baantje

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 19:00 #1199936 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic info volgt dus
Natuurlijk hoef ik geen ja of nee te horen. Ik wil alleen weten of er interesse voor is. Laten we de prijs nog even buiten beeld houden, al speelt dat natuurlijk best een rol. Jullie kunnen er vanuit gaan dat het zeer scherp geprijsd zal kunnen zijn. Laat nou die prijs dus nou even los en vertel of het een goed idee is! 

op de Elandrun-dag, of willen we eerder?
wat willen we doen? Basis grip en slip met instructie, lunch, stoeien met de tanks en foto- en video sessies?
OF: een combi met de voorjaarsreceptie of een ledenvergadering? Ruimte genoeg. facilitieten volvop.
of een half dagprogramma met instructie en lunch? (budgettair interessant) roeppu maar !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 20:09 #1199938 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk!
Ja, leuk, ik doe graag mee! en ja gewoon met de 780 ;-) Hoewel (nog?) niet de mooiste mag ie ook gefilmd.
Instructie vind ik erg zinvol, een stukje met de eigen auto stoeien natuurlijk ook. Voor mijn gevoel is dat al een complete dag gevuld maar een combi is ook prima, ik laat dat graag aan jouw gewaardeerde inzichten over.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 20:14 #1199939 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Eerste op de lijst?
Hallo Eric
Liever niet in combinatie met voorjaarsreceptie of ledenvergadering. Dan komt of het een of het ander in gedrang. Ik zou ook niet voor de zondag kiezen. Die hou ik liever voor andere dingen en met mij velen denk ik.
"basis grip en slip met instructie, lunch, stoeien met de tanks en foto- en videosessies" lijkt mij prima.
Als het qua datum uitkomt, ben ik erbij.
Maar vast een "geinteresseerden" draadje starten?
Groetjes
Mathy

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 21:40 #1199945 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic the full monty

edebree schreef : Basis grip en slip met instructie, lunch, stoeien met de tanks en foto- en video sessies?

Lijkt me super. 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 22:14 #1199947 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic No monty for me
Hallo Eric
Met "grip en slip" bedoelt je naamgenoot iets anders dan "the full monty". En ik moet zeggen, in een stel zich ontblotende mannen heb ik ook géén interesse.
Groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 22:17 #1199948 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ideetje
Hallo Volvisti
Toch nog iets gevonden, waarmee we een dagje slipinstructie kunnen combineren:
De traditionele jaarlijkse V700v barbeque.
Groetjes
Mathy

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 22:23 #1199950 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic inschrijving
in principe schrijf ik me in, als ik de datum lang genoeg van te voren weet, kan ik de rest van de agenda daar om heen bouwen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 22:58 #1199898 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic juist
Het is natuurlijk allemaal heel pril en ik gooide maar even een balletje op om te bekijken of er interesse is. de prijs die ik noemde is hoog, dat weet ik, maar je kan dit beschouwen als de bovengrens. Stel dat ik 100 euro ga roepen en we moeten dit later (flink) naar boven bijstellen is niemand blij. Voor dat geld krijg je overigens wel een zeer boeiend en leerzaam programma, waar het hele gezin bij kan zijn. Ga maar eens een dagje naar de Efteling en je bent een vermogen kwijt! (en je telefoon, je creditcard en je autoradio)
We kunnen een programma samenstellen met een gedeelte in auto's van de ANWB en een vervolgprogramma voor onze tanks. Daar draait het tenslotte om! Een interssante korting zit er alleen in bij voldoende deelname maar ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld de instructeur (ik dus) mee-sponsort, en dat heeft ook zijn weerslag op de prijs. Voor de verdere invulling kom ik later bij jullie terug. Met data wil ik eigenlijk niet goochelen. we stellen zeer ruim van tevoren een datum vast en ieder mag zelf zijn of haar prioriteiten stellen. Ik stel voor om een datum in oktober 2008 of april 2009 te prikken en daar niet meer aan te komen. Ik moet nog in overleg met de planning welke data nog vrij zijn. De zondag van de Elandrun zou bijvoorbeeld een optie zijn. Omdat beide banen 300 meter van elkaar liggen kunnen we een mooie combinatie maken. Voor elk wat wils!

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 23:31 #1199962 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic A dirty mind...

Mathy schreef : Met "grip en slip" bedoelt je naamgenoot iets anders dan "the full monty".

Het heeft eigenlijk een onschuldige betekenis hoor. <a href=" en.wikipedia.org/wiki/The_Full_Monty_%28phrase%29 " target="_blank" title="Full Monty">The Phrase.
Ik bedoel wel degelijk 'de hele boel'. 

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2008 00:32 #1199968 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Je weet niet wat je mist
Moest ik van m'n zus zeggen, die geen toegang tot dit forum heeft.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC