld
notehouten bekleding dashboard
Ik hoor het wel.
Gr. Cees
Als het de bedoeling is dat wij onderdelen van het interieur bij jou kunnen kopen dan heb ik interesse in;
afdekkapjes stoelrails voor
deurpanelen mits gaaf en niet gerimpeld
notehouten bekleding dashboard
Ik hoor het wel.
Gr. Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:31 #1214961
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Cees,
ik heb contact
Hoi Cees,
ik heb contact gehad met de verkoper, en hij wil eigenlijk alleen het gehele interieur verkopen in 1 keer. Zelf had ik contact opgenomen omdat ik op zoek was naar strakke deurpaneeltjes, de de stoelen en de bank en wat kleingoed (afdekkapjes etc.)
Mijn idee was dus om het gehele interieur eruit te halen en te gebruiken wat ik nodig heb. Dan zal ik daarna hier op het forum aangeven wat nog beschikbaar is. (Ik zal er in ieder geval rekening mee houden dat jij graag het notenhout wilt hebben).
Groeten,
Richard
ik heb contact gehad met de verkoper, en hij wil eigenlijk alleen het gehele interieur verkopen in 1 keer. Zelf had ik contact opgenomen omdat ik op zoek was naar strakke deurpaneeltjes, de de stoelen en de bank en wat kleingoed (afdekkapjes etc.)
Mijn idee was dus om het gehele interieur eruit te halen en te gebruiken wat ik nodig heb. Dan zal ik daarna hier op het forum aangeven wat nog beschikbaar is. (Ik zal er in ieder geval rekening mee houden dat jij graag het notenhout wilt hebben).
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:35 #1214962
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stoelframe
Dan ruilen we het stoelframe uit de S90 voor het stoelframe uit de 940
Maar, het gaat jou alleen om de deurpanelen ? Ik heb geen interesse in creme leer.Het lijkt me dat de deurpanelen uit de 960 en S90 wel uitwisselbaar zijn, waar je op moet letten zijn de deurgrepen/klinken aan de binnenkant. Zijn die niet hetzelfde, dan moet je extra goed opletten of de boel wel uitwisselbaar is (met oog op de binnenkant van de deur/montagemogelijkheden). Zijn de grepen/klinken gelijk, dan normaal goed opletten....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:43 #1214965
door V700 register
als het
Hé Henk,
als het stoelframe van de 940 en de S90 uitwisselbaar is, dan moet dat geen punt zijn. Wisselen we die gewoon om.
Ik heb op internet naar foto`s van S90`s zitten kijken en dacht vast te kunnen stellen dat de panelen (zeker qua grepen) gelijk leken. Maar, oplettendheid is zeker belangrijk,
Op zich gaat het mij primair om de deurpanelen en wat afdekkapjes voor het interieur, maar volgens de verkoper was het leer nagenoeg in nieuwstaat. Ik overweeg dus om de leren bekleding in mijn 960 te zetten, want de bestuurdersstoel heeft daar een slijtplekje en her en der wat kleine puntjes. De kosten van reparatie daarvoor overstijgen waarschijnlijk de kosten van het gehele interieur uit deze S90.
Het leer wat ik over houd, dat bewaar ik als reserve voor mijn 940.
Groeten,
Richard
als het stoelframe van de 940 en de S90 uitwisselbaar is, dan moet dat geen punt zijn. Wisselen we die gewoon om.
Ik heb op internet naar foto`s van S90`s zitten kijken en dacht vast te kunnen stellen dat de panelen (zeker qua grepen) gelijk leken. Maar, oplettendheid is zeker belangrijk,
Op zich gaat het mij primair om de deurpanelen en wat afdekkapjes voor het interieur, maar volgens de verkoper was het leer nagenoeg in nieuwstaat. Ik overweeg dus om de leren bekleding in mijn 960 te zetten, want de bestuurdersstoel heeft daar een slijtplekje en her en der wat kleine puntjes. De kosten van reparatie daarvoor overstijgen waarschijnlijk de kosten van het gehele interieur uit deze S90.
Het leer wat ik over houd, dat bewaar ik als reserve voor mijn 940.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:45 #1214966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben benieuwd
Ben benieuwd of het gaat lukken....Heb wel het voorbehoud dat alleen een stoelframe wat geschikt is voor de SIPS airbags (zie de stickers) voor mij interessant is..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:51 #1214968
door V700 register
dat is prima, dat
Hé Henk,
dat is prima, dat was mij duidelijk dat je met je sips bags zat. Als deze stoel uit de S90 geen sips bag heeft, dan hou ik hem zelf. Hoe dan ook, ik wil nog steeds het stoelframe van jou hebben, of we nou ruilhandel doen, of niet.
dat is prima, dat was mij duidelijk dat je met je sips bags zat. Als deze stoel uit de S90 geen sips bag heeft, dan hou ik hem zelf. Hoe dan ook, ik wil nog steeds het stoelframe van jou hebben, of we nou ruilhandel doen, of niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 13:56 #1214969
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrepen
Dat had ik begrepen. maar voor jou zou het misschien makkelijker zijn (alsie geen SIPS bags heeft) het S90 frame over te zetten op je 940. Denk trouwens wel dat de S90 ze heeft, zal op die modellen haast wel standaard zijn.Ik houd mijn 940 frame in ieder geval voor je vast !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 14:00 #1214971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interesse
Gezien de richting en interesse van het draadje (alleen verenigingsleden) verplaats ik het even naar het clubhuis om de adverteerder op MP niet op het spoor te zetten.
Moderators: Jerry Stam